سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت سریع مقاله ISC در کمترین زمان

انتشار 28 خرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

خدماتی که موسسه سینا در زمینه اکسپت و چاپ مقاله ISC ارائه می‌دهد بر طبق استانداردهای بین‌المللی برای پذیرش و چاپ مقاله در مجلات معتبر ISC انجام می‌پذیرد

اکسپت سریع مقاله ISC در کمترین زمان

(ISC) یک سامانه اطلاع رسانی علمی می باشد که در صدد تجزیه و تحلیل مجلات علمی کشورهای اسلامی بر اساس معیارهای علم سنجی معتبر اسلامی می‌باشد. پس از تامسون و اسکوپوس، ISC (پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) سومین پایگاه استنادی برای سنجش و ارزیابی پژوهشی کشورها محسوب می شود که ۵٧ کشور در آن حضور دارند. برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در پاب مد می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید: http://mjl.isc.gov.ir/Default.aspx?lan=en

اکسپت سریع مقاله در ISC

سیستم استناد کشورهای اسلامی نخستین نظام ارجاع ارزیابی جمهوری اسلامی ایران است که توسط مرکز اطلاعات منطقه ای علوم و فناوری شیراز ارائه شده است. پس از ISI و Scopus، این پایگاه سومین پایگاه بزرگ اطلاعاتی برای سنجش عملکرد تحقیقات و پژوهش های انجام گرفته، می باشد. مجلات نمایه شده در ISC شامل مجلات است که بر اساس معیارهای موسسه علوم استنادی اسلامی (ISC) تایید شده است. این مؤسسه که مرکز اصلی آن در دانشگاه شیراز است، مسئول بررسی کیفیت نشریات دنیای اسلام است و سالانه بر تعداد آنها افزوده می شود.
لازم به ذکر است که به طور کلی، این نشریات برای دانشجویانی که تمایل به انتشار مقالات خود در کمترین زمان  و با کمترین هزینه را دارند، مناسب تر است. طبق تجربه کارشناسان موسسه سینا که اطلاعات مفید و دقیق در مورد زمانبندی داوری، پذیرش و انتشار مقالات در مجلات ISC دارند، می تواند به دانشجویان در اخد نمره کامل پایان نامه کارشناسی ارشد و تقویت رزومه تحصیلی کمک کند. 
با توجه به اینکه مجلات پایگاه isc سالانه مورد ارزیابی قرار می گیرند، ممکن است برخی از مجلات این پایگاه به دلیل عملکرد ضعیف ، از لیست مجلات این پایگاه حذف شوند. از این رو قبل از ارسال مقاله به مجلات ISC، لازم است تا از معتبر بودن مجله و قرار داشتن آن در لیست این پایگاه مطلع شوید. البته لازم به ذکر است که اگر مجله ای بعد از پذیرفته شدن مقاله شما، از لیست isc خارج شود، امتیازات چاپ مقاله شما محفوظ خواهد ماند و شما می توانید نمره پایان نامه خود را از دانشگاه محل تحصیل اخذ نمایید.

مشاورین موسسه سینا با داشتن سال ها تجربه در زمینه چاپ مقاله در مجلات و نشریات علمی مختلف، می توانند با معرفی مجلات معتبر isc ، شما را در زمینه انتخاب مجله متناسب با موضوع مقاله یاری نمایند. برای اینکه بتوانبد به نتایج سریعتری در پروسه چاپ مقاله برسید، به شما توصیه می کنیم که کار سابمیت مقاله خود را به کارشناسان ما بسپارید تا تمام مراحل کار ( معرفی مجله، فرمت بندی مقاله، ارسال بمقاله به مجله، پیگیری فرایند داوری و ارسال نامه پذیرش) را در کمترین زمان ممکن برای شما انجام دهند.
قیمت اکسپت مقالات ISC از 700 هزار تومان می باشد. بدون دریافت هزینه اضافی ( اگر مقاله شما نیاز به ترجمه داشته باشد، هزینه ترجمه جداگانه محاسبه میشود).

شما باید بدانید که نگارش یک مقاله ی علمی، کاری تخصصی است که هنر یک محقق را در میزان قدرت مشاهدات و تحقیقات خود نشان میدهد. در حالی که هنر یک موسسه ی معتبر ، چاپ مقاله است. اکثر محققان و دانشجویان در زمینه ی گرفتن پذیرش به مشکل می خورند ، دلیل آن هم این است که در زمینه ی مکاتبات با ادیتور های مجله تجربه ی کافی ندارند. موسسه سینا با پنج سال سابقه کار در زمینه ی چاپ و پذیرش مقاله ، میتواند با رایزنی و پیگیری های لازم ، پذیرش شما را از ژورنال های معتبر isc دریافت کند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام