سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله

انتشار 1 دی 1397
مطالعه 4 دقیقه

پذیرش و چاپ مقالات بسیار با اهمیت است چون امروزه تعداد موسسات جعلی که اقدام به پذیرش و چاپ مقاله نیز میکنند افزایش یافته است باید برای سفارش مقاله به یک موسسه معتبر در این زمینه اعتماد کنیم تا زحمات ما هدر نرود و در کمترین زمان پذیرش بگیریم.

اکسپت مقاله

پذیرش مقاله هم اکنون در کشور بسیار رواج دارد و همه در پی یک موسسه معتبر برای چاپ مقاله هستند اما موضوعی که بیشتر باید به آن توجه شود مجله ای است که باید مقاله در آن چاپ شود و این اقدام باید توسط موسسه ای معتبر و قابل اعتماد انجام پذیرد اکسپت تضمینی مقاله از طرف موسسات چاپ مقاله شامل چند مرحله میباشد.که بعد از طی این مراحل مقاله شما در مجله دلخواه ثبت میشود.در این بخش سعی کرده ایم شما را با موسسات معتبر در زمینه پذیرش و چاپ تضمینی مقاله آشنا کنیم و همچنین روند کاری سابمیت تا چاپ را آموزش دهیم.

مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید

از آنجایی که چاپ مقاله برای دنشجویان و اساتید بسیار مهم است اول از همه سعی کرده ایم که مزایای چاپ مقاله برای دانشجویان و اساتید اعلام کنیم:

از مزایایی که چاپ و پذیرش مقاله در مجلات معتبر دارد میتوان به این نکته اشاره کرد که اگر مقاله چاپ نکرده باشند نمیتوانند در دوره دکتری شروع به تحصیل کنند تمامی دانشجویان دوره کارشناسی ارشد برای دریافت نمره تکمیل در پایاننامه مجبور به ارائه مقاله میباشند علاوه بر آن اگر دانشجویی بخواهد در خارج از کشور به ادامه تحصیل بپردازد حتما باید یک مقاله در یکی از ژورنال های خارجی به چاپ رساند.علاوه بر این موارد دانشجویان برای عضویت در هیئت نخبگان دانشگاهی نیز باید در مجلات معتبر اقدام به پذیرش و چاپ مقاله نیز نمایند.علاوه بر آنها استخدام در مراکز تحقیقاتی و پژوهشی نیاز به پذیرش و چاپ مقاله داریم همانطور که مطالعه کردید پذیرش و چاپ مقاله مزایای بسیار زیادی را برای دانشجویان دارد. 

اما مزایای پذیرش و چاپ مقاله برای اساتید:اولین نکته ای که میتوانیم به آن اشاره کنیم افزایش امتیاز پژوهشی در جذب هیات علمی میباشد.ارتقاء درجه از دانشیاری به استادی این نیز یکی از پرکاربردترین مزایای چاپ مقاله برای اساتید میباشد که افزایش حقوق و مزایا را در پی دارد.عضویت در بنیاد ملی نخبگان و مطرح شدن به عنوان متخصص در موضوع خاص علاوه بر آن افزایش احتمال پذیرفتن پروژه های تحقیقاتی که درآمد بالایی دارند.

معرفی مجلات معتبر برای پذیرش و چاپ مقاله

مجلات isi:مجلات isi اولین و معتبر ترین مجلاتی میباشند که در زمینه تمام رشته ها پذیرش و چاپ مقاله دارند اما این مجلات داوری بسیار سختگیرانه ای دارند و رای زنی با سردبیر نیز نیاز به مهارت و سابقه دارد.برای اینکه مطمعن شوید مقاله شما حتما برای اولین بار در این مجلات میتواند پذیرفته شود میتوانید به موسسات معتبر در این زمینه اعتماد کنید پذیرش و چاپ تضمیی مقاله در مجلات isi از جمله اقدامات موسسه سینا در این زمینه میباشد.

تصویر

 

مجلات isc:مجلات isc که پایگاه استنادی کشور های اسلامی به حساب می آید که پایگاه آن در شهر شیراز قرار دارد برای پذیرش و چاپ تضمینی مقاله در این موسسه میتوانید با مشاورین موسسه سینا تماس حاصل فرمایید و تمام اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

تصویر

 

مجلات pubmed:مجلات pubmed که در زمینه رشته های پزشکی و پیرا پزشکی پذیرش مقاله دارند جز معتبر ترین مجلات در این حوزه نیز به حساب می آیند. دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی اگر برای اولین بار است که مقاله ارائه میکنند و آشنایی زیادی با این پایگاه ندارند میتوانند مقاله را به مسئولین موسسه سینا بسپارند تا د رکمترین زمان مقاله پذیرفته شود.

تصویر

 

مجلات scopus:چاپ مقاله در این مجلات امتیازات پژوهشی خوبی را برای دانشجویان به همراه دارد. اگر کسی به دنبال چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی با امتیاز پژوهشی بالا در کمترین زمان مممکن می باشند، مجلات SCOPUS گزینه مناسبی برای آنها می باشد. 

تصویر

 

خدمات موسسه سینا در زمینه پذیرش  چاپ مقاله:

موسسه سینا یکی از معتبر ترین موسسات در زمینه پذیرش و چاپ مقاله میباشد. این موسسه با همکاری مترجمین زبده کشور که هر کدام رشته خاص خود مهارت دارند.مقاله شما را به ترجمه میکنند تا به مجلات خارجی ارسال کنند.علاوه بر آن در این موسسه چندین نفر کارشناس وجود دارد که مقاله شما را به فرمت مجله ای که میخواهید پذیرش بگیرید ارسال میکند.و با سردبیر مجله رایزنی های لازم را انجام میدهد تا مقاله را اکسپت کنند.خدمات دیگری که در موسسه سینا انجام میپذیرد استخراج مقاله از پایاننامه میباشد.اگر پایاننامه خود را تمام کرده این میتوانید با مشاورین ما در موسسه سینا تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت پایاننامه شما را به دو الی سه مقاله تبدیل کنند.

خدمات موسسه سینا در تمامی رشته ها و حوزه ها از جمله پذیرش و چاپ مقاله در رشته های فنی مهندسی ( مثل  کامپیوتر ، مکانیک ،شیمی ، مهندسی پزشکی ،هوا فضا ، صنایع ، عمران ، برق و….) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های علوم انسانی ( مثل اقتصاد ، مدیریت، روانشناسی، مطالعات خانواده ، مطالعات ارتباطی وفناوری اطلاعات ، مدیریت هتلداری، حقوق، کتابداری ، مددکاری اجتماعی ، فلسفه ،حسابداری، علوم حدیث ، علوم سیاسی ، علوم تربیتی ، علوم اقتصادی و…) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های علوم پایه ( مثل زمین شناسی، شیمی، ریاضی، زیست شناسی، ژنتیک، بیوشیمی، علوم کامپیوتر و...) پذیرش و چاپ مقاله در رشته های بالینی ( مثل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی و ...) و پذیرش و چاپ مقاله در تمامی رشته های کشاورزی و دامپزشکی و هنر انجام می پذیرد.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ مقاله و مراحل مختلف آن می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی مختلف در تماس باشید.
برای ثبت سفارش خود در خصوص پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر می توانید از طریق سایت موسسه سینا بخش ثبت سفارش اقدام نمایید و یا درخواست خود را به ایمیل موسسه به نشانی pub.sina@gmail.com ارسال فرمایید. کارشناسان ما بصورت تمام وقت پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام