سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت فوری مقاله

انتشار 26 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

یکی از اجزای اجتناب ناپذیر در دوران تحصیلات دانشگاهی چاپ مقاله در ژورنال های معتبر همچون ISI است. اکسپت و چاپ مقاله علمی نشان دهنده میزان مهارت علمی و علاقه و جدیت دانشجو در کارهای تحقیقاتی و میزان علاقمندی وی میباشد.

اکسپت فوری مقاله

نکته اولی که برای چاپ مقاله به ذهن دانشجو و یا متقاضی خطور میکند این است که اصلا چرا باید چاپ مقاله خود را به موسسات بسپارم و یا از آنها مشاوره بگیرم. اما امروز ما میخواهیم دلایلی را نام ببریم که چرا باید در زمینه چاپ مقاله مشاوره بگیرید . اولا بر خلاف تصور برخی از پژوهشگران، چاپ مقاله در یک مجله مناسب، معتبر و مرتبط با رشته تحصیلی پژوهشگر، کاری بسیار تخصصی است. یک پژوهشگر باید بتواند وبسایت یک مجله را از لحاظ فنی ارزیابی کند تا از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کند.

ثانیا دانشجو باید توانایی این را داشته باشد که با استفاده از ابزارهای  موجود، بتواند یک مجله مناسب، با کیفیت بالا و دارای کمترین زمان پاسخ‌گویی را انتخاب کند. پس از انجام این کار نیز باید مجله مورد نظر را با لیست‌های بسیاری که در داخل کشور وجود دارد انطباق دهد.

پس از انتخاب مجله، طی کردن فرایند ساب میت مقاله، رفع اصلاحات مورد نیاز و در نهایت گرفتن پذیرش آن نیز بسیار مهم است. بنابراین استفاده از خدمات تخصصی در این زمینه و کمک گرفتن از تجربه یک تیم مورد اعتماد یک نیاز ضروری برای پژوهشگران در جهت پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC است.

اکسپت فوری مقاله

اکسپت فوری مقاله به معنای دریافت پذیرش در یک یا دو روز نیست بلکه به معنای حداقل زمان اخذ اکسپت مقاله، مثلا 7-21 روز  می باشد. دانشجویانی که مقالات علمی ISI ثبت شده دارند شانس بالاتری در دریافت بورسیه دانشگاهی از سوی دانشگاه های بین المللی و معتبر جهانی را دارند و علاوه بر آن احتمال بیشتری در پذیرش مقاطع بالاتر مثل کارشناسی ارشد و دکتری و یا استخدام در ادارات دولتی و خصوصی و یا پذیرفته شدن به عنوان هئیت علمی دانشگاه ها و یا امکان عضویت در بنیاد ملی نخبگان و صاحب نظر و متخصص شدن در موضوع و یا امکان اخذ پروژه های تحقیقاتی با درآمد های بالا، دارند. کسانی که دارای مقاله ISI می باشند، موفق تر بوده و همیشه یک گام از سایرین جلوتر خواهند بود.

خدمات موسسه سینا در راستای اکسپت و چاپ فوری مقالات

موسسه سینا، در راستای اکسپت و چاپ فوری مقالات در مجلات ISI معتبر و مورد تائید دانشگاهها تمامی تلاش خود را می نماید تا فرهیختگان گرامی بتوانند از این امکان بهره مند گردند و مقالات ارزشمند خود را در مجلات معتبر ISI در اسرع وقت به چاپ برسانند.

زمان داوری برای مجلات علمی پژوهشی داخلی حدودا 3 الی 4 هفته به طول می انجامد که قطعا  کارشناسان ما با مکاتبات و پیگیری های لازم این زمان را به حداقل می رسانند.

از نکات قابل توجه در یک مقاله ی خوب، ترجمه ی درست و بدون ایراد نگارشی در مقالات است. ترجمه مقاله یک کار تخصصی است و تاثیر مثبت و مستقیم روی داوری نهایی خواهد داشت. در موسسه سینا متخصصین ما در امر ترجمه توانسته اند 37 زبان زنده ی دنیا را در چندین رشته ی تخصصی در این مجموعه شکل دهند و شما می توانید چکیده ی مقاله خود را با هزینه ای کم در سطح فوق تخصصی ترجمه کنید.

همان طور که در بالا اشاره شد ، هنر یک محقق و دانشجو در نگارش و استخراج یک مقاله قوی است و هنر یک موسسه در چاپ کردن آن. موسسه سینا، متشکل از برترین نخبگان دانشگاه های معتبر کشور و از اجماع مجرب ترین کارشناسان و متخصصین، موفقیت شما را در امر چاپ مقاله تضمین می کند.کافی است با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت کارشناس مجموعه با شما تماس برقرار کند و با توجه به نیاز شما، مشکلتان را راهنمایی و حل کند.

مراحل ثبت سفارش اکسبت و چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام ببخشید اکسپت مجله علمی پژوهشی چقدر طول می‌کشد و هزینه آن چقدر است من اکسپت سریع برای دفاع دکتری میخوام
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی در خدمت هستیم. کارشناسان جهت اطلاع بیشتر با شما در ارتباط خواهند بود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام ببخشید اکسپت مجله علمی پژوهشی چقدر طول می‌کشد و هزینه آن چقدر است من اکسپت سریع برای دفاع دکتری میخوام
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام