سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله  فارسی

انتشار 12 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت یا پذیرش مقاله یعنی به چاپ رسیدن مقاله ما در یکی از مجلات داخلی ویا خارجی همانطور که مطلع هستید بیشتر مقالات نوشته شده داخل کشور به زبان فارسی نوشته می شود، حال با توجه به نیاز پژوهشگر در کسب امتیازات لازم برای هدف مورد نظرش بستگی دارد که تصمیم بگیرد مقاله خود را در مجلات داخلی به چاپ برساند ویا در مجلات خارجی.

اکسپت مقاله  فارسی

نحوه اکسپت مقاله فارسی

پژوهشگر با توجه به نیازش در کسب امتیازات لازم برای هدف مورد نظرش بستگی دارد که تصمیم بگیرد مقاله خود را در مجلات داخلی به چاپ برساند ویا در مجلات خارجی، لازم به ذکر است که بدانید سطح علمی مجلات خارجی و داخلی در داخل کشور تفاوتی با یکدیگر ندارند، ودر یک سطح قیاس می شوند و امتیازات یکسانی دارند.اما اگر شما قصد مهاجرت به کشور های دیگر را دارید باید مقاله خود را به زبان انگلیسی بازگردانید ولی اگر همچین تصمیمی ندارید می توانید مقاله خود را در پایگاه بین المللی ISC که بسیار معتبر هستند ودر شهر شیراز واقع شده است و مقالات را به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی پذیرش و به چاپ می رساند، اقدام نمایید.
برای پذیرش مقاله خود چه در مجلات داخلی وچه در مجلات خارجی در قدم اول پس از ارسال، مقاله شما توسط سر دبیر مجله بررسی می شود اگر در این مرحله مقاله شما با ساختار و فرمت خواسته شده مجله همخوانی نداشته باشد مقاله شما ریجکت(عدم پذیرش)خواهد شد وبه مرحله داوری نخواهد رفت.اگر مقاله علمی شما به مرحله داوری برسد با سه پروسه روبرو خواهد شد. پذیرش(اکسپت)، عدم پذیرش(ریجکت) و یا با پذیرش به شرط اصلاح(ریوایز) روبرو خواهد شد.مقاله اگر پذیرش شود نامه پذیرش نهایی و شماره پیگیری برای شما ارسال خواهد شد در صورت نیاز شما فرم حق کپی رایت و یا دسترسی ازاد را پر خواهید کرد،وهمچنین ممکن است شکل ها ونمودار ها به صورت رنگی به چاپ برسند وکه فرم مخصوص به خود را دارند و یا فرم برای تایید تعداد نسخه های لازم برای چاپ را نیز پر خواهید کرد این فرم ها از طریق پلت فرم های مجله ارائه می شوند.

نکات برتر

  • بیشتر مجلات داخلی مقاله شما را به صورت رایگان پذیرش و چاپ می کنند.
  • تمامی مراحل پذیرش مقاله در مجلات داخلی وخارجی تقریبا از یک ساختار پیروی می کنند، تنها تفاوت آن ها در ترجمه مقالات برای مجلات خارجی می باشد .
  • موضوع سرقت ادبی را بسیار جدی بگیرید، می توانید نرم افزار آن را از دانشگاه خود تهیه کنید تا مقاله را قبل از بررسی سر دبیر مجله، خود تان بررسی کنید.
  • پایگاه علوم معتبر اسلامی (ISC)،اعتباری همانند ISI دارند، اگر مقاله خود را به فارسی نوشته اید می توانید ازمجلات این پایگاه استفاده نمایید که در داخل کشور مزایایی همانند به چاپ رساندن مقاله خود درISI دارند.

موسسه پژوهشی سینا به دلیل داشتن کارشناسان مجرب و فعالیت بیش از 5 سال در حوزه ی پذیرش،و چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه و همچنین ترجمه تخصصی مقاله شما به تمامی زبان ها و رشته ها و دارای گرانتی،استخراج پایان نامه از مقالهبا بهترین کیفیت و ویراستاری ورفع مشکلات گرامری وادبی ،چاپ کتاب با بهترین کیفیت ودر کوتاه ترین زمان جز موسسات برتر در این زمینه می باشد،کارشناسان ما به 24 ساعته آماده همکاری و راهنمایی شما پژوهشگران عزیز می باشند.

جهت برقراری ارتباط با کارشناسان موسسه می توانید از طریق ایمیل موسسه به آدرس pub.sina@gmail.com, تلفن ثابت به شماره ی 04133250787 , و یا شماره همراه 09149724522 اقدام نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام