سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور

انتشار 21 مهر 1397
مطالعه 1 دقیقه

رئیس دانشگاه پیام نور عنوان کرد : ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون برای مقطع کارشناسی این دانشگاه از امروز (شنبه) آغاز و علاقه‌مندان باید با مراجعه به سامانه سازمان سنجش کارهای خود را پیگیری و نهایی کنند.

آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه پیام نور

زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در مصاحبه ای اعلام کرد : تمام علاقمندان به تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور می توانند از امروز (شنبه) در تکمیل ظرفیت بدون آزمون برای مقطع کارشناسی شرکت کنند.
وی همچنین گفت : تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور در سامانه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز می‌شود.
زمانی پیش از این عنوان کرده بود: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با بخش‌های ذیربط وزارت علوم و موافقت‌های دریافت شده و مشکلات ثبت نام داوطلبان بدون آزمون در دانشگاه پیام نور رفع شده است و در این راستا دانشگاه به زودی کار ثبت‌نام این افراد را در موضوع تکمیل ظرفیت آغاز خواهد کرد که شامل داوطلبانی است که با مدرک تحصیلی تقاضای تحصیل در دانشگاه پیام نور را دارند.
وی همچنین افزود: داوطلبان دانشجو شدن در دانشگاه پیام نور می‌تواند برای ثبت‌نام بدون آزمون در این دانشگاه کارهای خود را انجام دهند.
رییس دانشگاه پیام نور در ادامه گفت :‌ این ثبت نام صرفا ویژه داوطلبانی است که با سوابق تحصیلی می‌توانند کارهای خود را برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور انجام دهند، ولی در بحث تکمیل ظرفیت ثبت‌نام از داوطلبان رشته‌های با آزمون نه تنها این موضوع برای دانشگاه پیام نور بلکه برای دیگر دانشگاه‌ها هم فراهم نشده است.

منبع : خبرگزاری فارس

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام