سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت پذیرش و چاپ مقاله برای تقویت رزومه جهت مصاحبه دکتری

انتشار 15 شهریور 1399
مطالعه 7 دقیقه

با توجه به اینکه شرایط پذیرش در مقطع دکتری 50% وابسته به امتیازات پژوهشی و رزومه می‌باشد دانشجویان بعد از آزمون کتبی با دغدغه انتشار مقاله در مجلات متعدد مواجه می‌شوند که در این مطلب شرایط پذیرش مقاله را به صورت کامل برای شما عزیزان شرح داده ایم.

اکسپت پذیرش و چاپ مقاله برای تقویت رزومه جهت مصاحبه دکتری

مصاحبه دکتری

دانشجویانی که بلافاصله بعد از اتمام دوره تحصیلی کارشناسی ارشد در آزمون دکتری شرکت کرده اند با استرس ها و چالش های بسیاری مواجه هستند و نمی دانند چگونه باید برای موفقیت در این آزمون برنامه ریزی کنند و نقاط قوت و ضعف رزومه خود را نمی شناسند. توجه داشته باشند که مصاحبه کنندگان عمدتا به دستاوردها و سطح علمی شما اهمیت داده و امتیاز در نظر می گیرند. پس تا می توانید دستاوردهای علمی و پژوهشی خود و رزومه علمی خود را قوی تر نمایید تا تعداد و کفه علمی خود را سنگین تر کنید. پذیرش و چاپ مقالات علمی، چاپ یا ترجمه کتب، گواهی کنفرانس ها، توانایی پژوهشی و صد البته سواد علمی شما مهترین عوامل برای انتخاب شما در مصاحبه دکتری می باشد. تا می توانید برای افزایش دستاورهای علمی خود من جمله انتشار مقاله و کتاب تلاش کنید. گرچه با توجه به محدود بودن فرصت, نگارش کتاب تا زمان مصاحبه غیر ممکن خواهد بود و از این رو توصیه می کنیم مقاله را در اولویت فعالیت های تحقیقی و پژوهشی خود قرار دهید. نحوه محاسبه نمره کل داوطلب جهت تعیین قبولی یا عدم قبولی با توجه به میزان تأثیر نمره مصاحبه و نمره آزمون کتبی در سال های مختلف متفاوت بوده است. که هر سال نحوه مصاحبه امتیازات از طرف سازمان سنجش مشخص می شود.

شرایط اکسپت و پذیرش مقاله

نگارش مقاله از دید دانشجویان به مراتب ساده تر از انتشار و چاپ آن می باشد زیرا با توجه به اینکه در حین نگارش پایاننامه کارشناسی ارشد با مراحل تحقیق و پژوهش آشنا شده اند از این رو نگارش مقاله به مراتب راحتتر و ساده تر خواهد بود اما مراحل انتشار مقاله و فرآیندی که باید تا مرحله انتشار مقاله پشت سر گذاشته شود کمی دشوار و زمانبر می باشد.

فرآیند کلی انتشار مقاله در یک مجله به شرح زیر می باشد:

ترجمه تخصصی

ترجمه مقاله اولین مرحله آماده سازی مقاله می باشد. دانشجویان دوره کارشناسی ارشد یقینا قادر به درک ابتدایی معنای کلمات موجود در مقاله می باشند اما اغلب به دلیل محدود بودن زمان نمی توانند مقاله را با کیفیت بالا ترجمه کنند. برای اینکه مقاله سطح کیفی ترجمه ایده آلی داشته باشد بهتر است ترجمه آنرا به موسسات معتبر واگذار نمایید که بتوانند مقاله تخصصی شما را با کیفیت بسیار بالا ترجمه کنند. برای ترجمه تخصصی و با کیفیت محتوای مقاله می توانید از خدمات ترجمه تضمینی و کاملا تخصصی در موسسه سینا استفاده کنید.

تصویر

ویراستاری مقاله

مقالات علمی باید قبل از سابمیت به مجله ویراستاری شوند و ایرادات دستور زبانی و املایی آنها برطرف گردد برای استفاده از این خدمات موسسه سینا می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. این نکته را مد نظر قرار دهید این مجموعه در زمینه ویراستاری محتوایی و علمی مقالات هیچگونه خدماتی ارائه نمی کند و خدمات صرفا شامل ویرایش دستور زبانی و املایی و فنی می باشد.

پارافریز مقاله

موسسه سینا برای پارافریز تضمینی مقالات شما نویسندگان عزیز از قویترین و معتبرترین نرم افزار های موجود استفاده می کند و بعد از تشخیص میزان مشابهت توسط قوی ترین متدهای موجود اقدام به رفع تشابهات می کند. وجود مشابهت های علمی و ادبی در متن مقاله یک اقدام بسیار ناشایست و غیراخلاقی می باشد و باید حتما برطرف شوند بنابراین این قسمت را نادیده نگیرید.

انتخاب مجله

باتوجه به اینکه نویسندگان تازه کار آشنایی چندانی با مجلات و حوزه موضوعی آنها ندارند موسسه سینا با ارزیابی و اعتبار سنجی مقاله شما مناسبترین لیست مجلات معتبر مرتبط با مقاله شما را ارائه خواهد کرد که بتوانید از بین لیست ارائه شده مناسبترین مجله را انتخاب کنید.

فرمت بندی مقاله

هر مجله برای مقالات خود فرمت و ساختار مشخصی در نظر می گیرد که انسجام خاصی بین مقالات انتشار شده در مجله به وجود بیاید از این رو نویسنده موظف است با در نظر گرفتن این ساختار قالب و فرمت مشخصی را که برای مقاله در نظر گرفته شده است را اعمال کند. چنانچه قادر به مطابقت ساختاری مقاله با فرمت مجله نمی باشید در این زمینه نیز موسسه سینا با بهترین کیفیت همراه شما خواهد بود.

سابمیت مقاله

شیوه های سابمیت با توجه به هر مجله کاملا متفاوت می باشد و نویسنده باید با در نظر گرفتن این تفاوت ها شیوه دقیق سابمیت و نحوه واریز هزینه را بشناسد و بداند که چگونه عمل خواهد کرد. سابمیت آخرین مرحله می باشد و بعد از سابمیت شما قادر به برطرف کردن ایرادات مقاله خود نیستید از این رو توصیه می کنیم قبل از سابمیت حتما سعی کنید همه مراحل را به دقت پشت سر قرار دهید و یا از کارشناسان خلاق و ماهر مجموعه سینا کمک بخواهید.

داوطلبانی که تا روز آزمون هیچگونه فعالیت پژوهشی مبنی بر ارتقای سطح علمی رزومه نداشته اند و اکنون فرصت بسیار محدودی تا روز مصاحبه باقی است و باید رزومه خود را تقویت کنند این است که در انتخاب نوع مجله دقت بسیار داشته باشند. زمان داوری مجلات مختلف متفاوت می باشد و مشا باید با توجه به فرصتی که دارید مجله مناسب را انتخاب کنید که نتیجه فرآیند داوری تا قبل از روز مصاحبه به دست شما برسد. شرایط داوری همه مقالات یکسان نیست و توصیه می کنیم مجله ای انتخاب کنید زمان داوری کوتاه تری داشته باشد. گرچه سطح محاسبه امتیازات نیز تفاوت دارد اما بهتر آن است که مجله انتخابی شما تا روز مصاحبه نتیجه داوری را برای شما مشخص کند. شما تا چند روز مانده به روز مصاحبه باید رزومه خود را تکمیل کنید و مدارک لازم را آماده کنید.

مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر ISI در موسسه سینا

ضریب تاثیر (if)

مدت زمان مورد نیاز جهت اخذ پذیرش

مجلات ISI بدون ایمپکت

حدود یک ماه

مجلات ISI ایمپکت دار

یک الی سه ماه

مدت زمان پایه (پیش فرض) اخذ پذیرش از ژورنال های معتبر داخلی و خارجی در موسسه سینا

ضریب تاثیر (if)

مدت زمان مور نیاز جهت اخذ پذیرش

مجلات داخلی

یک تا چهار ماه

مجلات خارجی غیر ISI

یک ماه

زمان داوی مجلات مختلف به ترتیب فوق می باشد گرچه کارشناسان ما در موسسه سینا تمام تلاش خود را خواهند کرد که بتوانند مدت داوری را با رایزنی و پیگیری های مکرر کوتاه تر کنند اما انتخاب مجله مناسب نیز بسیار موثر است.

تصویر

خدمات موسسه سینا برای تقویت رزومه شما دانشجویان عزیز

مجموعه سینا با هدف همکاری با شما دانشجویان عزیز و فرهیخته که تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارید خدمات ارزنده ای برای تقویت رزومه ارائه می کند. این مجموعه جهت رفاه حال شما دانشجویان عزیز در آستانه مصاحبه دکتری تصمیم دارد خدماتی از جمله چاپ مقاله, ترجمه مقاله و ترجمه کتاب را برای شما عزیزان به صورت کاملا تضمینی ارائه کند و جهت سهولت سفارش و پیگیری خدمات کلیه خدمات به صورت آنلاین ارائه می گردد.

  • ترجمه تخصصی مقالات و کتابها با نازلترین هزینه و با 72 ساعت گارانتی کیفی
  • ویرایش تخصصی مقالات و کتابها و آماده سازی اولیه برای چاپ در کمتر از یک ماه و تضمینی
  • معرفی ژورنالهای معتبر برای چاپ مقاله
  • معرفی کتابهای جدیدالنشر برای ترجمه
  • پارافریز تخصصی مقالات
  • تقویت رزومه و کمک به شرکت در مصاحبه دکتری
  • انتشار مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی به صورت کاملا تضمینی

ما با تمام قدرت تا خط پایان در کنار شما خواهیم بود و برای تمامی داوطلبان دوره دکتری آرزوی موفقیت داریم و خرسندیم که توانسته ایم شما فرهیختگان و آیده سازان کشور را در مسیر اهدافتان حمایت و پشتیبانی کنیم. چنانچه فرصت شما محدود است و امید و انگیزه خود را برای اخذ اکسپت از مجلات از دست داده اید هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید تا با کمترین هزینه بهترین خدمات را در فرصت بسیار کوتاه برای شما ارائه کنند. ما تمامی خدمات خود را جهت اطمینان بیشتر شما عزیزان به صورت کاملا تضمینی ارائه می کنیم و کارشناسان مجموعه به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
برای بیشتر آشنا شدن با از خدمات سینا نیاز به راهنمایی بیش تری دارم. ممنون از راهنمایی موسسه سینا
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه، استخراج مقاله از پایان نامه و تبدیل پایان نامه به کتاب ، پارافریز ، فرمت بندی مقاله و پایان نامه و ... در خدمت هستیم. جهت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل، تلگرام، واتس آپ و یا تماس با ما در ارتاط باشید. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

Maryam Mousavi
برای بیشتر آشنا شدن با از خدمات سینا نیاز به راهنمایی بیش تری دارم. ممنون از راهنمایی موسسه سینا
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام