سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

افزایش همکاری دانشگاه ایران با کشور افغانستان

انتشار 30 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

حضور وزیر معارف کشور افغانستان و تیم همراه روز شنبه 1 اردیبهشت ماه برای گسترش همکاری دانشگاه ایران با این کشور در زمینه های علمی و آموزشی

افزایش همکاری دانشگاه ایران با کشور افغانستان

گسترش همکاری دانشگاه‌های ایران با کشور افغانستان حسین سالار آملی، قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌المل عنوان کرد: وزیر معارف کشور افغانستان و تیم همراه مرکب از چند تن از روسای 5 دانشکاه بزرگ این کشور و معاونان آن در روز شنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری برای تبادلات علمی و آموزشی در کشور حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: با کشور افغانستان در زمینه‌های آموزشی همکاری‌های خوبی داریم همچنین دوره‌های مشترک تحصیلی در سطوح مختلف و اجرای پروژه‌های مشترک علمی بین دو کشور  داریم و به دنبال گسترش بیشتر این تعاملات هستیم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل اضافه کرد: این هیئت دانشگاهی برای بررسی چگونگی انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک، دورهای تحصیلی مشترک، راه اندازی دوره های فنی حرفه ای در کشور افغانستان  وارد ایران می شوند.

زمینه مناسب برای توسعه همکاری با افغانستان در حوزه علمی
سالار آملی تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری علمی و فناوری ایران وکشور افغانستان وجود دارد و در این دیدار، دو طرف زمینه‌های گسترش همکاری‌های مشترک را بررسی می کنند.

وی یادآورشد:  قرار است در این نشست هیئت افغانستانی با دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص شعبه دانشگاه آزاد  در افغانستان دیدار داشته باشند علاوه بر آن   مذاکراتی با وزیر بهداشت و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام