سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISC

انتشار 14 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) سیستم اطلاع رسانی علمی است که در صدد تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای سنجشی معتبر است.

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISC

ISC پایگاه علمی علوم جهان اسلام است. ISC علاوه بر اطلاعات، می تواند معیارهای علمی کشورهای اسلامی در مجلات علمی را تجزیه و تحلیل کند. ایران، اولین بنیانگذار ISC، که 57 کشور عضو دارد، سومین مرجع بزرگ برای ارزیابی عملکرد تحقیق در کشورهای اسلامی پس از ISI و Scopus در هلند است.
در حال حاضر پایگاه isc با کمک اطلاعات جمع آوری شده از نشریات فارسی، به ویژه در زمینه مقالات علمی، ارزیابی مجلات و رتبه بندی موسسات علمی، توسعه یافته است. علاوه بر این، یکی از مهمترین اهداف ISC، همکاری بین محققین اسلامی و مراکز علمی و ارائه ابزار مناسب است. با توجه به ایجاد معیارهای علمی بر اساس قوانین علمی می توان گفت که اعتبار علمی مقالات منتشر شده در ISC برابر با مقالات ISI است.

اکسپت و چاپ مقالات ISC

لازم به ذکر است که مجلاتی که در پایگاه استنادی علوم جهان ISC نمایه شوند شوند مقالات چاپ شده در آن دارای جزو مقالات ISC محسوب میشود. ایران با تولید مقالات ISC بعد از ایالات متحده و هلند، سومین نظام استنادی جهان است و مرکزش در شهر شیراز میباشد. تحلیل های علمی توسط موسسه اطلاعات علمی ISI در دنیای انتشار مقالات علمی صورت میپذیرد. از آنجا که معیارهای علم سنجی بر اساس قوانین علمی پایه‌گذاری میشوند، آن دسته از فرآورده‌های علمی که توسط ISC تولید می‌شوند برابر با فرآورده‌های تولید شده توسط ISI می‌باشند
با توجه به مجلات فهرست شده در این پایگاه داده، باید با دانش علمی  و  اصول نگارشی مقاله آنها آشنا شد. . همکاران و کارشناسان ما در موسسه سینا آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد انتخاب مجله مناسب برای اکسپت ISC هستند.

مزایای چاپ مقاله ISC

  • تقویت رزومه تحصیلی برای پذیرش از مصاحبه دکترای 
  • افزایش اعتبار دانشگاهی
  • کاهش هزینه های چاپ مقاله
  • پروسه داوری کوتاه و آسان
  • افزایش حقوق و مزایای اساتید و اعضای هیات علمی

چاپ مقاله در مجلات isc در موسسه سینا

چاپ مقاله در مجلات داخلی در موسسه سینا به این صورت میباشد که ابتدا میبایست فایل مقاله ای را که آماده کرده اید برای کارشناسان موسسه توسط یکی از روش های آنلاین ارسال نمایید تا روند پیگیری آغاز شود و کارشناسان در اولین مرحله که فایل مقاله را از شما تحویل گرفتند ابتدا باتوجه به عنوان و موضوع مقاله مجله مناسب را انتخاب میکنند و سپس فرمت مقاله باید تغییر داده شود چون هر مجله فقط در قالب و ساختار مشخصی مقاله پذیرش میکند بنابر این ویرایش مقاله موضوع بسیار مهمی میباشد و سپس مراحل سابمیت مقاله و ارسال به مراحل داوری مقاله میباشد و بعد از آن باید منتظر نتیجه داوری باشید و نتیجه داوری سه حالت ممکن است داشته باشد اول اینکه مقاله پذیرفته شود که در این صورت میتوانید از امتیاز آن استفاده کنید و مشکلی پیش نخواهد آمد اما متاسفانه حالت دیگری نیز وجود دارد که مقاله ریجکت شود و در این صورت کاری از دست شما برنخواهد آمد و یک حالت دیگر وجود دارد که مقاله نیاز به بازبینی و بررسی خواهد داشت و در این صورت باید مقاله را ویرایش کنید و دوباره سابمیت کنید.

با توجه به سابقه بسیار زیادی که کارشناسان موسسه سینا در زمینه پذیرش و چاپ مقالات دارند احتمال اینکه مقاله ریجکت شود بسیار پایین است.

مجلات isc اعتبار و امتیاز بسیار زیادی دارند در صورتی که در یک بازه زمانی محدود میخواهید مقاله را چاپ کنید موسسه سینا مهارت بسیار زیادی در زمینه پذیرش و چاپ مقالات دارد و مقاله را با سرعت تمام سابمیت خواهد کرد به مرحله داوری ارسال خواهد شد.و همچنین هزینه ها رد این موسسه بسیار پایین میباشد و داوطلبان بدون در نظر داشتن مشکل مالی میتوانند مقاله ار سابمیت کنند.

تلفن ثابت: ⌕

تلفن همراه: 09149724522

pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام