سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI بیوشیمی

انتشار 1 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

پذیرش و چاپ تضمینی مقاله در رشته بیوشیمی در مجلات معتبر ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی در موسسه سینا در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد.

اکسپت مقاله ISI بیوشیمی

معرفی رشته بیوشیمی

بیوشیمی پایه شیمیایی بسیاری از واکنش هایی است که در داخل سلول های موجودات زنده رخ می دهد. کشف ساخت رشته ریبونوکلئیک اسید (DNA)، جزئیات سنتز پروتئین از ژن ها، شناسایی ساختار سه بعدی پروتئین ها و نحوه فعال سازی آنها، فعال شدن کلیه مسیرهای متابولیکی یک دستاورد مهم بیوشیمی هستند. همه ارگانیسم ها از باکتری ها تا انسان از واحدهای مشابهی تشکیل شده اند که تحت عنوان ماکرومولکول شناخته شده اند. انتقال ماده ژنتیکی از DNA به RNA و پروتئین در همه ارگانیسم ها از طریق یکسری واکنش های بیوشیمیایی انجام میگیرد. مباحث مختلفی در بیوشیمی مورد بررسی قرار  می گیرد که شامل موارد زیر هستند:

  1. سوخت و ساز: علمی که ساختار یک مولکول را مطالعه می کند، مانند یک پروتئین یا چربی، یا ...
  2. متابولیسم: بررسی مسیرهای متابولیکی و مسیرهایی که منجر به ساخت ترکیباتی مانند کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربی ها می شوند.
  3. بیماری های متابولیکی: بررسی بیماری هایی که علت رخداد آنها فقدان یا جهش در یک یا چند آنزیم یا پروتئین در مسیر های متابولیکی می باشد . مثل دیابت.

با توجه به اهمیت این رشته در شناسایی علل بسیاری از بیماری ها برای یافتن داروهای مناسب برای درمان آنها، امروزه مطالعات زیادی توسط محققان و بیوشیمیست ها انجام میگیرد و نتایج کار پژوهشی آنها در ژورنال های معتبر جهانی به چاپ می رسند. در کشور ما نیز در این رشته مطالعات زیادی انجام میگیرد و مقالات بسیار ارزشمندی بسیاری نیز به چاپ رسیده است. اگر شما نیز قصد استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری خود دارید و یا مقاله ای نوشته اید و نمی دانید که در کدام مجله به چاپ برسانید، ما به شما کمک می کنیم تا مقاله خود را در مجلات معتبر ISI در کمترین زمان به چاپ برسانید.

اکسپت و چاپ مقالات بیوشیمی

پذیرش و چاپ مقالات بیوشیمی شما در ژورنالهای تخصصی بیوشیمی ISI و ISC و SCOPUS و در کوتاهترین زمان و با مناسبترین هزینه می تواند فرصت های علمی و تحصیلی بیشتری را برای شما فراهم کند. لازم به ذکر است که کارشناسان ما بعد از دریافت مقاله بیوشیمی شما، مجلات مرتبط با رشته ی تخصصی شما را برایتان پیشنهاد می دهند تا بعد از بررسی مجلات ،مجله ی مورد نظر را انتخاب نمایید. مجلات مختلف، از اعتبار علمی متفاوتی برخوردارند. برای همین منظور ،کارشناسان بسته به کیفیت مقاله ی شما، مجله ای را پیشنهاد می دهند که احتمال پذیرش مقاله شما در آن بالا باشد .

مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ مقاله در رشته بیوشیمی

  • مجلاتی را برای شما معرفی می کنیم که در لیست مورد تائید وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد قرار داشته باشد.
  • مجلات متناسب با رشته تحصیلی و موضوع مقالیتان را به شما معرفی می شود.
  • به دلیل رایزنی موسسه با مجلات، امکان داوری و پذیرش مقالات در زمان کوتاهی انجام میگیرد.
  • نامه اکسبت معتبر بعد از اخذ پذیرش از سوی مجله برای نویسندگان مقاله ارسال می گردد.
  • در صورتی که مقاله شما به زبان فارسی نوشته شده باشد، مترجمین متخصص در آن رشته تحصیلی در موسسه سینا می توانند مقاله شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه نمایند.
  • در صورت نیاز به ویرایش گرامری، ویراستاری انجام میگیرد.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام