سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آشنایی با سابمیت مقاله

انتشار 18 بهمن 1396
مطالعه 1 دقیقه

مقاله خود را آماده و تصمیم به ارسال آن به مجله ای معتبر گرفته اید تا در محیط علمی چاپ شود و در اختیار عموم قرار بگیرید. به مرحله ای که مقاله خود را به مجله ارسال می کنید سابمیت مقاله می گویند.ولی این سابمیت کردن به چه معنااست وبه چند شکل انجام می شود؟موسسه سینا در موردسابمیت مقاله و معنای آن و چگونگی رونداین ارسال برای شماتوضیح می دهد.

آشنایی با سابمیت مقاله

سابمیت مقاله چه معنایی دارد؟  

اولین قدم در چاپ مقاله شما این است که بتوانید آن را به مجله ارسال کنید! به کلیه مراحلی که شما در جهت ثبت مقاله خود در درگاه مجله منتخب و ارسال آن به مجله انجام می دهید، سابمیت کردن می گویند. سابمیت از لحاظ لغوی به معنای ارسال یا ارایه است و تنها صرف سابمیت کردن یک مقاله به معنای چاپ و ارزشمند شدن آن نمی باشد و تنها ارسال و ارایه مقاله شما به یک مجله است. اشاره کردن به اینکه به مجله ای مقاله ای ارسال کرده اید ارزش علمی به رزومه تحصیلی شما نخواهد داد زیرا محدودیتی در سابمیت کردن به مجلات وجود ندارد و شما هر متن و مقاله ای را می توانید به مجله سابمیت کنید. اینکه این مقاله تایید و اکسپت شود(پذیرفته شود) ملاک اصلی است.

به دو شیوه کلی می توانید مقاله خود را سابمیت یا ارسال کنید. برای مجلاتی که دارای مکانیزم ارسال انلاین و اینترنتی هستند. که در این حالت باید ثبت نام کنید و با نام کاربری و گذراند مراحلی که در مسیر سابمیت کردن باید طی کنید مقاله خود را ارسال می کنید که در این حالت کدی مخصوص برای شما صادر می شود که با استفاده از آن می توانید روند پذیرش مقاله را نیز چک کنید.

در صورتی که مجله ای که مقاله را می خواهید برای آن ارسال کنید سیستم مکانیزه نداشته باشد. باید طبق دستورالعمل هایی که در اختیارتان قرار می دهد مقاله و متعلقات آن را آماده کنید و به ایمیل مجله یا سردبیر آن ارسال کنید. در بعضی موارد برای شما کدی می فرستند که از طریق همان می توانید از ادیتور مجله روند پذیرش مقاله خود را جویا شوید.

در مقاله بعدی در مورد آموزش سابمیت مقاله صحبت خواهیم کرد و به شما توضیح خواهیم داد که چگونه یک مقاله را برای یک مجله سابمیت کرده و برای آن بفرستید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام