سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISC در یک ماه

انتشار 29 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

دانشجویانی که قصد دارند مقاله ای از پایان نامه خود در کمتر از یک ماه چاپ نمایند تا بتوانند نمره کامل از پایان نامه خود دریافت کنند ، مجلات isc گزینه مناسبی برای انها می باشد.

اکسپت مقاله ISC در یک ماه

علاقمندی دانشجویان برای چاپ مقالات علمی، بیشتر برای کسب 2 نمره پایان نامه میباشد. با توجه به اینکه یک بازه زمانی کوتاه مدت برای چاپ مقاله استخراج شده برای پایان نامه در نظر گرفته می شود، در نتیجه لازم است تا مجلاتی را انتخاب نمایند که بازه داوری کوتاهی داشته باشد و از طرفی احتمال پذیرش مقاله در آنها بالا باشد تا با ریجکت شدن مقاله، زمان خود را از دست ندهند. یکی از این گروه مجلات که احتمال پذیرش مقاله در آنها بالاست و از طرفی بازه داوری کوتاهی داند، مجلات isc می باشند.
isc پایگاه استنادی داده های کشورهای اسلامی می باشد که مرکز فعالیت آن در ایران و شهر شیراز می باشد. این پایگاه از لحاظ اعتبار و رتبه بعد از مجلات isi و scopus قرار دارد و به دلیل پذیرش سریع مقالات، بسیار مورد توجه دانشجویان می باشد. از طرفی علاوه بر کسب نمره پایان نامه، در تقویت رزومه تحصیلی دانشجویان برای ارائه در جلسه مصاحبه دکتری و همچنین اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی بسیار اهمیت دارند.
ISC با در نظر گرفتن استانداردهای علمی، به انتخاب و نمایه سازی نشریات علمی کشورهای اسلامی می پردازد و زمینه لازم جهت ارتقاء کیفیت تحقیق و ایجاد یک شبکه پیوسته علمی در سرتاسر کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی  فراهم آورده است. این نظام رتبه بندی، با نمایه سازی مقالاتِ تمام متن  و تحلیل استنادیِ اطلاعات کتابشناختی آن مدارک، هر ساله به معرفی دانشگاه ها، نشریات، نویسندگان و آثار برتر علمی جهان اسلام می پردازد. این پایگاه هم اکنون یکی از ابزارهای کارآمد تصمیم گیری برای طیف وسیعی از کاربران از جمله دانشگاه ها و موسسات پژوهشی، ناشران، اعضای هیات علمی، محققان، تحلیلگران حوزه علم سنجی در کشور و نیز سراسر کشورهای اسلامی محسوب می گردد. از جمله خدمات پایگاه تعیین نقاط قوت و ضعف دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در سطوح ملی و بین المللی با برگزاری کارگاه های آموزشی و علمی می باشد. در این راستا، تفاهم نامه های متعددی با کشورهای اسلامی منعقد گردیده و در حال حاضر خدمات مختلفی از جمله مشاوره و همکاری برای برگزاری کارگاه های ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور و سایر کشورهای اسلامی ارائه می نماید.

اکسپت سریع و چاپ مقاله ISC در کمتر از یک ماه

موسسه سینا با تجربیات چندین ساله خود در زمینه چاپ مقاله در مجلات و نشریات معتبر مختلف، در تمامی رشته های تحصیلی از جمله  رشته ها یحقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت، علوم پزشکی، زیست شناسی، شیمی، صنایع، ریاضی، برق، مکانیک ... و دانشجویان و اساتید گرانقدر را در مسیر فعالیت های پژوهشی یاری رسانده است.
خدمات موسسه سینا در حوزه چاپ مقاله شامل، استخراج مقاله از پایان نامه، ترجمه مقاله توسط مترجمین متخصص در آن رشته، ویراستاری گرامری و ساختاری مقاله، معرفی مجله متناسب با موضوع مقاله و دانشگاه محل تحصیل نویسنده،  قالب بندی مقاله بر اساس دستورالعمل مجله، سابمیت مقاله در مجله و پیگیری پروسه داوری مقاله، رایزنی با مجلات برای اخذ پذیرش و در نهایت ارسال نامه پذیرش به نویسنده مقاله برای ارائه به دانشگاه برای اخذ نمره پایان نامه.
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ فوری مقاله در مجلات iscف با کارشناسان ما از طریق چت آنلاین موسسه و یا ایمیل و تلگرام، در ارتباط باشید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام