سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت سریع مقاله آی اس آی

انتشار 11 اسفند 1398
مطالعه 7 دقیقه

دریافت سریع اکسپت برای چاپ مقاله در مجلات ISI برای آن دسته از محققین و دانشجویانی که محدودیت زمانی داشته و بایستی در بازه زمانی کوتاهی مقاله خود را به چاپ برسانند، جز موضوعات حائز اهمیت است.

اکسپت سریع مقاله آی اس آی

دریافت سریع اکسپت برای چاپ مقاله در مجلات ISI برای آن دسته از محققین و دانشجویانی که محدودیت زمانی داشته و بایستی در بازه زمانی کوتاهی مقاله خود را به چاپ برسانند، جزء موضوعات حائز اهمیت است. چه این محدودیت زمانی برای شرکت در مصاحبه دکتری باشد و چه برای ارتقاء علمی و شغلی. به هر حال اگر جزء این دسته از افراد هستید، بهتر است در فرایند نگارش تا دریافت اکسپت برای چاپ مقاله نکات مهمی را در نظر داشته باشید که در این مطلب قصد داریم به آنها اشاره کنیم.

اگر پایان نامه ای درخور و با سطح بالای علمی نوشته اید، میتوانید استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه خود را انجام داده و ضوابطی را که مجله انتخابی تان تعیین کرده است در مقاله اعمال کنید. اما اگر تصمیم به نگارش مقاله ای مجزا دارید لازم است از آغاز کار و قدم به قدم ضوابط مربوط به مجله را در هر قسمت از ساختار و محتوای مجله رعایت کنید. در ادامه نکات و راهکارهایی را ذکر میکنیم که با رعایت آن‌ها بتوانید سریع‌تر برای مقاله خود اکسپت گرفته و آن را در یک ژورنال معتبر ISI چاپ کنید.

  • در وهله ی اول باید در نظر گرفت که سطح کیفی و فنی مقاله باید بالا بوده و کپی از پژوهشها و مقالات دیگر نباشد. لذا از سرمایه گذاری روی مقالات با کیفیت متوسط و پایین خودداری کنید.
  • در اولین فرصت دست به قلم برده و نگارش مقاله خود را شروع کنید. حتی اگر فرایند تحقیق و جمع آوری داده و آزمایشات شما تکمیل نشده باشد. برای اینکار می‌توانید با بخش مقدمه مقاله، که معمولاً بر اساس پیشینه تحقیق (تحقیقات گذشته) نوشته می‌شود، شروع کنید. همچنین می‌توان بخش روش تحقیق (مواد و روش‌ها) مقاله را در حین انجام آزمایشات نوشت.
  • قلم خود را به وضوح و شفافیت در گفتار عادت دهید. حتی الامکان مقاله خود را ساده و روان و با رعایت اصول گرامری و املایی و ساختاری بنوسید. بهتر است بدانید علت اصلی ریجکت شدن بسیاری از مقالات، زبان نوشتاری ضعیف آن است. این مشکل خصوصا در مواردی که مقاله وارد پروسه ترجمه میشود، اتفاق می افتد. برای پیشگیری از این مسئله، پیشنهاد میشود کار ترجمه مقاله خود را به یک مترجم حرفه ای و متخصص در زمینه علمی مقاله بسپارید چون ترجمه ی مقاله باید کاملا حرفه ای (Native) باشد. همچنین باید نمونه خوانی (Proofreading)  روی آن صورت گیرد.
  • یک مقاله ی خوب مقاله ای است که پیکربندی مناسبی داشته باشد. عنوان مناسبی برای آن انتخاب شود. کلمات کلیدی کاملا مرتبط با محتوی اصلی مقاله باشد. چکیده ی آن در برگیرنده مهمترین نتایج و روش تحقیق باشد. مقدمه به درستی نوشته شود. در ادبیات موضوع به موضوعات مرتبط و ترجیحا به روز اشاره شود. روش تحقیق کاملی ارائه شود و ترجیحا از فرمول ها، نمودار ها و جداول برای تبیین بهتر موضوع استفاده شود.
  • روی فصل نتایج و تحلیل نتایج  وقت گذاشته و به خوبی آنرا بنویسید به گونه ای که در برگیرنده ی تمام نتایج باشد و به بهترین شکل ارائه شود. 
  • پیشنهادات باید برای پروژه های آتی به صورت شفاف و مرتبط با نتایج تحقیق ارائه دهید.
  • اصول و قواعد مربوط به رفرنس دهی مجلات ISI را رعایت کنید. در غیر این متهم به سرقت ادبی شده و مقاله شما ریجکت می‌شود. چرا که داوران مجلات نسبت به این مسئله بسیار حساسند. همچنین از منابع معتبر  و به روز استفاده کنید.
  • پس از بررسی لیست مجلات ISI معتبر وزارت علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، مجله معتبر مناسب و متناسب با موضوع مقاله خود انتخاب کنید. با اینکار پذیرش مقاله شما محتمل تر خواهد بود.
  • برای اطلاع از شرایط و ضوابط مجله، به سایت آن مراجعه کنید. هر مجله‌ فرمت خاصی برای مقالات(در مورد نام‌گذاری هر بخش، فرمت جداول، نمودارها و تصاویر مقاله، فونت مطالب و غیره) دارد. بنابراین پیش از ارسال مقاله، از قسمت راهنمای نگارش مقاله (guideline) در سایت مجله، فرمت اصلی مقاله (که معمولاً به‌صورت word در سایت مجله آپلود شده) را دانلود کرده و مقاله خود را مطابق با آن فرمت ویرایش کنید.
  • یک کاورلتر خوب برای مقاله خود بنویسید. همزمان با ارسال مقاله خود، کاورلتر مقاله را نیز ارسال کنید. با این کار شانس اکسپت مقاله شما افزایش می‌یابد. چراکه با نوشتن نکات و مطالب مهم مقاله، می‌توانید سردبیر مجله را متقاعد کنید تا بلافاصله مقاله شما را برای داوری به ویراستار ارسال کند.
  • از پیگیری مقاله خود غافل نشوید. مدت زمان بین سابمیت و تعیین وضعیت مقاله از سوی سردبیر، در مجلات مختلف، متفاوت است. اگر مقاله خود را به یک مجله ارسال کرده اما هنوز ایمیلی ( مبنی بر اکسپت، ریوایز یا ریجکت مقاله) دریافت نکرده‌اید، به وب‌سایت مجله مراجعه کرده و بررسی کنید که این مدت زمان برای مقاله شما چقدر طول می‌کشد. مدت زمان تعیین شده را منتظر بمانید و اگر پاسخی دریافت نکردید، به سردبیر مجله ایمیلی ارسال کرده و وضعیت مقاله خود را جویا شوید.
  •  به سوالات داوران پاسخ دهید. پاسخ کامل، واضح و مؤدبانه به نظرات و سوالات داوران مجله به کاهش احتمال ریجکت شدن مقاله کمک می‌کند و به این ترتیب زمان بیشتری را صرفه‌جویی می‌کنید.

همواره پذیرش و چاپ مقالات  ISI  در مجلات معتبر سخت تر و زمانبر تر از چاپ کردن مقالات در مجلات معمولی است و می تواند بطور عمومی بین 3 ماه تا بیش از 1 سال زمان ببرد. پس واقع بین باشید و توقع چاپ مقاله در مدت کوتاه را نداشته باشید. البته این قضیه نسبی است و می تواند مجله به مجله متفاوت باشد. اما بهتر است بدانید که یک مقاله ی چاپ شده در بهترین مجلات حوزه ی تخصصی شما ارزش بیشتری از چند مقاله در مجلات با کیفیت متوسط است. پس کیفیت مقاله ی خود را بالا ببرید و صبور باشید.

توصیه دیگر ما به شما اینست که در این مسیر برای حصول نتیجه بهتر از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. چرا که با تجربه و تخصص خود میتوانند پروسه پذیرش و چاپ مقاله شما را به حداقل برسانند. در این راستا، موسسه سینا با سابقه چند ساله و کادری مجرب و کارکشته این ادعا را دارد که میتواند از ابتدای نگارش مقاله تا دریافت اکسپت مقاله در کمترین زمان ممکن یاریگر شما بوده و در تمام مراحل آماده ارائه خدمت میباشد.

چرا موسسه سینا؟

 در پاسخ به این سوال باید گفت، بسیاری از محققین و دانشجویان، بدون داشتن تجربه چاپ مقاله، نمی دانند که یک مجله را چگونه و از کجا باید پیدا کنند که متناسب با موضوع مقاله آنها باشد  و یا نسبت به نحوه سابمیت مقاله، و اعتبار مجله بی اطلاع هستند. بدون داشتن اطلاعات در این زمینه، چاپ مقاله در مجلات معتبر ISI بعید به نظر میرسد. اما اگر مقاله خود را به کارشناسان موسسه سینا بسپارید، در اسرع وقت با معرفی مجلات مناسب در موضوع مقاله شما و فرمت بندی مقاله در کمترین زمان، مقاله شما را به مجله سابمیت می کنند. یکی دیگر از مزایای ارسال مقاله توسط موسسه سینا به مجلات ISI، رایزنی آنها با مجلات برای گرفتن سریع پذیرش مقاله می باشد.با توجه به همکاری چندین ساله موسسه سینا با مجلات و نشریات معتبر مختلف، کارشناسان موسسه می توانند با رایزنی با ادیتور مجلات، اکسپت مقاله شما را دریافت نمایند. البته بایستی به این نکته اشاره نماییم که پذیرش مقاله تنها با رایزنی موسسه امکان پذیر نیست و محتوای مقاله نیز بایستی ناب و در عین حال کاربردی باشد که برای داوران مجله بخصوص مجلات ISI قابل قبول باشد تا با رایزنی موسسه سینا بتوان پذیرش 100 درصد مقاله را گرفت.

موسسه سینا با داشتن پرسنلی متخصص شما را در چاپ سریعتر مقاله تان در معتبرترین مجلات ISI ممکن می سازد. اکسپت سریع مقالات شما در تمامی رشته ها (حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت، علوم پزشکی، زیست شناسی، شیمی، صنایع، ریاضی، فیزیک ... و ) قابل انجام است. می‌توانید با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط گروه تحقیقاتی موسسه سینا، اکسپت مقالات ISI خود را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید.

بیشتر بخوانید:

هزینه اکسپت مقاله ISI

اکسپت مقاله ISI خود را از مجلات معتبر دریافت کنید

مراحل اکسپت مقاله ISI

اکسپت مقاله در مجلات معتبر داخلی

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام