سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر وزارت علوم

انتشار 15 شهریور 1399
مطالعه 5 دقیقه

باتوجه به کلاهبرداری هایی که در سالهای اخیر توسط افراد سودجو انجام شده است و سابقه علمی و پژوهشی افراد مخدوش شده است توصیه می‌شود چنانچه تصمیم به اکسپت مقاله دارید ابتدا از نمایه و معتبر بودن مجله اطمینان حاصل فرمایید.

اکسپت و چاپ مقاله در مجلات معتبر وزارت علوم

مقاله نویسی

نویسندگان و دانشجویان با اهداف مختلفی اقدام به نگارش مقاله می کنند و صدها امید و انگیزه برای این فعالیت تحقیقی و پژوهشی خود دارند که از طریق آن بتوانند به اهداف و آرزوهای خود برسند. اما متاسفانه در این حوزه نیز همانند بسیاری از زمینه های دیگر افراد سودجو و منفعت طلبی روی کارآمده اند که به دلیل منافع مالی و شخصی سعی دارند با انتشار مقاله شما در یک مجله نامعتبر فقط اهداف مالی خود را پیش ببرند و در نتیجه برای شما از انتشار مقاله در چنین مجلات نا معتبری هیچ سودی حاصل نخواهد شد از این رو بارها توصیه شده است که بدون شناخت و تحقیق به هیچ عنوان مقاله خود را در اختیار افراد سودجو و منفعت طلب قرار ندهید و آگاهانه عمل کنید تا هم دست افراد سود جو از این میان قطع شود و هم مقاله در مجله معتبر انتشار یابد و به عنوان یک منبع علمی رسمی در جامعه علمی مفید واقع شود. شما به عنوان یک محقق و پژوهشگر باید بدون شناخت وارد عمل نشوید اما متاسفانه اغلب به دلیل کمبود اطلاعات و آگاهی دچار این مشکل می شوند و امتیاز چاپ مقاله خود را از دست می دهند. در این مطلب شیوه های صحیح اعتبار سنجی مجلات مختلف را برای شما یادآوری خواهیم کرد که مقاله خود را با اطمینان کامل منتشر نمایید.

شیوه اعتبار سنجی مجلات علمی

پایگاههای رسمی انتشار مقالات علمی مجلات را سالانه اعتبار سنجی و بررسی می کنند و در صورت افت اعتبار یک مجله علمی آنرا از اعتبار ساقط می کنند. مجلاتی که دارای اعتبار می باشند در این لیست باقی خواهند ماند . هر مجله دارای عنوان و ISSN منحصر به فردی میباشد که قدرت شناسایی مجله از طریق این دو ویژگی را دارید و با جستجوی این دو مورد می توانید از اعتبار مجله خود اطمینان حاصل فرمایید. با ورود به سایت رسمی هر مجله و جستجوی عنوان یا ISSN می توانید از اعتبار آن اطمینان حاصل فرمایید. مجلات باید مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت و دانشگاه ازاد باشند. لیست مجلات مورد تایید و دارای اعتبار که وزارت علوم تحقیقات و فناوری در فواصل زمانی مختلف ارائه می نماید همواره از طریق وب گاه دفتر سیاستگذاري و برنامه ریزي امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوري به آدرس http://rppc.msrt.ir منتشر می گردد. مجلات معتبر و مورد تایید این وزارت در رشته های علوم انسانی / فنی و مهندسی / کشاورزی و منابع طبیعی و دامپزشكی / علوم پایه / هنر و معماری ارائه شده است. یکی از منابع بسیار معتبر و قابل اعتماد می باشد که مکررا به روز رسانی می شود و لیست مجلات معتبر و نامعتبر وزارت علوم را ارائه می کند با مراجعه به این سایت می توانید مجله مد نظر خود را اعتبار سنجی و بررسی نمایید. البته به غیر از وزارت علوم احراز هویت مجلات توسط نهادهای زیر نیز انجام می شود که بستگی به نوع مجله و اسکوپ موضوعی دارد.

کمیسیون بررسی و تایید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی

کمیسیون بررسی نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تصویر

چنانچه می خواهید مجله انتخابی خود را که جز یکی از مجلات معتبر ISIو ISCو SCOPUS می باشد را از طریق خود پایگاه بررسی و اعتبار سنجی کنید از طریق آدرس های اینترنتی زیر می توانید اقدام فرمایید.

بخش بررسی مجلات موسسه تامسون رویترز که دو دسته از مجلات را منتشر میکند ISI, JCR

بخش بررسی مجلات خارجی و بسیار معتبر SCOPUS

بخش بررسی مجلات معتبر داخلی ISC

ادرس های اینترنتی فوق که متعلق به پایگاههای علمی هر مجله می باشد که می توانید با وارد کردن عنوان و ISSN مقاله بررسی انجام دهید و با اطمینان مقاله خود را سابمیت نمایید. چنانچه مجله ای جز بلک لیست مجلات باشد نیز می توانید با مراجعه به آدرس های اینترنتی فوق بررسی فرمایید.

خدمات موسسه سینا

موسسه سینا با فعالیت چندین ساله ای که در زمینه بررسی و اعتبار سنجی مجلات دارد قادر به راهنمایی شما عزیزان برای انتخاب مجله مناسب می باشد که می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه جدیدترین لیست از مجلات معتبر را دریافت نمایید. با توجه به اینکه انتخاب مجله مناسب برای هر مقاله می بایست با توجه به زمینه موضوعی و سطح کیفی مقاله انجام شود باید زمینه موضوعی و سطح اعتبار علمی هر مجله را بشناسید چنانچه شناخت جامعی از مجلات نداشته باشید از کارشناسان موسسه سینا درخواست نمایید تا لیست مجلات معتبر و قابل تایید و مناسب مقاله را برای شما ارسال نمایند. کارشناسان موسسه سینا با توجه به سابقه فعال و درخشانی که در زمینه خدمات دانشگاهی دارند هیچگاه بدون اعتبار سنجی و کسب اطمینان از اعتبار مجله آنرا به شما معرفی نخواهند کرد و بعد از بررسی سطح کیفی مقاله لیستی از مجلات را در اختیار شما قرار خواهند داد که مناسبترین مجله را با نظر و دیدگاه خودتان انتخاب کنید.

زمان و هزینه چاپ مقاله در هر یک از مجلات متفاوت می باشد و بستگی به نوع و کیفیت مجله دارد از همین رو جهت اطلاع از قیمت ها و زمان چاپ بهتر است ابتدا مجله مورد نظرتان را انتخاب نمایید و اطلاعات زمان و هزینه در مورد آن ژورنال را از کارشناس درخواست فرمایید.

انتشار مقاله در مجلات داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم تخصص ماست و به صورت کاملا تضمینی این خدمات در موسسه سینا ارائه می شود. خدمات موسسه در رابطه با انتشار مقالات به شرح زیر می باشد:

  • ارائه خدمات ترجمه تخصصی و تضمینی مقالات و کتابها با 72 ساعت گارانتی
  • ارائه خدمات ویراستاری فنی و ادبی مقالات
  • ارائه خدمات پارافریز تضمینی مقالات با کیفیت بسیار بالا
  • ارائه خدمات مشاوره انتخاب مجله مناسب برای مقاله
  • ارائه خدمات سابمیت و اخذ نامه پذیرش از مجلات معتبر به صورت تضمینی
  • ارائه لیست مجلات معتبر مورد تایید وزارت علوم
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام