سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI مهندسی عمران

انتشار 2 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقالات رشته مهندسی عمران و گرایش های آن در مجلات معتبر ISI , ISC ,SCOPUS , مجلات علمی پژوهشی داخلی، کنفرانس ها و همایش ها در کمترین زمان در موسسه سینا انجام می گیرد.

اکسپت مقاله ISI مهندسی عمران

معرفی رشته مهندسی عمران 

مهندسی عمران رشته‌ای است که هدف آن تربیت نیروهای متخصصی است که بتوانند در پروژه‌های مختلف عمرانی در زمینه‌های ساختمان‌سازی، راه‌سازی، پل‌سازی، بلند مرتبه‌سازی، سازه‌ها و بناهای آبی، جمع‌آوری و دفع فاضلاب، محیط زیست و غیره مسئولیت طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا را بر عهده گیرند. مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی یک کشور باز می‌گردد، مانند: سد، فرودگاه، جاده، برج، تونل، دکل‌های مخابراتی، ساختمان‌های مقاوم در برابر زمین‌لرزه، سیل و آتش و نیروگاه‌های برق و مصالح سبک، ارزان و با کیفیت مناسب برای ساخت و ساز و در نهایت حفظ محیط زیست، در حیطه کار مهندس عمران قرار می‌گیرد. برای آغاز تمامی پروژه‌های عمرانی به یک مهندس کارآمد عمران نیاز داریم تا علاوه بر رعایت جنبه‌های فنی و اجرایی، اقتصادی نیز عمل کند. چون اقتصادی بودن، یک اصل در مهندسی عمران است .

اکسپت و چاپ مقاله ISI در رشته مهندسی عمران

لازم به ذکر است که دانشجویان فعال در رشته مهندسی عمران، برای اینکه بتوانند پایان نامه خود را با نمره بالا به اتمام برسانند، نیازمند چاپ مقاله در یکی از ژورنالهای معتبر ISI ، SCOPUS و یا نشریات خارجی هستند. مقاله خوب مستلزم ، پژوهش و مطالعات اجمالی در رشته تخصصی و نگارش آنها در قالب یک مقاله ی پژوهشی است و برای موفقیت در آن، مقاله ی نوشته شده علاوه بر محتوای قوی ، باید عاری از هر گونه ایرادات فنی و نگارشی باشد.
بعد از نگارش مقاله ، انتخاب ژورنال مناسب، برای ارسال مقالات، در رشته ی عمران، یکی از مهمترین مراحل در چاپ مقاله است. با توجه به گستردگی بسیار زیاد ژورنالها و تخصصی شدن آن ها، یکی از دلایل ریجکت مقالات، انتخاب نادرست مجله است و دلیل رد شدن مقاله توسط یک ژورنال همیشه بخاطر محتوای ضعیف نیست. ممکن است مقاله ی شما از نظر محتوا بسیار قوی باشد و به دلیل ناهمخوانی با اسکوپ مجله، از طرف ادیتور ریجکت گردد.

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته عمران و گرایش های مختلف آن در مجلات معتبر بین المللی ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی وخارجی در کمترین زمان ممکن در موسسه سینا انجام میگیرد. برای چاپ و انتشار مقالات دانشجویان، محققان و اعضای هیات علمی در سطح ملی و بین المللی در زمینه مهندسی عمران و به اشتراک گذاشتن نتایج و دستاوردهای تحقیق و پژوهش محققان، و همچنین معرفی پیشرفت های عمده در زمینه برق و مسائل مربوط به آن در جهان وجود دارد، مجلات بسیاری معتبر در جهان وجود دارد که موسسه سینا به شما مشاوره و مشاوره می دهد.

مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ مقاله ISI در رشته مهندسی عمران

  •  مجلاتی را برای شما معرفی می کنیم که در لیست مورد تائید دانشگاه های ایران قرار داشته باشد. همچنین این مجلات در بلک لیست هیچ وزارتی قرار نداشته باشد.
  •  مجلات متناسب با رشته تحصیلی و موضوع مقاله تان را به شما معرفی می شود.
  •  به دلیل رایزنی موسسه با مجلات، امکان داوری و پذیرش مقالات در زمان کوتاهی انجام میگیرد.
  • در ابتدای کار برای ارسال مقاله به مجلات و فرایند داوری، هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.
  •  نامه اکسپت معتبر بعد از اخذ پذیرش از سوی مجله برای نویسندگان مقاله ارسال می گردد.
  •  در صورتی که مقاله شما به زبان فارسی نوشته شده باشد، مترجمین متخصص در آن رشته تحصیلی در موسسه سینا می توانند مقاله شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه نمایند.
  • در صورت نیاز به ویرایش گرامری، ویراستاری انجام میگیرد.
  •  مقالات شما قبل از ارسال به مجله، توسط موسسه به فرمت و قالب درخواستی مجله در می آید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

موسسه سینا
با سلام و روز بخیر . در خواست خود را به ایمیل pub.sina@gmail.com ارسال کنید تا لیست مجلات مربوطه خدمتتان ارسال شود .
6 سال پیش
بازدیدکننده

پریسا حسن زاده
با سلام. من یک ژورنال ISI می خوام که كه مقالات رو زودتر داوري مي كنن، مثلا 1و2 ماهه ، در رشته عمران.
6 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام