سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیاز اکسپت مقالات انگلیسی

انتشار 6 تیر 1398
مطالعه 3 دقیقه

نوشتن مقالات انگلیسی در ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ و پذیرش آنها در یکی از مجلات معتبر علمی از ملزومات آن است.برای دیده شدن پژوهش و یافته های ما در جوامع بین المللی باید مقالاتی به زبان انگلیسی در مجلات معتبر به چاپ وپذیرش برسند.

امتیاز اکسپت مقالات انگلیسی

اکسپت مقاله چیست؟ 

بعد از نوشتن مقاله طبق قوانین و اصول مقاله نگاری توسط نویسندگان، سعی خواهند کرد تا مقاله خود را به چاپ برسانند.مراحل متفاوتی برای چاپ مقاله وجود دارد. اکسپت و سابمیت مقاله دو اصطلاح بسیار آشنا برای محققان در امر چاپ مقاله در مجلات معتبر میباشد. هر نویسنده ای بعد از انجام نگارش به دنبال مجله معتبری برای چاپ مقاله خود خواهد بود و مقاله اش را جهت کنترل و انجام بازرسی‌ برای ویراستار مقاله ارسال می‌کند. در واقع به این امر ارسال مقاله به ویراستار را سابمیت مقاله گفته میشود. در این مرحله نویسنده باید مواردی از جمله به ارتباط موضوعی مجله انتخاب شده با مقاله خود و هم‌چنین میزان اعتبار مجله مد نظر توجه داشته باشد.

درارتباط موضوعی مجله و مقاله نویسنده مقاله بایستی مجله‌ای را برای سابمیت مقاله انتخاب کند که حوزه تخصصی آن با حوزه تخصصی مقاله کار مغایرت داشته باشد تا بتواند شانس اکسپت مقاله خود را بالا ببرد.زیرا اگر مقاله ای مشابه مقاله نویسنده در مجله مورد نظر به چاپ رسیده باشد ویراستار در همان مرحله نخست آن را رد خواهد کرد .

با درنظر گرفتن میزان اعتبار مجله،هر ساله مجلات علمی توسط سایت‌ها و پایگاه‌های معتبر داده مورد بررسی و آزمایش قرار می‌گیرند و از نظر اعتبار به بخشهایی مختلف تقسیم می‌شوند. این سایت‌ها برای بخشهای مختلف مجلات از شاخص‌های مختلفی استفاده می کنند، مهم‌ترین این شاخصها ایمپکت فاکتور می باشد که ضریب شاخص و اعتبار مجله را نشان میدهد. هر چقدرمیزان مجله انتخابی برای مقاله دارای اعتبار بالایی باشد مقاله نیز از اعتبار بالایی برخوردار خواهد شد.

بنابراین نویسنده باید از اعتبار نوشته خود مطلع باشد و با سابمیت مقاله به مجله مناسب، شانس گرفت پذیرش را بالا ببرد. پس در واقع اگر مقاله توسط ویراستار پذیرش شده باشد در واقع اکسپت آن نیز انجام خواهد شد. اکسپت مقاله عملی است که توسط ویراستارپذیرفته میشود.توجه داشته باشید که اگر مقاله برای گرفتن پذیرش برای مجلات مختلف ارسال شود ممکن است ریجکت شود.پس مقالات نباید به صورت هم زمان برای گرفن پذیرش به مجلات متعددی ارسال شوند.

قبل از ارسال مقاله انگلیسی برای یک مجله جهت اکسپت:

مفیدترین راه برای آشنایی و تسلط در نوشتن مقاله انگلیسی، خواندن مقالات انگلیسی و توجه به نحوه نگارش آنها می باشد.

  • روخوانی دقیقی از متن ، انجام اصلاحات لازم .
  • مرور مقاله توسط افراد متخصص در حوزه تحقیقاتی و رفع ایرادات احتمالی.
  • ترجمه مقاله به زبان انگلیسی و رفع ایرادات نگارشی یا لغوی آن توسط مترجم تخصصی. مترجم باید به موضوع تخصصی که مقاله به آن پرداخته است اشراف کامل داشته باشد. در مقالات انگلیسی باید انسجام محتوا وجود داشته باشد.

مراحل اکسپت مقاله انگلیسی

درهر مجله مصوبه خاصی برای اکسپت مقالات انگلیسی وجود دارد مجلات مختلف دارای مراحل متفاوتی هستند و هرکدام از مجلات مراحل مشخصی برای این کار دارند. به مراحل اکسپت مقالات انگلیسی در موسسه سینا اشاره می کنیم.نسخه اولیه‌ای از مقاله خود را به موسسه سینا ایمیل کنید تا ایرادات کنترل شوند و مقاله دوباره توسط ویراستار بررسی شود.پس از اعمال تغییرات مذکور روی مقاله ویراستاران مقاله را به تایید نهایی می رسانند.

در صورتی که مقاله شما مورد قبول ویراستاران مجله قرار گیرد، نسخه آنلاینی از مقاله شما در سایت مجله منتشر می‌شود که برای نویسنده مقاله قابل رویت است. پس از این که نسخه اولیه مقاله در سایت مجله قرار داده شد، هیچ ویرایش مجددی برای مقاله در نظر گرفته نمی شود.سپس انتشار نهایی صورت می گیرد.

مدت چاپ مقالات بستگی به تعداد مجلات در صف و شماره مجلات چاپ شده دارد. چاپ مقالات انگلیسی در مجلات معتبری مانند ISI,ISC,SCOPUS که بدون ایمپکت هستند تضمینی است و زمان اکسپت اینها نسبت به مجلات ایمپکت دار کوتاهتر است.

تصویر
 
موسسه سینا وخدمات پذیرش مقالات انگلیسی

باوجود دشواری اکسپت مقالات انگلیسی از مجلات معتبر خارجی، موسسه سینا این مژده را به محققان می دهد تا کار پذیرش و چاپ مقالات انگلیسی و علمی را در تمامی زمینه ها در کمترین زمان و هزینه به انجام برساند.

مجلات معتبر خارجی را معرفی می کند

برای سریع تر بودن روند داوری مکاتبه انجام میگیرد

دریافت اکسپت مقالات انگلیسی از مجلات معتبر صورت می گیرد

کارهای چاپ و انتشار پیگیری می شوند

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
درود. مقاله ای با عنوان: اخلاق و سیاست در بخش اساطیری و حماسی شاهنامه فردوسی و ایلیاد و ادیسه هومر" نیاز دارم.
سلام و عرض ادب احتراما نگارش مقاله نداریم اگر پایان نامه داشته باشید مقاله استخراج می شود. با تشکر
8 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
درود. مقاله ای با عنوان: اخلاق و سیاست در بخش اساطیری و حماسی شاهنامه فردوسی و ایلیاد و ادیسه هومر" نیاز دارم.
8 ماه پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام