سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت مقاله ISI

انتشار 7 اردیبهشت 1399
مطالعه 4 دقیقه

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر پایگاه ISI، یک موفقیت علمی مهم برای محقق و دانشجو محسوب میشود. چرا که این مقالات، از ازرش بالای علمی برخوردارند و در زندگی تحصیلی و شغلی نویسندگان آنها تاثیر مستقیم خواهند داشت.

اکسپت مقاله ISI

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر پایگاه ISI، یک موفقیت علمی مهم برای محقق و دانشجو محسوب میشود. چرا که این مقالات، از ازرش بالای علمی برخوردارند و در زندگی تحصیلی و شغلی نویسندگان آنها تاثیر مستقیم خواهند داشت. در بسیاری از دانشگاه ها داشتن مقاله، خصوصا مقالات isi بخشی از نمره ی پایان نامه ی دانشجو را تشکیل می دهد. در برخی مواقع، برای ادامه ی تحصیل در مقاطع بالاتر، چه در داخل کشور و چه در خارج، داشتن مقاله ISI، ضروری بوده و امتیاز قابل توجهی برای دانشجویان به همراه دارد. به همین دلیل نگارش و چاپ مقاله ISI، تبدیل به بخشی از فعالیتهای پژوهشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی شده است. از آنجایی که پذیرش مقاله در مجلات نمایه شده در پایگاه ISI، نسبت به سایر مجلات، دشوارتر بوده و زمان زیادی برای داوری و بررسی مقالات اختصاص داده میشود، برای نگارش مقاله و پذیرش آن در مجلات معتبر، باید اولا به فرایند صحیح مقاله نویسی طبق استانداردهای ISI اشراف کامل داشت، ثانیا اطلاعات کافی در خصوص چگونگی پذیرش مقاله در این مجلات کسب کرد تا بتوان بدون اتلاف زمان و هزینه، یک مقاله علمی را به چاپ رساند.

چگونگی اکسپت مقاله در مجلات ISI

در کشور ما و در سراسر دنیا مجلات علمی بسیار معتبری وجود دارند که مقالات علمی با ارزشی را به چاپ می رسانند. ژورنال های مهم و معتبر برای هر شاخه از علم، جدا و متفاوت هستند. مجلات ISI یکی از قدیمیترین ژورنالهای علمی در زمینه چاپ مقالات و نتایج یافته های محققین در شاخه های مختلفی از علوم میباشند که شهرت جهانی داشته و در مجامع علمی از اعتبار بالایی برخوردارند. تمامی مقالاتی که در این مجلات منتشر میشوند دارای موضوع و عنوانی ناب و جدید هستند و همچنین محتوای علمی بسیار قوی و قابل استنادی دارند. بنابراین برای چاپ مقاله در این مجلات، بایستی مقاله از سطح علمی بسیار بالایی برخوردار باشد تا مورد پذیرش داوران آنها قرار گیرد. 

در گام اول برای چاپ مقاله، ابتدا باید نسبت به مجلات تخصصی موضوع مورد پژوهش خود اطلاعات کسب کنید. سپس با توجه به نوع مقاله و ارزشمندی آن از لحاظ قابلیت چاپ در مجلات ISI، مقاله را به مجله ی مورد نظر ارسال کنید. در هنگام ارسال بهتر است کاورلتری نیز آماده کرده و همراه فایل مقاله به سردبیر مجله ارسال کنید. ممکن است در طول فرایند سابمیت مقاله سردبیر مجله از شما سوالاتی بپرسد که باید آمادگی پاسخگویی به این سوالات را داشته باشید. لازم به ذکر است کلیه مکاتبات با سردبیر، به صورت انگلیسی خواهد بود بنابراین باید توانایی پاسخگویی به سوالات انگلیسی وی را داشته باشید. بعد از اینکه سردبیر فایل مقاله را دریافت کرد، مقاله وارد پروسه داوری میشود. از جمله نکاتی که داوران بیشتر به آن توجه میکنند ترجمه و ویرایش مقاله میباشد. همچنین در صورتی که مجله به درستی انتخاب نشود، پذیرش مقاله دچار مشکل خواهد شد. اما اگر نکات کلیدی را هم در نگارش و هم در ارسال مقاله رعایت کنید، مقاله ی شما از طرف مجله اکسپت می شود. پس از اکسپت، مقاله وارد فرآیند چاپ شده و در زمان مورد نظر بسته به شرایط مجله (فصل نامه، دو فصل نامه و ...) چاپ خواهد شد. در نظر داشته باشید بسیاری از مجلات در مرحله ی چاپ پولی می باشند. البته مرحله ی اکسپت برای اخذ امتیازات پژوهشی، مصاحبه ی دکترا و ... کفایت می کند.

خدمات موسسه سینا برای اکسپت مقالات ISI

دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اساتید و محققینی که برای اهداف شغلی و تحصیلی خود نیازمند چاپ مقاله در مجلات ISI هستند، میتوانند این پروسه را به کادر مجرب موسسه سینا بسپارند. برای این کار میتوانید فایل مقاله خود را از طریق یکی از راههای ارتباطی آنلاین به کارشناسان ما در موسسه ارسال کنید تا هر چه سریعتر اقدامات لازم برای چاپ مقاله انجام گیرد. حضور مترجمین متخصص و با تجربه و نیز ویراستاران حرفه ای، متضمن آماده سازی بی نقص مقالات شما برای پذیرش و چاپ آنها در مجله مورد نظرتان خواهد بود. همچنین کارشناسان ما با توجه به سابقه چاپ مقالات متعدد در مجلات معتبر داخلی و خارجی، در زمینه ارائه راهنمایی در خصوص انتخاب مجله مناسب و معتبر نیز مشاور شما عزیزان خواهند بود. تلاش مجموعه سینا بر این بوده که تمامی خدمات خود را بصورت کاملا تخصصی و با بهترین کیفیت، در کمترین زمان ممکن به جامعه علمی کشور ارائه نماید. با توجه به آنلاین بودن ارائه کلیه خدمات، در هر نقطه از کشور عزیزمان که باشید، آماده خدمت گزاری به شما فرهیختگان خواهیم بود. با ما تماس بگیرید. 

بیشتر بخوانید:

اکسپت مقاله ISI رایگان

مراحل اکسپت مقاله ISI

چاپ تضمینی مقاله ISI

مجلات معتبر ISI

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام