سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیاز چاپ مقاله در مصاحبه دکتری 99

انتشار 31 تیر 1399
مطالعه 2 دقیقه

چاپ مقاله در مجلات معتبر داخلی و خارجی امتیاز آور ترین مورد در مصاحبه دکتری می باشد.

امتیاز چاپ مقاله در مصاحبه دکتری 99

مصاحبه دکتری 99 در دو مرحله کتبی و مصاحبه ای برگزار می شود و بر خلاف سالهای قبل از 96 هر دو آزمون مصاحبه و آزمون کتبی تاثیر 50 درصدی در قبولی داوطلب دارد. فلذا داوطلبان باید در زمان باقی مانده تا روز مصاحبه رزومه علمی خود را قوی تر کنند.

چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی

معتبرترین مجلات بین المللی مجلات با نمایه ای اس ای و اسکوپوس هستند. چاپ مقاله در این مجلات بیشترین امتیاز پژوهشی را به خود اختصاص میدهد. به طوریکه با چاپ هر مقاله در مجلات خارجی ISI, Scopus ,Pubmed میتوان 7 امتیاز کسب کرد.

چگونه در مجلات ای اس ای و اسکوپوس مقالمان را چاپ کنیم؟

برای چاپ مقاله در مجلات ISI. Scopub مرحله اول ، آماده سازی مقاله می باشد. کارشناسان موسسه سینا میتوانند با دریافت پایان نامه شما مقاله استخراج کرده و بعد از ترجمه تخصصی برای خذ پذیرش و چاپ ان در مجلات معتبر خارجی اقدام کنند.

چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی

یکی دیگر از این راه های کسب امتیاز های پژوهشی ، چاپ مقاله در کنفرانس های معتبر می باشد. کنفرانس های معتبر در داخل و خارج از کشور به صورت ملی و بین المللی برگزار می شوند.امتیاز کنفرانس های بین المللی 2 برابر کنفرانس های ملی در رزومه علمی مصاحبه دکتری می باشد. موسسه سینا با اخذ پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس های بین المللی آماده خدمت رسانی می باشد.

پکیج هایی برای ارتقا رزومه علمی در مصاحبه دکتری

موسسه سینا برای ارتقا رزومه داوطلبان پکیج های طلایی و نقره ای و برنزی در نظر گرفته هست که شامل تخفیف های 20 الی 60 درصدی می شوند.

پکیج طلایی : استخراج دو مقاله از پایان نامه + اخد پذیرش و چاپ در مجلات بین المللی ISI , Scopus + اخذ پذیرش مقاله در یکی از کنفرانس های بین المللی + تبدیل پایان نامه به کتاب و یا ترجمه کتاب + چاپ کتاب تالیفی و یا ترجمه ای ( برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید) زیر 30 روز.

پکیج نقره ای: استخراج یک مقاله از پایان نامه + اخذ پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای و اسکوپوس و یا کنفرانس بین المللی + تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ آن بین 30 الی 60 روز.

پکیج برنزی: استخراج یک مقاله از پایان نامه + اخذ پذیرش و چاپ در مجلات ای اس ای و یا اسکوپوس

هیچ محدودیتی در افزایش خدمات هر پکیج نمی باشد. با افزایش انتخاب خدمات میتوانید از تخفیفات بیشتری برخوردار گردید.

برای سفارش پکیج ها میتوانید با شماره های 09149724522 - 04133250787 تماس بگیرید و یا درخواست خود را به ادرس ایمیل sina.pub@gmail.com ارسال بفرمایید .

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام