سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI مروری

انتشار 30 اردیبهشت 1397
مطالعه 2 دقیقه

یکی دیگر از انواع مقاله isi، مقاله isi مروری می باشد که نحوه نگارش آن با مقاله isi علمی پژوهشی متفاوت است و برای نگارش آن باید قواعد خاصی را رعایت کنید تا مقاله isi شما جزو مقاله های مروری به حساب بیاید.

اکسپت مقاله ISI مروری

 مقاله مروری چیست؟

در تعریف مقاله مروری میتوان گفت که مروری است بر مقالات پیشین موجود در آن رشته این نوع مقاله ممکن است هر چیزی را مورد بررسی قرار دهد و به گونه ای طراحی شده است که اطلاعاتی را که قبلا چاپ شده است را جمع بندی و ارزیابی میکند کمتر میتوان گفت که در این مقالات موضوع جدیدی بحث یا کشف خواهد شد این مقالات فقط تکمیل کننده و تکرار کننده مقالات موجود هستند.

انواع مقاله مروری

مقاله isi مروری چند دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از :

  • مقاله isi مروری نظامدار نقلی
  • مقاله isi مروری فراتحلیل
  • مقاله isi مروری ترکیبی

در مقاله isi مروری فراتحلیل نویسنده باید از شیوه های کمی و آماری برای ترکیب نتایج مطالعات استفاده کند، ولی در مقاله isi مروری نظامدار نقلی باید از شیوه روایتی برای ترکیب نتایج و نگارش مقاله isi استفاده کرد.

نگارش مقاله isi مروری

برای نگارش مقاله isi مروری ترکیب بهترین شواهد باید از نقاط قوت مقاله isi فرا تحلیل و مقاله isi مرور نظامدار نقلی استفاده کنید تا به طور کلی هر دو روش را دربر گیرد که باید توجه داشت که نویسندگان مقاله isi مروری باید با ساماندهی و یکپارچه سازی و همچنین ارزشیابی مطالب مقاله isi های نوشته شده باید با نگارش مقاله isi خود منجربه واضح سازی و توضیح بیشتر در مورد مقاله isi مورد نظر بشود.

قسمت های مختلف یک مقاله isi شامل عنوان و نام نام خانوادگی نویسنده و آدرس نویسندگان و همچینین یک مقاله isi مروری باید چکیده و مقدمه و کلمات کلیدی داشته باشد که بعد از آن باید قسمت ترکیب نتایج و نتیجه گیری و همچنین منابع باشد که در اینصورت است که مقاله isi مروری شما از نظر علمی و محتوا تکمیل است و می توانید آن برای مجلات معتبر جهت چاپ مقاله بفرستید.

یک مقاله مروری دانش زمینه ای لازم در آن موضوع را به عنوان یک فرض در نظر می گیرد و به آن نمی پردازد و در عوض به طبقه بندی تحقیقات انجام شده در آن موضوع و دورنمای این موضوع تحقیقاتی در آینده و ارزیابی و مقایسه راهکار ها و روشهای موجود می پردازد. هدف مقاله مروری ، فراهم کردن یک دیدگاه به خوبی سازماندهی شده و کامل از کارهای انجام شده در یک موضوع تحقیقی است.

در مقالات مروری نیاز نیست همه جزئیات ذکر شود اما باید به جزییات همه کارها به یک میزان پرداخته شود. از طرفی باید ساختار منطقی مقاله باید بدرستی نوشته شود. باید توجه داشته باشید که هر چه که در مقاله مروری می نویسید باید به قلم خودتان باشد و  هر مطلبی حتی اگر در مقاله دیگران آمده باشد باید در مقاله شما منبعش ذکر شود.

مقاله مروری باید...

  •  در هر موضوع تحقیقی حداقل 5-8 مقاله را خلاصه کنید.
  •   باید نظرات خود در مورد روش مورد استفاده هر مقاله و مقایسه آن با روشهای دیگر را ذکر کنید.
  •  باید یک بررسی نقادانه در باره کارهای انجام شده پیشین از چندین نقطه نظر انجام دهید.
  •   باید پیش بینی ها و پیشنهادات خو درباره کارهای آینده را ذکر کنید.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام