سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آموزش رفع سرقت علمی

انتشار 9 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

کپی برداری از نتیجه تحقیقات و یا افکار یک نویسنده و محقق یک اقدام کاملا غیر قانونی میباشد و مصداق واقعی سرقت علمی سارقان علمی میبایست تا حد امکان مجازات شوند تا نویسندگان و محققان واقعی شناخته شوند و آثار آن ها اعتبار پیدا کند.

آموزش رفع سرقت علمی

یکی از دغدغه های اصلی محققین و دانشمندان امروزه این است که چگونه میتوانیم به داوران مجلات اثبات کنیم که سرقت ادبی انجام نداده ایم و همه مطالب به صورت کاملا اتفاقی مشابه هستند مواجه شدن با این اتفاقات بعد از مرحله سابمیت مقاله هیچ اهمیتی ندارد و مقاله از دید داوران بسیار کم اعتبار است و حتما ریجکت میشود شما ابتدا میبایست با مصادیق سرقت ادبی به خوبی آشنا شوید و بدانید که در مواجهه با چه مواردی اقدام شما سرقت علمی به حساب خواهد آمد.

تصویر

همه مواردی که در تصویر فوق مشاده میفرماید جز سرقت علمی و ادبی به حساب می آیند و باید رفع شوند.اما در بسیاری از مواقع برای محققین پیش می آید که به صورت کاملا اتفاقی با سرقت ادبی مواجه میشوند و بدون هیچ اطلاعی مقاله را سابمیت میکنند و سپس در مرحله داوری متوجه میشوند که مقاله ریجکت شده است.برای پیشگیری از این اتفاقات شما باید هر مقاله را قبل از سابمیت محض اطمینان پارافریز نمایید.
ابتدا شما باید در صد کپی و شباهت مقاله را با سایر مطالب که در آن حوزه نوشته شده است پیدا کنید با کمک نرم افزار ها و سایت هایی که در تشخیص سرقت ادبی وجود دارند میتوانید به سادگی میزان سرقت ادبی را تشخیص دهید و برای رفع آن تلاش کنید.
بعد از اینکه درصد سرقت ادبی را تشخیص دادید باید اقدام به رفع آن کنید و برای رفع آن میتوانید به سه روش زیر عمل کنید.همه مراحل زیر فقط برای از بین بردن درصد کپی مطالب میباشند نه تغییر کل مطالب بنابر این سعی کنید با دقت و توجه همه مراحل را انجام دهید.

مرحله اول:این مرحله در پارافریز مقالات به این صورت میباشد که مرحله اول جایگذین پیدا کردن برای کلمات میباشد باید برای کلمات یک جمله و پاراگراف کلمات هم معنی و مترادف استفاده کنیم که این باعث کاهش درصد تشابه نوشته مقاله به مقالات دیگر میشود.ولی نیاز به بازه لغات بیشتری دارد که بتوانیم از این بازه استفاده کنیم و یک جمله ناب و جدید بسازیم.

مرحله دوم ترتیب قرار گرفتن لغات و کلمات در یک جمله میباشد در صورتی که ترتیب و نظم قرار گرفتن کلمات با هم متفاوت باشد در این صورت جمله جدید به دست خواهیم آورد که درصد تشابه آن نسبت به سایر متون و مقالات کمتر میباشد.

مرحله سوم تغییر گرامر جمله میباشد گرامر جمله را از لحاظ زمان افعال و یا شخص افعال تغییر دهید تا جمله جدید به دست آورید.

انجام مراحل فوق به شما در پارافریز مقالات کمک بسیار زیادی خواهد کرد و در واقع با انجام مراحل فوق درصد کپی مطالب را کاهش میدهید و میتوانید یک مقاله ناب را بنویسید و به مجله مورد نظرتان سابمیت کنید تا به مرحله داوری ارسال شود.

و یکی از کم هزینه ترین و بهترین راههایی که میتوانید به کمک آن درصد کپی مطالب را تشخیص دهید و آنها را رفع نمایید کمک گرفتن از کارشناسان و مشاورین موسسه سینا میباشد در این موسسه پارافریز مقالات توسط بهترین و برترین نرم افزار ها تشخیص داده میشود و کارشناسان متخصص و زبده در کمترین زمان این سرقت ادبی را رفع میکنند ارائه خدمات در این موسسه به صورت آنلاین میباشد و شما محققین عزیز در هر شهر و استانی که باشید هم اکنون میتوانید از طریق وب سایت موسسه سینا سفارش خود را برای پارافریز مقالات و پایاننامه ها ثبت نمایید تا رد اسرع وقت رسیدگی گردد.

این موسسه با سابقه چندین ساله ای که در زمنیه کلیه خدمات دانشگاهی دارد و همچنین با حضور کارشناسان و متخصصین زبده کشور به صورت صد در صد تضمینی مقالات شما را پارافریز میکنند.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام