سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت فوری مقاله ISC

انتشار 26 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

گروه موسسه سینا با تجربه ی چندین ساله خود در زمینه چاپ مقاله ISC در ژورنال های معتبر فعالیت می نماید. ISC مخفف Islamic World Science Citiation Center (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) می باشد.

اکسپت فوری مقاله ISC

فعالیت ISC تحت پوشش کتابخانه منطقه ای علوم و تکنولوژی شیراز است. دانشجویان گرامی جهت اطلاع از نحوه بررسی نمایه ISC یک ژورنال می توانید از طریق وبگاه رسمی پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) اقدام نمایید.

 عمده تمرکز معطوف به چاپ مقاله ISC در مجلات معتبر دنیا جهت دفاع پایان نامه می باشد. از آنجایی که اعتبار ژورنال برای دانشجویان دوره ی دکتری جهت اخذ مجوز دفاع، بسیار مهم می باشد، ما بصورت تخصصی در این زمینه فعالیت می نماییم. در سطوح کارشناسی ارشد و کارشناسی نیز سفارش نگارش مقاله ISC و چاپ مقاله بسته به درخواست نوع مقاله، در کمترین هزینه و زمان انجام می پذیرد. همچنین می توانیم اطمینان دهیم که اکسپت مقاله ISC درکوتاهترین زمان ممکن اخذ کنیم.       

پايگاه اطلاعاتی ISC

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (انگلیسی: Islamic World Science Citation Center) یا به اختصار ISC یک سامانه اطلاع رسانی علمی است که در صدد رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران و جهان اسلام و تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی می‌باشد. ایران با تولید ISC، بعد از ایالات متحده که ۶۰ سال در مطالعات استنادی تجربه دارد و نیز بعد از کشور هلند، سومین نظام استنادی جهان را بنیانگذاری کرده‌است. هم اکنون، این تحلیل علمی توسط موسسه اطلاعات علمی (ISI) در دنیای انتشارات به خصوص در مورد نشریات، صورت می‌پذیرد. در حقیقت، ISC می‌کوشد تا چنین تحلیلی را انجام دهد.

مراحل کلی توسعه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC

ISC در چندین مرحله به توسعه خود ادامه می‌دهد:

  • در مرحله اول مجلات فارسی در نظام‌های و فراورده‌های چندگانه ISC از سال ۱۳۷۸ تا کنون (۱۳۸۷) مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته‌است.
  • در مرحله دوم مجلات عربی کشورهای اسلامی از سال ۲۰۰۵ تا کنون (۲۰۰۸) در فراورده‌های مختلف نظام ISC درون دهی و مورد پردازش قرار گرفته‌اند.
  • در مرحله سوم مجلات انگلیسی ایران و سایر کشورهای اسلامی از سال ۲۰۰۵ تا کنون (۲۰۰۸) مورد پردازش و تحلیل قرار گرفته و نتایج از طریق فراورده‌های مختلف قابل دسترس جامعه علمی می‌باشد.
  • در مرحله چهارم زبانهای ترکی، اندونزیایی، مالزیایی، فرانسوی و … در دستور کار ISC قرار دارد.

 اکسپت و چاپ مقاله ISC

با توجه به پیچیده گی خاص مقاله ISC و نیاز مبرم به کارشناسان مجرب در زمینه چاپ مقاله ISC و دیگر مقالات تخصصی دکترا تلاش نموده ایم که بهترین و با تجربه ترین کارشناسان را گرد آوری و مجموعه ای بینظر از متخصصان ISC را در کنار هم جمع و با استفاده از تخصص و تجربه بالای آنها مبادرت به تولید ویرایش و چاپ مقاله ISC نماید و تضمینی علمی و محکم برای مراجعان و مشتریان فراهم آورد.

همچنین این گروه می تواند استخراج مقاله ISC از پایان نامه و تدوین مقاله ISC را انجام دهد و کارشناسان و متخصصان ما آماده مشاوره و راهنمایی شما عزیزان در زمینه چاپ مقاله ISC میباشند.

برای ارزیابی و امکان سنجی مقاله ISC و انتخاب ژورنال ISC مرتبط با موضوع مقاله تان بهتر است عنوان و چکیده مقاله تان را نخست برای ما ارسال کنید. و کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس حاصل نمایند.

مراحل ثبت سفارش اکسبت و چاپ مقاله ISC در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام