سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI جغرافیا

انتشار 5 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی از مهمترین مسائل در چاپ مقالات ISI جغرافیا، هزینه ی مناسب آن در قبال اکسپت مقاله است. شما میتوانید در موسسه سینا با بهترین شرایط پرداخت هزینه، از معتبرترین ژورنالهای علمی پذیرش بگیرید.

اکسپت مقاله ISI جغرافیا

معرفی رشته جغرافیا

رشته جغرافیا که یکی از شاخه های گروه علوم انسانی میباشد و خود چندین گرایش مجزا در دوره های کارشناسی ارشد و دکتری دارد و در اکثر دانشگاه های داخل کشور امکان تحصیل در این رشته وجود دارد.این رشته در باره شرایط جغرافیایی کرده زمین اعم از آب و هوا و خاک مطالعه میکند و شرایط جوی و آب و هوایی از جمله مهم ترین بخش های مطالعاتی این رشته است.

گرایش های رشته جغرافیا

جغرافیا دارای سه شاخه اصلی جغرافیای طبیعی، انسان و نقشه برداری است. منطقه جغرافیایی طبیعی دارای دو منطقه ژئومورفولوژیکی، انسان-آب و هوا و ژئوپلیتیک است و سه شهر، برنامه ریزی روستایی و شهری دارد. در این زمینه تنها هشت واحد تخصصی در این زمینه به علت تفاوت هر گرایش با روند دیگری وجود دارد. بنابراین، در بسیاری از دانشگاه ها، راهنمای راهنمای تست ظرفیت های موجود در دانشگاه ها را فهرست نمی کند و تنها به شاخه اصلی جغرافیایی که در دانشگاه درجه بندی می شود، اشاره می شود.

هزینه اکسپت مقاله ISI جغرافیا

لازم به ذکر است که آی اس ای مرکزی است که مهمترین مجلات علمی دنیا را پوشش می دهد. تعداد مجلات این پایگاه علمی ثابت نیست. ممکن است یک مجله در یک زمان جزو مجلات ISI باشد ولی بعد از مدتی به دلیل کاهش اعتبار علمی از این موسسه کنار گذاشته شود. هر اندازه کیفیت مقاله ای بالا باشد شانس پذیرش و چاپ آن در مجلات معتبر و قوی بیشتر است. در ایران نیز چاپ مقاله در مجلات ISI برای دانشجویان مقاطع تحصیلی تکمیلی و افرادی که میخواهند رزومه ی علمی خود را تقویت کنند، جایگاه ویژه ای دارد.

هریک از پایگاه های اطلاعات علمی برای ارزیابی مجلات ، شرایط مخصوص به خود را دارند و بر طبق آن شرایط بار علمی مجلات را بررسی می کنند. بنابراین در انتخاب مجله ی مناسب برای مقاله ی خود بایستی نهایت دقت و وسواس را بکار برید.

برخی از مجلات معتبر ISI و JCR در حوزه جغرافیا و برنامه ریزی شهری عبارتند از:

  • جغرافیای فیزیکی
  • جغرافیا
  • جغرافیا و اقتصاد اروپا
  • پیشرفت در جغرافیای انسانی
  • چشم انداز و برنامه ریزی شهری
  • مجله برنامه ریزی شهری و توسعه
  • محیط های کامپیوتری و سیستم های شهری
  • مطالعات اروپایی و محلی
  • مطالعات شهری
  • مجله بین المللی تحقیقات شهری و منطقه ای

موسسه سینا به شما عزیزان این اطمینان را خواهد داد که مقالات ارزشمندتان با حضور کارشناسان خبره موسسه در مجلات معتبر ISI به صورت تضمینی اکسپت و چاپ خواهد شد. همچنین برای ارسال مقاله به مجلات ایمپکت دار JCR نیز متقاضی بعد از انتخاب و تایید مجله، تنها مبلغ 200 هزار تومان را جهت خدمات موسسه و سابمیت مقاله واریز کند تا مقاله آن به مجله ارسال گردد. در صورت عدم پذیرش این مبلغ عودت داده نمی شود و در صورت پذیرش نیز تمامی خدمات تا چاپ مقاله را موسسه پیگیر خواهد شد. شما می توانید با شماره تلفن کارشناس موسسه تماس حاصل نمایید و یا اینکه درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام