سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیاز چاپ کتاب از پایان نامه در مصاحبه

انتشار 12 فروردین 1399
مطالعه 4 دقیقه

دانشجویانی که موفق به گذر از آزمون کتبی دوره دکترا میشوند مسلماً تخصص و قابلیت های لازم در زمینه علمی و تحصیلی خود را دارا میباشند. پس از این مرحله نوبت به مصاحبه میرسد. مرحله ای که موفقیت در آن مستلزم داشتن فاکتورهایی است که توان علمی و تخصص فرد متقاضی را تصدیق میکند.

امتیاز چاپ کتاب از پایان نامه در مصاحبه

دانشجویانی که موفق به گذر از آزمون کتبی دوره دکترا میشوند مسلماً تخصص و قابلیت های لازم در زمینه علمی و تحصیلی خود را دارا میباشند. پس از این مرحله نوبت به مصاحبه میرسد. مرحله ای که موفقیت در آن مستلزم داشتن فاکتورهایی است که توان علمی و تخصص فرد متقاضی را تصدیق میکند. بنابراین داشتن یک رزومه تحصیلی پربار برای عبور از این مرحله لازم و ضروری است که هر یک از بندهای این رزومه به نوبه خود امتیاز آور بوده و در جلب رضایت اساتید و داوران مصاحبه کننده بسیار تاثیرگذار هستند. یکی از بخشهای این رزومه مربوط به چاپ کتاب است. این بند میتواند هم شامل کتابهای تالیفی باشد، هم کتابهای ترجمه شده و هم کتابهای چاپ شده از پایان نامه دانشجو که البته اغلب افراد برای تسریع در روند کار از مورد سوم یعنی چاپ کتاب از پایان نامه بیشتر استقبال میکنند. 

نگارش پایان‌نامه به عنوان بخشی از فعالیتهای پژوهشی دانشجو در دوران تحصیلات تکمیلی محسوب میشود که انجام آن برای هر دانشجویی الزامی بوده و دفاع موفق از آن به منزله جواز فارغ التحصیلی وی تلقی میشود. لذا چنین پروژه ای اصولا باید با وسواس و دقت خاصی با صرف زمان و انرژی و در نتیجه مطالعات و پژوهش های دقیق دانشجو تدوین و نگارش شود. در این صورت است که علاوه بر دفاع موفق، خواهید توانست از مزایای چنین پایان نامه ای در مقطع دکتری نیز بهره مند شوید. بدین معنی که با استخراج مقاله از پایان نامه و نیز چاپ کتاب از آن میتوانید بخش عمده ای از امتیازات پژوهشی مصاحبه را کسب کنید. اگر پایان‌نامه منسجم و بی نقصی داشته باشید استخراج کتاب از آن کار چندان سخت یا زمانبری نخواهد بود. اما نه به این معنی که در هر شرایطی و با هر سطح دانشی در این حوزه، قادر به انجام اینکار باشید. چرا که مبحث تدوین و تنظیم محتوای پایان نامه در قالب کتاب نیازمند تخصص و تجربه در این حوزه میباشد. از این رو ما در موسسه سینا خدمات چاپ کتاب از پایان نامه را بصورت کاملا تخصصی توسط تیمی از کارشناسان و اساتید خبره در این زمینه برای شما انجام خواهیم داد تا در بازه زمانی تعیین شده از سوی دانشگاه موفق به ارائه کتاب خود برای دریافت امتیاز پژوهشی مربوط به آن شوید.

امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری 

در مصاحبه دکترا، چاپ کتاب چه تالیفی، چه ترجمه و چه کتاب چاپ شده از پایان نامه، بالاترین امتیاز را (بین 7 تا 15 نمره) به نسبت مقالات( 2 تا 7 نمره)، شرکت در کنفرانس های بین المللی (1 تا 2 نمره)، برگزیده شدن در جشنوارهای علمی( 3 تا 7 نمره) و حتی ثبت اختراع (5 تا 7 نمره) دارد.
رنگی بودن صفحات، طرح جلد، تعداد صفحات، تیراژ و... هیچ تاثیری در کاهش و افزایش امتیاز نداشته و اصل بر محتوا و حفظ اصول علمی و نگارشی کتاب استوار است.
چنانچه کتاب به صورت گروهی توسط چند نویسنده گردآوری شود، در صورتی که در روی جلد بالای اسامی، جمله "مولفین به ترتیب الفبا" نوشته شده باشد، به همه امتیاز برابر داده خواهد شد.

مراحل تبدیل پایان نامه به کتاب در موسسه سینا

برای اینکار ابتدا شما میبایست از طریق ایمیل فایل پایان نامه خود را پس از ثبت سفارش برای کارشناس مربوطه ارسال نمایید تا او روند پیگیری را آغاز کند و پایان نامه را به کارشناس متخصص در زمینه موضوعی پایان نامه ارجاع دهد تا تعداد کتاب هایی که میتوان از آن استخراج کرد را پس از بررسی اطلاع دهد کتاب های استخراج شده باید دارای عناوین ناب و جدید باشند. در قدم بعدی فرایند استخراج آغاز میشود. این پروسه حتی الامکان در بازه زمانی کوتاهی انجام میگیرد و سپس امور مربوط به صفحه آرایی، حروفچینی و ویراستاری کتاب صورت میگیرد و در نهایت نوبت به طراحی جلد کتاب میرسد که توسط کارشناسان و گرافیستهای ماهر موسسه این مرحله نیز پشت سر گداشته میشود. پس از آماده شدن قالب کتاب، باید مجوز های مورد نیاز برای چاپ کتاب کسب شود. مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دریافت شابک و فیپا که مراحل اداری آنها ممکن است کمی طولانی تر و زمانبر شود اما به نحو شایسته ای این مرحله نیز توسط موسسه پیگیری و انجام میگردد. ارسال کتاب به چاپخانه آخرین مرحله از چاپ کتاب است که بعد از آن شما میتوانید منتظر دریافت نسخه چاپ شده کتاب باشید.

موسسه سینا همه این مراحل را برای شما در عرض کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میدهد. کافیست با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

مزایای چاپ کتاب از پایان نامه

چگونه و کجا پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنیم؟

 ﻗﯾﻣت تبدیل پایان نامه به کتاب

شرایط چاپ کتاب از پایان نامه

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام