سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری

انتشار 9 مرداد 1397
مطالعه 3 دقیقه

از سالیان گذشته آزمون دکتری ومصاحبه دکتری دچار فراز ونشیب های زیادی شده است .  برای موفقیت در آزمون دکتری و مصاحبه دکتری رزومه قوی یکی از مهم ترین ارکان موفقیت در آزمون دکتری است.دراین میان کسب امتیاز چاپ کتاب درمصاحبه دکتری که بالاترین نمره را در بخش پژوهش به خود اختصاص داده است با کمک موسسه سینا در کمترین زمان از آن بهره مند شوید.

امتیاز چاپ کتاب در مصاحبه دکتری

درمصاحبه دکترا ، ارائه رزومه معرف میزان توانایی شما در رشته تخصصی تان به داوران است. در مصاحبه دکتری امتیاز چاپ کتاب وتالیف کتاب وترجمه کتاب بیشترین امتیاز پژوهشی را به خودشان اختصاص داده است .وعلاوه بر امتیازات آموزشی وپژوهشی درمصاحبه دکتری جلب نظر اساتید مصاحبه کننده درموفقیت شما تاثیر گذارمی باشد.برخی از اساتیدوداوران مصاحبه اعتقاد دارند دانشجویی که کتاب دارد چه تالیف چه ترجمه شده داشته باشد دارای مهارت مناسب برای تحصیل در مقطع دکتری میباشد.

چاپ کتاب چند امتیاز برای مصاحبه دکتری دارد؟ برای مصاحبه دکتری چگونه کتاب به چاپ برسانیم؟

براساس تجربیات وگفته های افرادی که در مصاحبه دکتری شرکت کرده اند ازمجموع 40 امتیاز مصاحبه دکتری تنها 4 نمره به تالیف یا ترجمه کتاب اختصاص دارد. ودرحال حاضر هر مقاله بین 1 الی 7 امتیاز درمصاحبه دکتری دارد وچاپ کتاب 4 امتیاز .

باتوجه به اینکه هزینه استخراج یک مقاله و ترجمه و پذیرش و چاپ یک مقاله علمی در مجلات خارجی به مراتب بیشتر از چاپ یک کتاب می باشد وحتی پذیرش وچاپ یک مقاله در بازه زمانی 4 تا 6ماه هم به طول می انجامد پیشنهاد ما برای کسب امتیاز برای مصاحبه دکتری که بیشتری امتیاز هم دارا میباشد تبدیل پایان نامه به کتاب یا چاپ کتاب یا ترجمه کتاب می باشد که در بازه زمانی 25 الی 30روزه به اتمام می رسد.

چاپ کتاب علاوه برامتیاز در مصاحبه دکتری دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند برای اخذ دو نمره پایان نامه بهره ببرند ویا برای اپلای می توانند در رزومه خودشان ثبت کنند.

رنگی بودن صفحات کتاب ،طرح روی جلد ، تعداد صفحات ، وتیراژ و... هیچ تاثیری درکاهش وافزایش امتیاز ندارد. مهم محتوای علمی ونگارش کتاب است که برای داوران دارای اهمیت می باشد.

البته بهتر است که رزومه شما دارای تنوع باشد تا بتوانید از همه قسمتها امتیاز کسب کنید و باید واقع بینانه به این موضوع نگاه کنید که تنها چاپ کتاب، شما را از مانع بزرگ مصاحبه عبور نخواهد داد، اما مطمئنا یکی از بالاترین امتیازات را برای شما کسب خواهد کرد.

جدول نحوه محاسبه امتیازات پژوهشی (حداکثر ۴۰ امتیاز)

ردیف

نوع فعالیت

حداکثر امتیاز

نحوه ارزیابی

۱

۱-۱ مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی) مرتبط با رشته تحصیلی۲-۱ گواهی ثبت اختراع مورد تایید سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران۳-۱ برگزیدگان در جشنواره علمی معتبر

۲۲ امتیاز

– هر مقاله تا ۷ امتیاز مطابق آیین نامه ارتقاء- گواهی ثبت اختراع بین المللی تا ۷ و داخلی تا ۵ امتیاز- برگزیدگی داخلی تا ۳ و خارجی تا ۷ امتیاز

۲

مقالات علمی – ترویجی مرتبط با رشته تحصیلی

۶ امتیاز

هر مقاله تا ۲ امتیاز مطابق آیین نامه ارتقاء

۳

مقالات چاپ شده در کنفرانس های معتبر (داخلی یا خارجی)

۴ امتیاز

خارجی تا ۲ و داخلی ۱ امتیاز

۴

تالیف یا ترجمه کتاب مرتبط با رشته تحصیلی

۴ امتیاز

 

۵

کیفیت پایان نامه کارشناسی ارشد

۴ امتیاز

عالی تا ۴ و بسیار خوب تا ۲ امتیاز

جمع

۴۰ امتیاز

 

چاپ کتاب می تواند بصورت چاپ تبدیل پایان نامه به فرمت کتاب ، تبدیل پروژهای تحقیقاتی خود به کتاب ، یا تالیف وحتی ترجمه کتابهای نویسندگان خارجی باشد. اگر قدرت علمی بالایی دارید می توانید شخصا در رشته تخصصی خود به تالیف یک کتاب علمی بپردازید. ویا اگر در ترجمه در رشته خودتان تبحر کافی را دارید ومسلط می باشید می توانید در موضوعی مناسب رشته خودتان کتابهای نویسندگان خارجی را خریداری نمایید وشروع به ترجمه نمایید که بیشترین امتیاز در مصاحبه دکتری وهمچنین برای ارتقاء اساتید گرانقدر را دارا می باشد.

امروزه یکی از معتبرتیرین و پرطرفداراترین در حوزه نشر و چاپ کتاب برای کمک به دانشجویان واساتیدانتشارات آذرگان کرج می باشد. این انتشارات با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه تحقیقاتی سینا با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در هر زمانی که بخواهند و در هرکجای ایران که باشند، خدمات خود را ارائه میدهندو  بصورت 24 ساعته با راهنمایی های دلسوزانه خود موجب کاهش استرس داوطلبین و رسیدن به آرامش واقعی انها خواهند شد.

دانشجویان عزیز اصلا نگران کمبود وقت نباشید موسسه سینا در کمترین زمان باقی مانده برای مصاحبه دکتری حتی تنها چند روز هم به زمان مصاحبه وقت باقی مانده باشد هم می تواند آثار تحقیقتان را به چاپ برساند فقط کافیست درعرض چند دقیقه بصورت انلاین در سایت موسسه سینا ثبت سفارش نمایید یا تماس بگیرید کارشناسان انلاین موسسه در اسرع وقت پاسخگو خواهند بود.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام.وقت به خیر. اگر چند نویسنده برای یک کتاب وجود داشته باشد و بدون هیچ اولویتی نسبت به هم باشند،آیا امتیازی کمتر از 4 در مصاحبه دکتری به یکی از نویسنده ها تعلق می گیرد؟
باسلام وعرض ادب احتراما خدمتتان عرض کنیم که بله امیتازنویسنده اول به نسبت به نفرات بعدی بیشتر است وبعد نفرات بعدی تقسیم میشود. باتشکر
5 سال پیش
بازدیدکننده

کیارش
سلام.وقت به خیر. اگر چند نویسنده برای یک کتاب وجود داشته باشد و بدون هیچ اولویتی نسبت به هم باشند،آیا امتیازی کمتر از 4 در مصاحبه دکتری به یکی از نویسنده ها تعلق می گیرد؟
5 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام