سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت فوری مقاله درتمامی مجلات

انتشار 23 اردیبهشت 1397
مطالعه 3 دقیقه

موسسه سینا مفتخر است تا با سال ا تجربه در زمینه چاپ مقاله، دانشجویان و محققین عزیز را در امر چاپ مقاله در مجلات فوری وبا احتمال پذیرش بالا یاری رساند.

اکسپت فوری مقاله درتمامی مجلات

انجام مقاله isi به عنوان سطح بالایی از مقالات در ژورنال های معتبر برای هر دانشجویی در سطح ارشد و دکتری حائز اهمیت است. دانشجویان و محققان در زمینه رشته خود آرزوی انجام مقاله در این سطح را دارند. مقاله isi علاوه بر سطح بالای عملی نیازمند مهارت نوشتاری بالایی است. این سطح از مهارت نیازمند تلاش در زمینه مقاله نویسی است.

اکسپت مقاله

دانشجویان بعد از اتمام کار پایان نامه در مقطع ارشد و دکتری به فکر انجام مقاله می افتند. دانشجویان اکثراً با مجلات آشنایی ندارند و این کار را برای اکسپت مقاله سخت می کند. چاره کار چیست؟شما برای اتمام تحصیل در دوره ارشد و دکتری و حتی برای قبولی در دوره دکتری نیازمند انجام مقاله isi نیز هستید. یا نمره کامل پایان نامه را دریافت کنید یا اینکه در مصاحبه دکتری دستتان پر باشد. تیم تخصصی موسسه سینا در زمینه اکسپت و چاپ مقاله پس از بررسی مقاله شما، نشریات مرتبط با زمینه تخصصی را به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید خود نیز نشریات و مجله علمی پژوهشی را برای اخذ اکسپت و چاپ مقاله را در اختیاز ما بگذارید. ما پیگیری های لازم برای اکست و چاپ را انجام داده و سعی می کنیم تا مرحله اکسپت و چاپ در کنارتان باشیم.

پذیرش و چاپ مقاله ISI

با توجه به اینکه هیچ نهاد و موسسه ای نمی تواند ادعا نمایید که اکسپت و چاپ فوری مقاله ISI به صورت کامل انجام می دهد ولی با توجه به همکاری چندین ساله گروه موسسه سینا با ژورنالهای معتبر، امکان پذیرش و چاپ مقاله های داخلی و ISI تا حد خیلی زیادی توسط موسسه وجو دارد.

مراحل کلی اکسپت مقاله ISI

  1. نگارش و ویراستاری مقاله: اولین مرحله برای اکسپت گرفتن مقاله ISI نگارش و ویراستاری مناسب مقاله است.
  2. انتخاب یک ژورنال مناسب: ژورنال لنتخابی شما باید دارای چند شاخصه مهم باشد: مربوط به شاخه کار شما باشد ، در لیست ژورنالهای ISI یا Scopus موجود باشد و زمان رسیدگی برای بررسی جهت اکسپت مقالات در آن کم باشد و رد مقالات ارسالی پس از بررسی در آن خیلی محدود و اندک باشد.
  3. ساب میت کردن مقاله: بعد از انتخاب یک ژورنال مناسب و خوب باید ژورنال خود را ساب میت نمایید، بدین صورت که برای داوران ژورنال ارسال شود.
  4. مرور کردن اولیه مقاله: در این مرحله از فرایند اکسپت مقاله ISI کاری از دست نویسنده نمی آید. در این مرحله ادیتور ژورنال مقاله شما را از جهت نو آوری موضوع، کیفیت ترجمه و هم طراز بودن با ساختار ژورنال بررسی می کند.
  5. اکسپت، رد یا اصلاحات در مجله: اگر مقاله اکسپت شود مقاله تان بهتر به نظر می آیید و دیگر افراد می توانند استفاده کنند. اما اگر مقاله رد گردد در اینصورت شما یک تجربه عالی به دست خواهید آورد و می توانید اصلاحاتی که داوران برای شما می فرستند را مطالعه نمایید. در صورت سوم داوران اکسپت مقاله ISI را منوط به کنترل اصلاحاتی در مقاله می دانندکه باید مقاله خود را ویراستاری و دوباره ارسال کنید.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل pub.sina@gmail.com
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت: تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل pub.sina@gmail.com

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام