سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI خود را از مجلات معتبر دریافت کنید

انتشار 12 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

انتخاب مجله مناسب در اسکوپ رشته و گرایش مقاله نقش اساسی در اکسپت مقاله ISI در مجلات معتبر دارد و مقاله باید طبق فرمت مجله مورد نظر در بیایید تا در روند بررسی داوری مقالات به مشکل برخورد نکنند.

اکسپت مقاله ISI خود را از مجلات معتبر دریافت کنید

مراحل بررسی و داوری مجلات ISI

لازم به ذکر است که اولین قدم پس از انتخاب مجله این است به قسمت راهنمای نویسندگان آن مجله و تمامی موارد ذکر شده برای نویسندگان را با دقت بخوانید.مقاله شما باید در چارچوب آن مجله تنظیم شود، و اگر مقاله در چارچوب های تعیین شده مجله نباشد مقاله‌تان از جانب سردبیر ریجکت میشود یا در صورت پذیرش اولیه برای مجلات ISI،  پروسه زمانی طولانی‌تری را سپری میکند. هر چقدر مقالات ما بر اساس قوانین مجلات ISI باشد، سردبیر مجله نسبت به مقاله شما دیدگاه بهتری پیدا می‌کند.پس از انجام تغییرات، مقاله تان را به دفعات بخوانید و از دوستان و همکاران خود در این رشته بخواهید مقاله تان را مطالعه نموده و ایرادات را به شما گوشزد نمایند. انتخاب مجله مناسب نقش مهمی در اکسپت و چاپ مقاله و یا ریجکت شدن مقاله بر عهده دارد پس پیشنهاد من به شما این است در انتخاب مجله مورد نظر دقت بیشتری به خرج دهید.

ارسال مقاله به مجله

باید خاطر نشان کرد که دومین قدم مجلات ISI، به دو حالت پستی و الکترونیکی سابمیت می شود در حال حاضر اکثر نشریات ISI مقالات الکترونیکی را امن تر و سریع تر ترجیح می دهند. در پست پست با سه تا پنج نسخه از مقاله منتشر شده همراه با CD حاوی متن مقاله، فرم ها و جداول، به آدرس پستی مجله ISI بروید. از فایل کاغذی در فرمت Word یا PDF استفاده کنید. فایل PDF را به دقت بخوانید تا اطمینان حاصل کنید که تمام حروف، اعداد و نمادها به درستی نوشته شده و نادرست هستند. از نمادهای غیر استاندارد استفاده نکنید پس از ارسال مقاله، باید نامه ای از ویرایشگر به ایمیل خود منتظر بمانید.

روند بررسی و داوری مقاله

گام سوم ممکن است مقاله شما به سرعت توسط سردبیر پذیرفته شود. این رویداد نادر زمانی اتفاق می افتد که تحقیق شما واقعا جدید و جالب باشد، اما این مقاله به طور عمده به چند داور و یا کارشناسان پس از نمایش اولیه و اولویت بندی توسط سردبیر یا هیئت مدیره مجله ISI ارائه شده است. ارزیابی کنید قضات مجبورند مقاله را بازبینی کنند در زمانی که آنها فرصت دارند نظر و نظر دهند. معمولا، به داور ارجاع داده می شود تا بر اساس آن، کیفیت، ضعف و قدرت مقاله را بررسی کند.

 وضعیت مقاله پس از داوری

چهارمین قدم افرادی که تجربه سابمیت مقاله دارند مطلع هستند که بعد از داوری مقاله توسط سردبیر مجلات ISI، ایمیلی از طرف مجله دریافت می کنید که مقاله بسته به شرایط مجله و مقاله در چندین حالت قرار میگیرد:

  •  اکسپت برای چاپ
  •  اکسپت برای چاپ پس از اصلاحات جزئی
  •  اکسپت برای چاپ پس از اصلاحات کلی
  • بررسی مجدد احتمالی برای چاپ پس از اصلاحات اساسی
  • بررسی احتمالی برای چاپ در قالب نامه به سردبیر یا گزارش کوتاه
  • ریجکت

اصلاح و بازبینـی مقاله

پنجمین قدم مجلات خارجی نیاز به اصلاح یا رد مقاله را پس از بررسی توسط داوران مجلات ISI ارائه میشود.احتمالا مقاله شما بدون نیاز به تغییر  مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اما در بیشتر موارد، آن بررسی و اصلاح خواهد شد. سردبیر مجله، با اعلام مقاله مقاله، به احتمال زیاد تغییرات جزئی یا کلی را مطابق با نظر داوران برای اعمال مقاله به مقاله شما به شما ارائه می کند. معمولا یک بار برای شما تنظیم می شود و آن را به مجله ارسال کنید. اگر از زمان ارسال مقاله به مدت طولانی به روز شده اند مراجعه کنید. سعی کنید قبل از اینکه زمان گذشت، درست شود.

پذیرش و چاپ مقاله

ششمین قدم پس از آن که مقاله تان اکسپت را دریافت کرد، به خودتان تبریک بگویید. پس از اکسپت مقاله و قبل از چاپ، ویرایش نهایی انجام دهید تا گستردگی آن در مجلات ISI مختلف متفاوت هست. ویرایش شامل غلط املایی، اصلاح علائم نقطه گذاری، روان سازی جملات، رفع ابهامات گـرامری، و بررسی بخش هایی است که احتمال خطا در آنها زیاد است. در برخی مجلات ISI، برطرف نمودن ایرادات از طرف دفتر سردبیر به ویراستار فنی ارجاع می شود. پس از این مرحله، نسخه آماده برای چاپ مقاله در اختیارتان قرار می گیرد تا برای آخرین بار بررسی و آن را تأیید کنید.

رد شدن مقاله

مرحله هفتم مقاله شما ممکن است بدون قضاوت و مستقیما از ویرایشگر مجددا ثبت شود. جملاتی سریع از مقاله دلایل متعددی دارد و همیشه این بدان معنی نیست که مقاله شما ارزش آن را ندارد. مقاله ممکن است در صحنه علمی علاقه مند به ISI باشد. اگر مقاله شما توسط بازرسان پس از بررسی توسط بازرسان ثبت نام شده و نظرات آنها خلاصه شود، سردبیر شما را با یک نامه حسن نیت ارائه می دهد با این اعلامیه. شروع کار دوباره در روز مقاله خود را ارائه شده است. اولا، همه اعتراضاتی که مجله مجله ذکر کرده است، به بررسی نظرات قضات و اعمال آنها در مقاله شما می پردازد. چرا، به علت تخصص موضوع، مقاله پس از ارسال مجله بعدی ممکن است به یک داور یا داور بازگردد. مجله بعدی را با دقت انتخاب کنید.

موسسه سینا با بیش از 5 سال سابقه در زمینه چاپ مقالات در نشریات معتبر با ضریب تاثیر مثبت همواره با ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی و مشاوره های تخصصی رایگان در خدمت پژوهشگران بزرگوار است.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام