سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اخذ پذیرش مقاله پابمد(pubmed)

انتشار 3 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

پابمد موسسه اطلاعات علمی معتبر در سطح جهان می باشد که که مقالات معتبر علمی پزشکی،مامائی،پرستاری،دندانپزشکی و. زیست شناسایی و ... را منتشر می کند.

اخذ پذیرش مقاله پابمد(pubmed)

پابمد چیست؟

پابمد موسسه اطلاعات علمی معتبر در سطح جهان می باشد که که مقالات معتبر علمی پزشکی،مامائی،پرستاری،دندانپزشکی و. زیست شناسایی و ... را منتشر می کند، بیش از هزاران ژورنال معتبر در این پایگاه ایندکس شده اند، مجلات پابمد دارای سطح علمی و اعتباری بسیار معتبر می باشند بگونه ای که در برخی موارد منبع کتب دانشگاهی نیز هستند، مهم ترین پایگاه داده پابمد، مد لاین نام دارد.

ژورنال های معتبر پابمد

مجلات تخصصی پابمد منبع معتبر تمام دانشجویان رشته ی علوم پزشکی و زیست شناسی در سراسر دنیا می باشند و محققین این حوزه می توانند با ارسال مقاله خود به ژورنال های تخصصی از مزایای آن استفاده کنند. با توجه به اعتبار وکیفیت بسیار بالا، مجلات پابمد داوری های سختگیرانه ای دارند. چاپ مقاله در مجلات این پایگاه بسیار سخت می باشد بطوریکه شما باید یک نخبه ویا صاحب نظر در زمینه تخصصی خود باشید، بخاطر ویژگی های یاد شده این پایگاه اخذ پذیرش مقاله در مجلات این پایگاه برای نویسنده مقاله امتیازات بسیاری از جمله توانایی کسب امتیاز در مصاحبه های شغلی وتحصیلی وهمینطور اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های برتر و ارتقاء مزایای شغلی و بسیاری امتیازات دیگر را در بر دارد، از این رو اخذ پذیرش و چاپ مقاله در پابمد برای پژوهشگران بسیار مهم می باشد.

نحوه اخذ پذیرش مقاله در مجلات پابمد

  • در ابتدا باید مقاله ای بنگارید که حاوی مطالب علمی گرانقدر و پر محتوا باشد

  • در مرحله بعد در انتخاب عنوان برای مقاله خود بسیار دقت کنید که عنوان اولین نماینده شما می باشد

  • در ارسال مقاله به پابمد حتما مقاله را به انگلیسی ترجمه نمائید

  • مجله متناسب با موضوع مقاله خود انتخاب نمائید

  • مقاله خود را مطابق در خواست مجله مورد نظر قالب بندی نمائید

  • به اعتبار مجله دقت نمائید

نکات برتر در مراحل سابمیت

  • در ترجمه یک مقاله سعی کنید از یک متخصص حرفه ای که در حوزه ی علمی مقاله شما تحصیل کرده و در زمینه ترجمه نیز متخصص می باشد استفاده نمائید، زیرا که امر ترجمه در مقالات علمی بسیار مهم می باشد و کوچکترین اهمال کاری در این امر می تواند بار معنایی متفاوت تر از آنچه شما در مقاله بیان کرده اید را بیان نماید.
  • فرمت بندی مجله انتخابی خود را به دقت بخوانید، هر مجله ساختار و نوع فونت، اندازه حاشیه صفحه ها و... را مشخص می کند وشما باید طبق مجله مورد نظرتان مقاله خود را سامان دهی نمائید.
  • در سابمیت مقاله باید بتوانید به صورت حرفه ای با ادیتور مجله ارتباط بگیرد و جواب ایمیل های مجله را در اسرع وقت و به صورت مناسب پاسخ دهید.
  • قبل از ارسال ، مقاله را از لحاظ سرقت ادبی بررسی نمائید.

خدمات موسسه سینا

معرفی مجلات معتبر، اخذ وپذیرش مقاله در مجلات معتبر داخلی وخارجی بین المللی، ترجمه تخصصی گارانتی دار، ویرایش کتاب و مقاله، استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و رساله ی دکتری، چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه به کتاب، پارافریز مقالات، واریز هزینه ی دلاری ،پلاجریسم مقاله توسط متخصص حرفه ای در موسسه انجام میگیرد.

مفتخریم ذکر نماییم که کارشناسان موسسه سینا حتی در ایام تعطیلات رسمی نیز آماده ارائه مشاوره و پشتبانی می باشند.

جهت تماس با موسسه سینا به ایمیل زیر مراجعه نمایید:

pub.sina@gmail.com

تلفن ثابت:

04133250787

تلفن همراه:

09149724522

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام هزینه مجلات چقدر است؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه مجلات می تواند با توجه به مجله انتخابی متغیر باشد. مجلاتی داریم که رایگان هستند و هزینه بابت فرمت بندی و سابمیت و پیگیری توسط موسسه دریافت می شود ولی مجلاتی هم وجود دارد که درصد پذیرش بالایی دارند و هزینه دریافت می کنند. برای شروع کار لطفا رشته و گرایش و اینکه چاپ در چه مجلاتی مد نظر دارید را از طریق تلگرام،واتساپ، ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا مجلات مرتبط همراه با شرایط تقدیم شود هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام شود. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام هزینه مجلات چقدر است؟
6 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام