سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

اکسپت و چاپ مقاله فوری و سریع برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

انتشار 16 شهریور 1399
مطالعه 5 دقیقه

داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیز همانند داوطلبان سایر دانشگاه‌ها ملزم به شرکت در مصاحبه‌ دکتری جهت پذیرش خواهند بود. از این رو باید به فکر تقویت رزومه خود از طریق چاپ و پذیرش مقاله باشند.

اکسپت و چاپ مقاله فوری و سریع برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه آزاد نیز همانند سایر داوطلبان برای ورود به دوره تحصیلی دکتری مجبور به شرکت در آزمون ورودی سنجش می باشند که بعد از آزمون باید منتظر انتشار نتایج باشند و زمانی که امتیازات لازم جهت ورود به این آزمون را کسب نمودند باید خود را برای شرکت در جلسه مصاحبه دکتری آماده کنند. هدف از شرکت در جلسه مصاحبه دکتری دفاع از توانایی ها و مهارت های نویسنده و دانشجو می باشد از این رو دانشجو باید تا روز جلسه مصاحبه رزومه خود را تقویت کند. با توجه به اینکه در سالهای اخیر جلسه مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی دستخوش تغییرات بسیاری بوده است و شرایط متفاوتی داشته است که اغلب به صورت متمرکز، استانی، مناطق آمایشی و سال گذشته مجددا به صورت متمرکز و در استان تهران برگزار شد. بنابراین هیئت تصمیم گیری دانشگاه آزاد اسلامی هر سال شیوه جدید را برای مصاحبه دکتری در نظر می گیرند اما شیوه رده بندی امتیازات یکسان می باشد.

چه مدارکی در جلسه مصاحبه دکتری باید همراه داشته باشید؟

مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی که شامل اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه، مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی معدل و ریز نمره دروس کارشناسی ارشد ، مدرک کارشناسی و ریز نمره دروس کارشناسی، پایان نامه ارشد و صفحه نمره پایان نامه ارشد می شوند، مدارکی هستند که هر داوطلب باید آن ها را حتما در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشد.

مدارک زبان، مدارک علمی پژوهشی و…که شامل اصل مقالات پذیرفته شده در تمامی مجلات، کنفرانس ها، علمی پژوهشی، isi و علمی ترویجی، مدرک آزمون EPT، آزمون TOEF، آزمون IELTS، آزمون TOLIMO یا آزمون MSRT، گواهی سابقه تدریس در دانشگاه ها، گواهی ثبت اختراع و عناوین علمی، کتاب های تالیف و ترجمه شده، توصیه نامه از دو تن از اساتید مقطع کارشناسی ارشد از جمله استاد راهنما، رزومه کامل تحصیلی و شغل، انگیزه نامه تحصیلی ( SOP ) ( به منظور مشخص نمودن هدف داوطلب از ادامه تحصیل در مقطع دکتری )، مدارکی هستند که داوطلبان در صورت داشتن آن ها ، باید در روز مصاحبه به داوران مصاحبه کننده تحویل دهند و نمره مثبت در مصاحبه برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

نکته: به دانشجویانی که تصمیم به شرکت رد مصاحبه آزمون دکتری دارند توصیه می کنیم در آزمون ept که هر ساله توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود شرکت کنند و کسب امتیاز و رتبه در این آزمون کمک شایانی به ارتقای رزومه دانشجو خواهد کرد.

نکته: از داوطلبان دکتری سالهای قبل در مورد نحوه برگزاری جلسه مصاحبه و امتیازات خواسته شده سوال بپرسید که بتوانند شما ار راهنمایی کنند.

امتیازات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

نحوه ارزیابی

1

مقالات علمی-پژوهشی خارجی مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد

14

هر مقاله تا 7 امتیاز

2

مقالات علمی-پژوهشی خارجی (مورد تأیید وزارتین) مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد

10

هر مقاله تا 5 امتیاز

3

ارائه مقاله کنفرانس های معتبر (هر کنفرانس حداکثر دو مقاله) مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد

4

کنفرانس ملی: ارائه پوستر 5/0 امتیاز، سخنرانی 75/0 امتیاز

کنفرانس بین المللی: ارائه پوستر 1 امتیاز، سخنرانی 5/1 امتیاز

4

گواهی ثبت اختراع مورد تأیید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران

4

هر اختراع تا 4 امتیاز

5

برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر

4

هر مورد تا 4 امتیاز

6

ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی

4

هر مورد تا 2 امتیاز

جمع

40

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

نحوه ارزیابی

1

دانشگاه محل تحصیل مقطع کارشناسی ارشد

13

طبق نظر کمیته مصاحبه کننده

2

معدل مقطع کارشناسی ارشد

11

امتیاز این بند با توجه به مستندات ارائه شده متقاضی توسط مرکز سنجش و پذیرش تعیین می گردد.

3

مدرک زبان معتبر

6

جمع

30

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

1

تسلط در تجزیه و تحلیل مسائل علمی و پاسخگویی به سؤالات

5

2

وسعت نظر، نوآوری و کارآفرینی

5

3

شخصیت، متانت و نحوه تعامل

5

4

نگرش و اطلاعات فناورانه مرتبط با رشته تحصیلی

5

5

توانایی فن بیان و انتقال مطالب

5

6

تسلط به زبان انگلیسی

5

جمع

30

همانطور که طبق جدول تقسیم بندی امتیازات مشاهده فرمودید بیشترین امتیازات پژوهشی به انتشار مقاله در مجلات داخلی و خارجی تعلق می گیرد از این رو دانشجو باید سریعا آماده تدوین و انتشار یک مقاله علمی پژوهشی باشد. که بعد از تدوین می توانید با همکاری کارشناسان مجرب و متخصص موسسه سینا مقاله خود را در مجلات معتبر منشتر نمایید.

تصویر

خدمات موسسه سینا برای چاپ فوری و سریع مقاله برای دفاع دکتری

با توجه به حساسیت و اهمیت جلسه مصاحبه دکتری کارشناسان موسسه سینا کلیه خدمات لازم برای انتشار مقاله در مجلات معتبر و مورد تایید وزارت علوم را به صورت کاملا تضمینی و تخصصی ارائه می کنند. با توجه به سابقه همکاری و دقت عمل بالای کارشناسان موسسه با رایزنی با سردبیر مجلات می توانند روند داوری مقاله شما را تسریع بخشند و از طرفی با در نظر گرفتن ذیق وقت مجله مناسبی برای مقاله انتخاب خواهند کرد که در عین امتیاز مساعد زمان داوری کوتاهی داشته باشد. ما در موسسه سینا همه تلاش خود را خواهیم کرد تا مقاله شما با بهترین کیفیت در یک زمان بسیار کوتاه در مجلات معتبر داخلی و خارجی منتشر کنیم. جهت استفاده از هر یک از خدمات موسسه سینا می توانید از طریق راههای ارتباطی با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید تا هرچه سریعتر فرایند اکسپت و پذیرش مقاله آغاز شود.

  • خدمات فوری ترجمه تخصصی مقالات با کیفیت تضمینی
  • خدمات ویراستاری فوری مقالات به صورت صد در صد تضمینی توسط کارشناسان مجرب و با سابقه
  • پارافریز و رفع سرقت علمی از مقالات به صورت کاملا تضمینی و توسط کارشناس متخصص
  • معرفی برترین لیست از مجلات معتبر وزرات علوم و وزارت بهداشت متناسب با سطح کیفی و حوزه موضوعی مقاله شما
  • فرمتبندی فوری مقالات برای سابمیت به مجله
  • سابمیت مقاله به مجله و رایزنی با سردبیر جهت تسریع روند داوری.

کلیه مراحل ترجمه و آماده سازی مقاله شما در کمتر از یک هفته انجام خواهد شد و هر چه سریعتر نامه پذیرش مقاله شما را از مجلات بدون ایمپکت خارجی برای شما دریافت خواهیم کرد.

توجه داشته باشید که روند داوری مجلات خارجی و داخلی بدون ایمیپکت در کمتر از یک ماه انجام می شود. از این رو مابه شما ضمانت می کنیم که بلافاصله بعد از تدوین مقاله در عرض یک ماه نامه پذیرش را به شما تحویل دهیم. این مجموعه با توجه به سابقه بسیاری که دارد و مشتریان ارزشمندی که دارد با حداقل هزینه همه خدمات را ارائه می کند و هدف این مجموعه همکاری با شما فرهیختگان عزیز در راستای دستیابی به اهدافتان می باشد و سود و منفعت مالی در اولویت بعدی می باشد. برای همه داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه ازاد اسلامی آرزوی موفقیت داریم. ما 24 ساعته آنلاین و آماده ارائه خدمات هستیم. از طریق آدرس این سایت میتوانید مجلات دانشگاه آزاد را اعتبار سنجی کنید و از اعتبار یا بلک لیست بودن آنها اطمینان حاصل فرمایید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام جهت مصاحبه دانشگاه آزاد نیاز به مقاله دارم زمان خیلی کمه
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ مقاله برگزیده اید. احتراما برای ارتقا رزومه از جمله پذیرش و چاپ مقاله و چاپ کتاب و ... در خدمت هستیم. جهت اطلاعات بیشتر و شروع به کار حتما کارشناسان با شما در ارتباط خواهند بود. با تشکر
11 ماه پیش
بازدیدکننده

حسن علیزاده
سلام جهت مصاحبه دانشگاه آزاد نیاز به مقاله دارم زمان خیلی کمه
11 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام