سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله در یک ماه

انتشار 15 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

با توجه به اینکه گروه موسسه سینا همکاری های گسترده‌ای با برخی از مجلات بین المللی دارد، امکان اکسپت سریع مقاله شما در مجلات معتبر وجود دارد.

اکسپت مقاله در یک ماه

یک مقاله علمی معمولا به عنوان یک نتیجه تحقیق در یک موضوع جدید و خاص، توسط یک یا چند نفر نوشته می شود. این مقاله در واقع گزارش پژوهش محققان علمی و نتایج تحقیقات خود برای استفاده از سایر محققان، کارشناسان و علاقه مندان است. مقالات علمی نشان دهنده علاقه دانشجویان به کار تحقیقاتی و میزان موفقیت آنها در انجام این کار است.
محققانی که دارای مقالات چاپ شده در نشریات ISI هستند،  احتمال بیشتری برای دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه های بین المللی و همچنین برای تحصیلات عالی در دانشگاه های داخلی را دارند. از طرفی با توجه به اینکه علاقمندی دانشجویان عزیز برای چاپ مقالات علمی، بیشتر برای کسب 2 نمره پایان نامه و تقویت رزومه تحصیلی میباشد.و از طرفی ک محدوده زمانی برای ارائه مقاله به دانشگاه وجود دارد، در نتیجه بیشتر دانشجویان به دنبال راهی هستند تا بتوانند مقاله خود را در کمترین زمان ممکن به چاپ برسانند. 
اما اینکه کدام مجلات را برای چاپ مقاله خود انتخاب کنید، در پروسه زمانی چاپ مقاله مهم خواهد بود. پیشنهاد ما به دانشجویانی که با هدف اخذ نمره پایان نامه اقدام به چاپ مقاله می کنند ، مجلات ISC , SCOPUS میباشند. این مجلات بازه داوری کوتاه تری داشته و مجلات تضمینی می باشند. یعنی اگر مقاله شما بر اساس اصول نگارشی درستی نوشته شده باشد و موضوع آن متناسب با موضوع مجله انتخابی باشد، با رایزنی کارشناسان موسسه سینا، خواهید توانست در کمتر از یک ماه پذیرش مقاله خود را دریافت نمایید.
لازم به ذکر است که چاپ مقاله در مجلات وقتی به صورت انفرادی اقدام میشود پروسه طولانی تری دارند. موسسه سینا با رایزنی های که با مجلات مختلف دارد، می تواند در کمترین زمان اکسپت مقاله شما را دریافت نماید و مقاله تان را در کوتاه ترین زمان ممکن به چاپ برساند.

اکسپت سریع و چاپ فوری مقاله در کمتر از یک ماه

چاپ سریع مقاله به معنای این نیست که در عرض چند روز پروسه سابمیت و داوری و چاپ مقاله برای شما انجام گیرد. در واقع مقاله شما ابتدا بایستی توسط ادیتور مجله بررسی و سپس به داوران مجلات ارسال شود. ای بازه بین 2 هفته تا یک ماه در خصوص مجلات ISC و SCOPUS طول می کشد. بعد از طی این بازه زمانی ، در صورت پذیرفته شدن، نامه پذیرش برای شما ارسال می شود تا آن را به بخش پژوهشی دانشگاه خود تحویل داده و نمره خود را اخذ نمایید.
با توجه به اینکه گروه موسسه سینا همکاری های گسترده‌ای با برخی از مجلات بین المللی دارد، امکان اکسپت سریع مقاله شما در مجلات معتبر وجود دارد. بنابراین شما می‌توانند با ارسال سفارشات خود و با انتخاب مجله مورد نظرتان از بین مجلات ارائه شده توسط گروه تحقیقاتی موسسه سینا، اکسپت مقالات ISI خود را در کوتاهترین زمان ممکن درسافت نمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام