سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آشنایی با مراحل ارسال مقاله به مجلات خارجی

انتشار 18 بهمن 1396
مطالعه 2 دقیقه

همانطور که قبلا در مورد سابمیت کردن مقاله صحبت کردیم هنگامی که مقاله خود را می نویسید باید بتوانید به درستی مقاله خود را برای مجلات و به منظور چاپ، ارسال کنید. این امر ممکن است برای مجلات خارجی سخت تر به نطر برسد. موسسه سینا در این مقاله به بررسی مراحل ارسال مقاله به مجلات خارجی می پردازد.

آشنایی با مراحل ارسال مقاله به مجلات خارجی

راهنمای ارسال مقاله به مجلات خارجی  

اول فرض را بر این می گذاریم که مقاله خود را به صورت اصولی و برمبنای درست مقاله نویسی نوشته اید و با مطالعه قوانین نگارشی و نوشتاری مجله مورد نظر مقاله خود را نتظیم کرده اید. در این حالت مقاله شما آماده است و باید آن را به مجله هدف بفرستید. شیوه های مختلفی برای سابمیت کردن مقاله وجود دارد. بسیاری از مجلات معتبر خارجی مجهز به سیستم ارسال آنلاین هستند که در این مقاله مراحل ارسال مقاله به مجلات خارجی را به این شیوه بررسی می کنیم.

نویسنده مسئول باید اقدام به ارسال مقاله کند و تمامی مکاتبات بعدی با مجله فقط با این نویسنده انجام می شود. نویسنده مسئول مقاله خام یا منیو اسکریپت را آماده کرده و اقدام به ارسال آن می کند. ابتدا باید در سایت مجله عضو شوید که برای شما نام کاربری و رمز عبوری صادر می شود که با استفاده از آن باید با نام خود وارد درگاه پست مقاله خود شود. برای این ثبت نام نیز اطلاعات اساسی از قبیل نام و نام خانوادگی و پست الکترونیکی نویسنده مسئول خواسته می شود.

هنگامی که وارد صفحه خود شدید باید گزینه Submit an article را بزنید و بعد از آن گزینه Submit New Manuscript را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه وارد مراحل ارسال مقاله خود می شوید و باید قدم به قدم اطلاعات درخواستی از شما را پر کنید.

در اینجا باید نوع مقاله را انتخاب کنید و عنوان مقاله را از منیواسکریپت خود وارد قسمت مربوطه کنید. در قسمت نویسندگان باید نام و نام خانوادگی نویسندگان را به ترتیب اهمیت و نقش آن ها در انجام تحقیق و نوشتن مقاله بیاورید. یادتان باشد باید نحوه نوشتن نام و نام خانوادگی را بر اساس معیار مجله تنظیم کنید. بعد از آن کلمات کلیدی و چکیده را باید در قسمت های مربوطه خود وارد نمایید.

بعد از پر کردن این قسمت ها نوبت به ارسال کردن مقاله شما می رسد که باید مقاله خود را به پیوست ارسال کنید. به همراه آن باید مجلات و نمودارها و شکل های داخل مجله را نیز به صورت مجزا ارسال کنید. بعد از طی کردن مراحل فوق گزینه NEXT را بزنید. اگر در اطلاعات وارد مشکلی وجود داشته باشد که سیستم خطا می دهد و باید خطاها را برطرف کنید و اگر ارسال های مراحل قبلی شما ایرادی نداشته باشد، گزینه Build PDF for my Approval ظاهر می شود که باید Back to Main Menu را کلیک کرده و به منوی اصلی برگردید و گزینه Submissions Waiting for Author’s Approval را انتخاب کنید که در اینجا فایل ساخته شده از مقاله شما توسط مجله به نمایش در می آید که می توانید اگر اشکالی در آن بود در همین مرحله آن را ادیت کنید. در صورتی که فایلی که مشاهده می کنید مشکل ندارد Approve Submission را انتخاب کنید که این حالت به منزله تاییدیه نهایی می باشد و دیگر فایل شما قابل ویرایش کردن نیست و باید منتظر داوری مقاله خود باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام