سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

صفر تاصد پذیرش و چاپ مقاله ISI

انتشار 11 اسفند 1398
مطالعه 5 دقیقه

مقالات علمی که توسط محققین به رشته تحریر درمی آیند، نتیجه پژوهش، مطالعه عمیق و متمرکز نظری و عملی طی یک بازه زمانی بلند مدت است که هدف از نگارش آن دستیابی به نتایج جدید در موضوعات خاص علمی و نشر آن در سراسر دنیا و در دسترس قرار دادن برای سایر پژوهشگران و عموم مردم است.

صفر تاصد پذیرش و چاپ مقاله ISI

مقالات علمی که توسط محققین به رشته تحریر درمی آیند، نتیجه پژوهش، مطالعه عمیق و متمرکز نظری و عملی طی یک بازه زمانی بلند مدت هستند که هدف از نگارش آنها دستیابی به نتایج جدید در موضوعات خاص علمی و نشر آن در سراسر دنیا و در دسترس قرار دادن آنها برای سایر پژوهشگران و عموم مردم است. به جرات ميتوان گفت كه تمام پیشرفت هاي علمي، صنعتي، پژوهشي، تكنولوژیکی و جامعه شناسي بر پايه تحقيق و پژوهش استوار است و اصلي ترين و مهمترين شيوه ارائه نتايج يك مطالعه و تحقيق، همین نگارش مقاله است و محققي در زمینه توليد و نشر دانش موفق است كه بتواند نتايج پژوهش خود را در مجلات معتبر بین المللی به چاپ برساند.

یکی از دسته های مجلات معتبر و مقبول مجامع علمی، مجلات موسسه تامسون رویترز تحت عنوان ISI هستند که بسیار پرمخاطب بوده و در زمینه رو نمایی از مجلات علمی و نیز چاپ آنها در سطح جهان فعالیت میکنند. موسسه ISI با دسته بندي علوم در سه دسته كلي SCI ,SSCI ,Art&Humanities به سنجش علوم منتشره مي پردازد.

  1. دسته اول (SCI) شامل موضوعات علوم كشاورزي، زيست محيطي، مهندسي، فناوري و علوم كاربردي، علوم پزشكي و زيستي، علوم فيزيكي و شيميايي است.
  2. دسته دوم (SSCI) شامل علوم اجتماعي، جامعه شناسي، ارتباطات، علوم تربيتي، روانشناسي و مديريت است.
  3. دسته سوم (Art&Humanities) شامل هنر، ادبيات، تئاتر و هنر هاي نمايشي، مذهب، تاريخ معماري، راديو و تلويزيون و موسيقي است.

این موسسه برای رو نمایی از مجلات معتبر در سطح جهان فیلتر ها و قوانین ویژه ای دارد و فقط مجلات معتبر علمی که بالاترین درجه اعتبار علمی را در سطح جهانی دارند پذیرش و رو نمایی میکند. لیست مجلات معتبر در این مجموعه هر ساله به روز رسانی میشود و ممکن است در طول این یکسال یک مجله به دلیل افت اعتبار از این لیست خارج شود و یا مقاله دیگری به دلیل افزایش اعتبار عضو این لیست شود. به دلیل همین اعتبار علمی بالا، پروسه پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات نسبت به مجلات دیگر پیچیده تر و طولانی تر بوده و  حساسیتهای خاص خود را دارد.

از این رو بر آن شدیم تا بخشی از خدمات موسسه سینا در حوزه سابمیت و چاپ مقاله در مجلات ISI را برای شما پژوهشگران و محققین عزیز معرفی کنیم تا با خیال آسوده برای نگارش مقالات علمی خود اقدام کنید.

صفر تا صد پذیرش و چاپ مقاله ISI در موسسه سینا

استخراج مقاله ISI از پایان نامه: کارشناسان موسسه در این مرحله در هر رشته و تخصص با توجه به درخواست پژوهشگران محترم، پایان نامه ارسالی را با دقت مورد مطالعه قرار داده و طبق اصول و ضوابط، اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه میکنند. و پس از بررسی های علمی خود اعلام می دارند که چه تعداد مقاله را می توان از پایان نامه استخراج نمود . موسسه سینا با اتکا به تجربه و تخصص کارشناسان خود، این اطمینان را به شما می دهد که فرایند استخراج مقاله علمی از پایان نامه ظرف مدت 2 الی 3 روز انجام می شود . پس از استخراج، به منظور بررسی و تایید، مقاله را برای شما ارسال میشود. لازم به ذکر است به منظور حفظ حق مالکیت آثار پژوهشی نویسندگان پایان نامه های علمی و همچنین جلوگیری از انجام هر گونه سرقت علمی، بایستی تصویر کارت ملی خود را به عنوان مدرکی جهت استعلام این نکته که ارسال کننده و درخواست کننده همان نویسنده پایان نامه می باشد، ارسال کنید.

ترجمه تخصصی و تضمینی مقاله: در این مرحله مقالات علمی پژوهشگران( مقالات استخراج شده توسط محققین موسسه سینا و یا مقالات نگارش شده توسط خود پژوهشگران) به صورت تخصصی توسط مترجمین متخصص در رشته مقاله مورد نظر ترجمه می شود. این ترجمه در بازه زمانی 3 الی 4 روز انجام گرفته و دارای گارانتی 72 ساعته می باشد . یعنی تا مدت زمان 72 ساعت بعد از تحویل ترجمه هرگونه ایراد و مشکل در متن ترجمه شده توسط مترجمین متخصص برطرف خواهد شد. 

فرمت بندی مقاله طبق استاندارد های مجلاتISI : کارشناسان موسسه در این مرحله در بخش فرمت بندی و ویراستاری، مقالات علمی را در فرمت استاندارد مجله انتخابی شما، فرمت بندی نموده و ساختار و قالب مقاله را در قالب استاندارد اعلام شده از سوی مجله تنظیم میکنند.

سابمیت مقاله ISI به مجله ISI مورد نظر:  سابمیت یا ارسال مقاله در بازه زمانی کمتر از یک ماه و به یکی از دو روش زیر صورت میگیرد:

 از طریق سیستم مکانیزه سابمیت: برخی از مجلات سیستم ارسال مکانیزه دارند مثل ژورنالهای گروه امرالد که که مجهز به سیستم پیشرفته ای هستند که در آن ابتدا باید نام کاربری و کلمه عبور دریافت شود. سپس وارد صفحه مربوط به خود شده و پس از طی مراحل، یک کد یا سابمیت نامبر دریافت میکنیم که از آن پس برای هر نوع مکاتبه و اعمال ویرایش و تغییرات در مقاله از آن کد استفاده می‎شود. همچنین هر عملیاتی که از طرف ژورنال بر روی مقاله انجام شود در این سیستم ثبت می گردد و از این طریق میتوان روند پذیرش مقاله را رصد کرد.

از طریق ایمیل: در این  روش مقاله آماده شده به ایمیل مجله ارسال می گردد . در برخی مجلات بعد از ارسال ایمیل برای مقاله کد یا همان سابمیت نامبر در نظر گرفته میشود و هر دفعه از طریق آن می‌توان با ادیتور مقاله مکاتبه نمود .

دریافت پذیرش مقاله از مجله ISI مورد نظر: پس از ارسال مقاله، بایستی برای پذیرش مقاله منتظر بمانیم. این بازه زمانی حدود بیست روز میباشد که موسسه سینا به مدد رایزنی های موثر با مجلات توانسته بازه داوری مجلات را کاهش دهد و نیز با هماهنگی های لازم و تقویت های ساختاری مقالات، پذیرش مقالات شما را تضمین نماید.

چاپ مقاله در مجله ISI مورد نظرپس از پذیرش مقاله در نامه اکسپتی که از سوی سردبیر مجله ارسال می شود، زمان چاپ مقاله اعلام میگردد.

امید است موسسه سینا با ارئه خدمت صادقانه، سهمی هر چند کوچک در اعتلای علمی میهن عزیزمان داشته باشد.

بیشتر بخوانید: 

چاپ تضمینی مقاله ISI

روند چاپ مقاله در isi

پذیرش و چاپ مقاله ISI
پذیرش فوری مقاله ISI برای تمامی رشته ها

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام