سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI ژنتیک

انتشار 1 خرداد 1397
مطالعه 2 دقیقه

اکسپت و چاپ تضمینی مقاله در رشته ژنتیک در مجلات معتبر ISI,ISC,SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی در موسسه سینا در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد.

اکسپت مقاله ISI ژنتیک

معرفی رشته ژنتیک

زیست شناسی از قدیمی ترین علومی است که علاقمندان زیادی دارد. شاخه های مختلفی در این رشته وجود دارد که یکی از جداب ترین آنها، گرایش ژنتیک می باشد. دانش ژنتیک انقلاب جدیدی را در علم زیست شناسی ایجاد کرد. اولین کسی که توانست قوانین حاکم بر ارثیت صفات را شناسایی کند، گرگور مندل، کشیش اتریش بود که در سال 1865 این قوانین را مطرح کرد، که نتیجه آزمایشات او در بوته نخودفرنگی بود. متاسفانه، جامعه علمی آن دوران در مورد دیدگاه ها و اکتشافات او اهمیت زیادی نداشت و نتایج کار مندل نیز فراموش شد. اما در سال 1900 قوانین مندل، توسط Derwies، Shermack، و Kornz، مجددا مطرح شد تا در نهایت مورد تائید جهانیان قرار گرفت.
در سال 1953 با کشف جایگاه ژنها توسط جیمز واتسون و فرانسیس کریک ، رشته‌ای جدید در علم زیست شناسی بوجود آمد که زیست شناسی ملکولی نام گرفت . با حدود گذشت یک قرن از کشفیات مندل در  سالهای 1971 و 1973 در رشته زیست شناسی ملکولی و ژنتیک که اولی به بررسی ساختمان و مکانیسم عمل ژنها و دومی به بررسی بیماریهای ژنتیک و پیدا کردن درمانی برای آنها می‌پرداخت ، ادغام شدند و رشته‌ای به نام مهندسی ژنتیک را بوجود آوردند که طی اندک زمانی توانست رشته‌های مختلفی اعم از پزشکی ، صنعت و کشاورزی را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.

تقسیم‌بندی دانش ژنتیک

  • مهندسی ژنتیک
  •  ژنتیک جمعیت
  •  ژنتیک مولکولی
  • ژنتیک انسانی
  •   ژنتیک اصلاح دام
  •  ژنتیک پزشکی

اهمیت رشته ژنتیک در شناسایی اساس ژنتیکی بیماری ها به منظور کشف راه های تشخیص و درمان آنها، باعث شده است که محققان زیادی در این زمینه به پژوهش و تحقیق بپردازند. نتایج این تحقیقات در قالب مقالات علمی در نشریات علمی به چاپ می رسد. اگر شما نیز دانشجوی رشته ژننتیک هستید و یا در زمینه موضوعات ژنتیک قصد چاپ مقاله دارید، با کارشناسان ما بصورت آنلاین مشاوره نمایید. 

مزایای انتخاب موسسه سینا برای چاپ مقاله ISI در رشته ژنتیک

  • ما مجلاتی را که در لیست وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد معرفی می کنیم. هیچکدام از این مجلات در فهرست بلک لیست نیستند.
  • مجلات متناسب با رشته تحصیلی شما معرفی می شوند.
  • در ابتدا هیچ هزینه ای برای ارسال مقاله به نشریات و داوری دریافت نمی شود.
  • پس از سابمیت مجله، یوزر و پسورد معتبر به نویسندگان مقاله ارسال خواهد شد.
  • اگر مقاله شما به زبان فارسی نوشته شده باشد، مترجمان متخصص در این زمینه در موسسه سینا می توانند مقاله را در اسرع وقت ترجمه کنند.
  • در صورت لزوم برای اصلاح دستور زبان ویرایش انجام می شود.
  • مقالات شما توسط موسسه بر اساس قالب مجله فرمت بندی می شود.

ما در موسسه سینا بر آنیم با ارائه مشاوره مفید به دانشجویان و محققین جوان در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و معرفی مجلات معتبر و متناسب با رشته تحصیلی آنها فرصتی را فراهم بسازیم که در رشته های مختلف از جمله ژنتیک بتوانند مقالات خود را در مجلات معتبر ISI.ISC. SCOPUS و یا علمی پژوهشی داخلی به چاپ برسانند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام