سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI در مجلات علمی خارجی

انتشار 23 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از راه های انتشار نتایج تحقیقات علمی دانشجویان و محققین در جهان، چاپ مقالات در مجلات علمی خارجی و ژورنال های معتبر ISI است.

اکسپت مقاله ISI  در مجلات علمی خارجی

شما به عنوان یک محقق می توانید گام های بزرگی در پیشرفت دانش داشته باشید.دستاوردهای علمی شما می تواند به نجات زندگی بشر و بهبود روش زندگی اش کمک کند. درصورتی که شما به عنوان یک محقق برای انتشار دانش خود در سطح جهانی آماده هستید، اولین سوالی که بایستی از خود بپرسید این است که آیا من موضوعی برای ارائه کردن دارم؟
 مجلات و نشریات علمی، بیشتر به دستاوردهای نوآورانه و اساسی توجه می کنند که در زمینه تخصصی آن رشته، علم جدیدی اضافه کند .به این معنی که نتیجه گیری تحقیق و پژوهش شما باید بر اساس اطلاعات و داده های معتبر پایه گذاری شود.
در مرحله ی دوم از خود بپرسید که آیا برای یافته های تحقیق من مخاطبانی وجود دارد؟ بیشتر مردم به تحقیق های اورجینال و نوآورانه علاقه مند هستند.شما بایستی در نظر بگیرید که آیا موضوع مقاله ی شما به نحوی است که مخاطبان مقاله ی شما بتواند بین المللی باشد؟ 

پذیرش تضمینی مقاله ISI در مجلات خارجی

دانشجویان کارشناسی ارشد برای کامل کردن نمره ی پایان نامه و دانشجویان دوره ی دکتری برای دریافت مدرک خود،ن یازمند چاپ مقاله ی علمی خود در مجلات بین المللی معتبر و آی اس آی (مجلات ISI)هستند .پروسه ی معمول برای دریافت پذیرش و چاپ مقاله در این مجلات چندین ماه به طول می انجامد و با توجه به اینکه ، بعد از اتمام دوره ی تحصیلات تکمیلی،زمان درنظرگرفته شده برای استخراج مقاله از پایان نامه و سپس چاپ آن در ژورنالهای ISI  کوتاه است، در نتیجه دانشجویان ترجیح می دهند این کار را به موسسات علمی بسپارند تا بتوانند تا زمان مقرر مقاله ی علمی خود را به چاپ برسانند.
موسسه ی سینا به دلیل سابقه ی طولانی که در پذیرش  و چاپ مقاله دارد، با اکثر مجلات معتبر ISI  در رشته های مختلف همکاری دارد. به همین خاطر پروسه داوری و پذیرش مقاله های ارسالی از طرف موسسه ی ما بسیار کوتاه تر از آن می باشد که فرد خود بخواهد برای چاپ مقاله اقدام نماید.

مجلات آی اس آی

موسسه ی اطلاعات علمی آی اس آی (Institute for Scientific Information) یکی از معتبرترین پایگاه های بین المللی برای علم سنجی مجلات علمی و انتشار مقاله های علمی در جهان به شمار می رود. امروزه،ملاک ارزیابی مقالات دانشجویان در مصاحبه ها و رزومه ی علمی اساتید، نوع و اعتبار مجله ای است که مقاله ی وی در آن به چاپ رسیده است.در ایران نیز،وزارت علوم ،وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در طی دوره های مشخصی از سال لیست جدیدی از مجلات نامعتبر و جعلی صادر می نماید که چاپ مقاله در این گونه مجلات فاقد امتیاز پژوهشی است.

 مجلات ISI  خود به چند دسته ی متفاوت تقسیم بندی می گردد که امتیاز و اعتبار مجلات دسته های مختلف با هم متفاوت می باشد.

  •  جی سی آر (JCR Journal)
  •  Web of Science) WOS)
  •  ISI Listed

 به ترتیب اعتبار علمی مجلات JCR بیشتر از وب آف ساینس و آی اس آی لیستد می باشد. در حالت کلی جهت اطمینان از ISI بودن مجله می توان نام مجله و یا ISSN مجله را در سایت www.ip-science.thomsonreuters.com جستجو کرد. بعد از یافتن مجله در سایت تامسون رویترز ، می توان با بررسی Coverage مجله، از نوع مجله ISI نیز مطلع شد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  1. ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com 
  2. بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  3. معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  4. تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  5. ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  6. پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام