سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISC تخصصی

انتشار 29 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اگر قصد دارید مقاله خود را در یکی از ژورنال های ISC چاپ نمایید، موسسه سینا بصورت تضمینی مقالات شما رادر نشریات ISC انگلیسی و یا فارسی به چاپ می رساند.

اکسپت مقاله ISC تخصصی

ISC چیست؟

ISC بعنوان نظام استناد کشورهای اسلامی نخستین نظام رتبه بندی استناد در جمهوری اسلامی ایران است که توسط مرکز اطلاعات علمی شیراز ارائه شده است. ISC بعد از ISI و Scopus ، سومین پایگاه بزرگ اسناد برای سنجش عملکرد پژوهش در کشورهای مختلف است. 57 کشور  در این پایگاه اطلاعاتی عضو هستند. مقالاتی که در مجلات نمایه شده در این پایگاه به چاپ می رسند، در تقویت رزومه پژوهشی نقش موثری دارند. از مزایای دیگر چاپ مقاله در مجلات isc ، هزینه چاپ مقاله می باشد که در مقایسه با مجلات دیگر است که پایین است. از طرفی بازه داوری این مجلات نیز کوتاه بوده و در کمتر از 2 هفته نتیجه داوری مقاله اعلام می شود.

اکسپت مقاله ISC بصورت تضمینی و تخصصی

اکسپت مقاله در مجلات ISC می تواند امتیازات پژوهشی خوبی را برای دانشجویان و اساتید به همراه داشته باشد. علاوه بر این، دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد با چاپ مقاله استخراج شده از پایان نامه خود در مجلات isc می توانند حداقل 1 نمره باقی مانده خود را دریافت نماید.

بنابراین اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید و قصد چاپ مقاله در مجلات isc را دارید اما آشنایی زیادی با این مجلات ندارید، کارشناسان ما در موسسه سینا با سال ها تجربه در زمینه سابمیت، اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبری چون isc شما را در این مسیر یاری می نمایند. کافیست عنوان مقاله خود را به همراه رشته تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل به کارشناسان ما از طریق ایمیل یا تلگرام ارسال نمایید تا در اسرع وقت بر اساس موضوع شما، مجلات مناسب را معرفی نمایند. 
موسسه سینا همچنین خدمات ترجمه و ویراستاری مقالات را به شما ارائه می دهد تا مقالات خود را با کیفیت بالا به مجلات isc  ارسال نمایید تا بدون هیچ ایرادی از سوی داوران مجلات پذیرفته شوند.
در صورتی که هنوز موفق به استخراج مقاله از پایان نامه خود نشده اید می توانید با ارسال فایل پایان نامه خود به کارشناسان موسسه سینا، بسته به حجم پایان نامه خود درخواست استخراج مقاله بین 1-3 مقاله را نمایید. ما در کمتر از 4 روز استخراج شما را انجام داده . مقاله شما را برای ترجمه به مترجمین خبره خود در رشته تحصیلی خودتان ارسال می کنیم تا در کمتر از یک هفته مقاله شما را ترجمه نمایند. سپس مقاله شما را بر اساس دستورالعمل مجله انتخابی فرمت بندی کرده و در سایت مجله سابمیت می کنیم.

مزایای چاپ مقاله ISC

  •  تقویت رزومه پژوهشی برای مصاحبه دکتری
  • افزایش اعتبار علمی
  •  کاهش هزینه های اضافی و هزینه کمتر نسبت به چاپ مقاله در ISI
  •  پذیرش راحت تر مقاله برای چاپ نسبت به مجلات دیگر
  • افزایش حقوق و مزایای شغلی
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام