سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI میکروبیولوژی

انتشار 1 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته میکروبیولوژی در مجلات معتبر ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی در موسسه سینا در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد.

اکسپت مقاله ISI میکروبیولوژی

معرفی رشته میکروبیولوژی

میکروب‌شناسی یا میکروبیولوژی یا ریز زیست‌شناسی دانشی است که دربارهٔ شکل، ترکیب، ویژگی‌ها و بیماری‌زایی ریزسازواره‌ها یا جانداران بسیار ریز بحث و گفتگو می‌کند. جاندارانی که در میکروبیولوژی بیشتر بررسی می‌شوند شامل پروکاریوتها، ویروسها و یوکاریوت‌هایی مانند قارچ و تک سلولی‌ها یا پروتوزوئرها می‌باشد. این رشته در واقع زیرشاخه رشته زیست شناسی می باشد. 
اولین فردی که در مورد ارگانیسم های میکروسکوپی صحبت کرد، دانشمند ایتالیایی، گریولوم فراکاستر بود که معتقد بود بیماری ها مسری هستند. با وجودی که Zacharyas Jansen پایگاه میکروسکوپ را در سال 1609 کشف کرد، اما اساس و پایه دانش میکروبیولوژی به قرن هجدهم باز می گردد، زمانی که یک متخصص ادبی هلندی آنتونی فون لونگوک با میکروسکوپ ساختگی خود توانست موجودات و ذرات کوچک را در یک قطره آب مشاهده کند. او حتی گلبول قرمز را هم دید. در اواخر قرن 17، تئوری تولید خود به خودی مورد بحث قرار گرفت. در این زمان، بسیاری از دانشمندان، از جمله فرانسیسکو ردی، اندیشه های میکروارگانیسم ها را از مواد غیر زنده مطرح کردند. اسپالنزانی در سال 1766 نتیجه گیری کرد که میکروب ها از هوا وارد یک ماده غذایی شده و آن را آلوده می کند. 

زمینه میکروب شناسی دو جنبه مهم را بررسی می کند. مبارزه با میکروارگانیسم های خطرناک و بیماریزا که جان انسان ها، حیوانات و گیاهان را به خطر می اندازند و استفاده بهینه از میکروارگانیسم ها برای تولید غذا و تبدیل بهینه از صنایع غذایی مانند تهیه چربی، ماست یا حتی نان و همچنین تولید داروهای دامپزشکی و پزشکی است. جنبه اول تحت عنوان میکروبیولوژی بالینی نامیده می شود و جنبه دوم بعنوان میکروبیولوژی عمومی یا صنعتی مطرح می شود.
سالانه تعداد زیادیپژوهش و تحقیق در زمینه میکروب شناسی انجام می شود و نتایج تعداد زیادی از این مطالعات سالانه در قالب مقالات علمی در نشریات داخلی و خارجی منتشر می شوند. ما در موسسه سینا بر آنیم با ارائه مشاوره مفید به دانشجویان و محققین جوان در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و معرفی مجلات معتبر و متناسب با رشته تحصیلی آنها فرصتی را فراهم بسازیم که در رشته های مختلف از جمله میکروبیولوژی بتوانند مقالات خود را در مجلات معتبر ISI.ISC. SCOPUS و یا علمی پژوهشی داخلی به چاپ برسانند.

مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ مقاله ISI در رشته میکروبیولوژی

  •  مجلاتی را برای شما معرفی می کنیم که در لیست مورد تائید دانشگاه های ایران قرار داشته باشد. همچنین این مجلات در بلک لیست هیچ وزارتی قرار نداشته باشد.
  •  مجلات متناسب با رشته تحصیلی و موضوع مقالیتان را به شما معرفی می شود.
  •  به دلیل رایزنی موسسه با مجلات، امکان داوری و پذیرش مقالات در زمان کوتاهی انجام میگیرد.
  • در ابتدای کار برای ارسال مقاله به مجلات و فرایند داوری، هیچ هزینه ای دریافت نمیشود.
  •  نامه اکسپت معتبر بعد از اخذ پذیرش از سوی مجله برای نویسندگان مقاله ارسال می گردد.
  •  در صورتی که مقاله شما به زبان فارسی نوشته شده باشد، مترجمین متخصص در آن رشته تحصیلی در موسسه سینا می توانند مقاله شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ترجمه نمایند.
  • در صورت نیاز به ویرایش گرامری، ویراستاری انجام میگیرد.
  •  مقالات شما قبل از ارسال به مجله، توسط موسسه به فرمت و قالب درخواستی مجله در می آید.
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام