سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آیین نامه اعطای گرنت تشویقی برای مقالات با affiliation مرکز

انتشار 15 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

مرکز پژوهشهای علمی دانشجویان با هدف افزایش علاقمندی دانشجویان به چاپ مقالات خود در مجلات معتبر و اعلام Affiliation (وابستگی) مرکز توسط اعضای فعال خود در مقالات مختلفی که توسط آنها به چاپ می رسد، آیین نامه ی تشویق مقالات دانشجویی را به تصویب رساند.

آیین نامه اعطای گرنت تشویقی برای مقالات با affiliation مرکز

لازم به ذکر است که آیین‌ نامه به مقرراتی گفته می‌شود که مقامات صلاحیت‌دار آن را وضع می کنند و در معرض اجرا قرار می دهند. چه هدف آن تسهیل اجرا و تشریح قانونی از قوانین موضوعه باشد؛ چه مواردی باشد که اساساً قانونی وضع نگشته است که. به آن نظام‌نامه گفته می شود. تفاوت اصلی قانون و آیین‌ نامه در مراجع تصویب‌کننده آن‌ می باشد؛ به گونه ای که قانون از مجالس تصویب می‌گردد، اما آیین‌نامه توسط سازمان دولتی تصویب می شود.می‌گردد، لازم به ذکر است که آیین‌نام ه‌های مغایر با قانون با دیوان عدالت اداری می باشد. این آیین نامه در مورد اعطای گرنت تشویقی به مقالاتی است که اعضای فعال مرکز Affiliation خود در مرکز را در آن اعلام نموده باشند.

آیین نامه اعطای گرنت مقالات با affiliation مرکز

ماده 1. برای درخواست اعطاء گرنت به مقاله ای که در آن یک فرد Affiliation مرکز پژوهش های علمی دانشجویان را ذکر کرده ، در هر زمان از روزهای اداری باید یک نسخه از مقاله چاپ شده به همراه نامه درخواست تقدیم مرکز شود.

ماده 2. مقاله فوق برای تخصیص گرنت در Database مربوط به مقاله های موجود در مرکز پژوهش های دانشجویان چک شده و نگهداری خواهد شد.

ماده 3. آخرین فرصت برای درخواست، نهایتا شش ماه پس از چاپ مقاله در مجله می باشد.

ماده 4. گرنت مورد نظر به یک مقاله تعلق می گیرد و در زمان اهدای گرنت تمام افرادی که نام آن ها در آن مقاله با Affiliation مرکز ذکر شده باید حضور داشته و تقسیم گرنت میان افراد به عهده ی خود افراد است.

ماده 5.  اگر مجله ای در سالی که مقاله در آن چاپ شده IF خود را ذکر نکرده است، برای حساب کردن گرنت از IF سال گذشته مجله استفاه می-شود

ماده 6. نحوه ی تخصیص گرنت: ابتدا سقف مقدار گرنت مرکز مشخص مي شود.

تبصره 1. مقدار سقف گرنت وابسته به زمان بوده و توسط سرپرست مرکز تعیین می شود. سپس بسته به مجله اي كه مقاله در آن چاپ شده است ، سقف گرنت در درصد مورد نظر ضرب می شود. سپس مقدار محاسبه شده در قسمت قبل با توجه به مرتبه نام فرد در بين نويسندگان در درصد مورد نظر ضرب مي شود.

مثال: درصورتي كه فردي مقاله اي را در مجله اي كه در ISI-Web of Science ايندكس مي شود و IF=1.2 دارد، چاپ كرده. همچنين نام فرد به عنوان سومين نفر در ليست نويسندگان ثبت شده است و در زماني كه اين فرد مقاله را چاپ كرده و Affiliation مركز را در مقاله ذكر كرده و سقف ميزان گرنت تعلق گرفته 100 هزار تومان باشد:

سقف ميزان گرنت = 100 هزار تومان

با توجه به مجله درصد مورد نظر 90 است = 90 هزار تومان

با توجه به مرتبه چهارم درصد مورد نظر 90 است = 81 هزار تومان

در نتيجه به فرد گرنت 81 هزار تومان تعلق مي گيرد.

تبصره 2. در صورتی که مجله ای دارای دو یا بیشتر نویسنده داشته که Affiliation مرکز برای آن ها ذکر شده است، میزان گرنت با توجه به مرتبه نام اولین فرد از آن افراد محسابه می شود.

مثال: درصورتي كه در مثال قبل بجای نویسنده ی دوم، نویسنده ی چهارم و هفتم Affiliation مركز را در مقاله ذكر كرده باشند، در مرحله سوم حساب کردن، میزان 90 هزار تومان در 80 درصد ضرب می شود.

این دستورالعمل در تاریخ 10/3/90 در 6 ماده توسط آقای دکتر کامیار ملازاده مقدم «دبیرکل مرکز» به کمک آقای دکتر فرساد نوری زاده «معاون سرپرست مرکز» تنظیم گردید و به تأیید خانم دکتر پاسالار «سرپرست مرکز» درآمد. لذا این دستورالعمل از تایخ ذکر شده، لازم الاجرا می‌باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام