سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت و چاپ فوری مقاله ISI

انتشار 25 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

اکسپت فوری مقاله به معنای دریافت پذیرش در یک یا دو روز نیست بلکه به معنای حداقل زمان اخذ اکسپت برای مقاله ،مثلا 7-21 روز  می باشد.

اکسپت و چاپ فوری مقاله ISI

امروز مقیاس ارزیابی فعالیت پژوهشی دانشجویان در مصاحبه های علمی در دانشگاه های داخلی و خارجی، چاپ مقاله در مجلات علمی معتبر می باشد. در ایران  محققانی که می توانند مقاله خود را در مجلات معتبر منتشر کند، بالاترین امتیاز را کسب می کند. طبق آیین نامه های وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی، امتیازات مقالات چاپ شده بر اساس نوع مجلات و نشریات ثبت شده در وب علم (WOS یا JCR، فهرست اصلی ISI، ISI یا ISC) تعیین می شود.

اکسپت و چاپ فوری مقاله در کمترین زمان

یکی از اجزای اجتناب ناپذیر در دوران تحصیلات دانشگاهی چاپ مقاله در ژورنال های معتبر است. چاپ یک مقاله علمی نشان دهنده میزان مهارت علمی و علاقه و جدیت دانشجو در کارهای تحقیقاتی و میزان علاقمندی وی میباشد. اهداف مختلفی برای چاپ مقاله وجود دارد که یکی از آنها کسب نمره کامل پایان نامه می باشد. یعنی دانشجویان پس از دفاع از پایان نامه خود بایستی مقاله ای را از پایان نامه خود استخراج کرده و در مجلات مورد تائید دانشگاه خود به چاپ برسانند. بازه زمانی که دانشجویان می توانند پذیرش مقاله خود را به دانشگاه محل تحصیل خود تحویل دهند، بین 6 ماه تا 1 سال می باشد. بنابراین لازم است تا در کمترین زمان ممکن مقاله خود را در یکی از مجلات معتبر سابمیت کرده و پذیرش آن را دریافت نمایند. 
اکسپت فوری مقاله به معنای دریافت پذیرش در یک یا دو روز نیست بلکه به معنای حداقل زمان اخذ اکسپت برای مقاله می باشد. همانطور که می دانید یک مقاله برای اینکه بتواند در یک مجله عتبر به چاپ برسد بایستی یک پروسه نسبتا طولانی را طی نماید. از نوشتن مقاله ،ترجمه و ویراستاری گرفته تا سابمیت و فرایند داوری، بایستی به ترتیب طی شود تا در نهایت بعد از پذیرفته شده مقاله، نامه پذیرش آن برای شما ارسال شود. 
طولانی ترین بخش از این فرایند، مربوط به بخش داوری مقاله می باشد که در مجلات مختلف متفاوت است. این بازه می تواند 2 هفته در مجلات isc تا چندین ماه در مجلات علمی پژوهشی داخلی متغییر باشد. اگر فردی شخصا اقدام به سابمیت مقاله خود نماید، مطمئنا این بازه برای او طولانی تر خواهد بود. اما زمانی که توسط کارشناسان موسسه سینا انجام میگیرد، به دلیل آشنایی آنها با مجلات مختلف و پروسه داوری هر کدام از آنها و همچنین رایزنی با داوران این مجلات، در کمتر از این زمان می توانند شما را به اهدافتان برسانند.
اگر شما نیز قصد ارسال مقاله خود را به یکی از مجلات معتبر isi, isc, scopus, pubmef\d و ... را دارید، کافیست با مشاورین ما از طریق کانال های ارتباطی ( ایمیل، تلگرا، چت آنلاین) در ارتباط باشید.
برای ارسال یک مقاله به مجله مربوطه از طریق موسسه سینا، باید مسیری که در زیر فهرست شده است را دنبال کنید.

  • ارسال فایل word مقاله توسط محقق به کارشناسان موسسه سینا
  • ارزیابی مقاله و معرفی مجله متناسب با موضوع مقاله
  • قالب بندی مقاله بر اساس دستورالعمل مجله
  • سابمیت مقاله در مجله
  • پیگیری فرایند داوری مقاله
  • اعلام نتایج داوری از طریق ایمیل
  • ارسال نامه اکسپت یا اصلاحات مورد نیاز برای نویسنده مسئول مقاله.

با توجه به مکاتباتی که بین پژوهشگران موسسه (که خود از پژوهشگران برتر با صدها مقاله هستند) با مجلات برجسته وجود دارد، امکان دریافت اکسپت در کوتاه‌ترین زمان وجود دارد. بنابراین این تعهد از جانب موسسه وجود دارد که در صورت داشتن کیفیت لازم در مقاله ارسالی شما، پذیرش مقاله ISI فوری امکان پذیر باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام