سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

امتیازات استخراج مقاله از پایان نامه

انتشار 25 مهر 1397
مطالعه 4 دقیقه

خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری به صورت ویژه برای افرادی که پایان نامه خود را به اتمام رسانده و علاقه مند به استخراج مقاله از پایان نامه خود و چاپ آن در مجلات و ژورنال های معتبر هستند.

امتیازات استخراج مقاله از پایان نامه

تدوین و استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری برای دانشجویان و محققین از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا یک پژوهش و تحقیق زمانی ارزشمند است که در یک مجله علمی معتبر و یا در یک کنفرانس بین المللی مطرح شده و در اختیار محققین دیگر قرار بگیرد. از طرفی با توجه به اینکه یکی از معیارهای ارزیابی دانشجویان در جلسات مصاحبه دکتری و یا اخذ بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر خارجی، چاپ مقاله علمی در مجلات معتبر بخصوص مجلات ISI ایمپکت دار می باشد؛ در نتیجه رغبت و علاقه دانشجویان را به استخراج مقاله از پایان نامه و نگارش مقاله بیشتر می کند.

دلیل دیگری که دانشجویان ارشد و دکتری را ملزم به استخراح مقاله از پایان نامه خود می کند، 2 نمره باقی مانده پایان نامه آنهاست که برای کسب نمره کامل، بایستی اکسپ مقاله خود را به آموزش دانشگاه تحویل دهند. البته اینطور نیست که مقاله را در هر مجله ای که بخواهید به چاپ برسانید و دانشگاه محل تحصیل شما، نمره کامل به شما بدهند. با توجه به اینکه سه وزارت مختلف در داخل کشور بر عملکرد دانشگاه ها نظارت دارند. در نتیجه هر کدام از این وزارت ها تعرفه خاص خود را داشته و ممکن است مجله ای برای یکی از این وزارت ها (علوم ، بهداشت و دانشگاه آزاد)  جز مجلات بلک لیست باشد اما در لیست مجلات معتبر دانشگاه دیگر قرار داشته باشد. بنابراین بایستی قبل از اقدام به استخراج و چاپ مقاله از پایان نامه، لیست مجلات مورد تائید دانشگاه خود را مطالعه نمایید و بر اساس آن مجله مناسب برای خود انتخاب نمایید. مورد دیگری که لازم است متذکر شویم اینست که تمام مجلات از امتیاز یکسانی برای دانشگاه ها برخوردار نیستند. مثلا مجلات ISI ایمپکت دار از بیشترین امتیاز برخوردارند و دانشگاه ها کامل ترین نمره را به این مجلات می دهند. چاپ مقاله در مجلات ISI  بدون ایمپکت، مجلات ISC ، SCOPUS  PUBMED از امتیاز پایین تری برخوردارند.  در زیر می توانید نحوه امتیاز دهی به مقالات مستخرج از پایان نامه و چاپ آن در مجلات مختلف را مشاهده نمایید:

امتیاز دهی به مقالات مستخرج از پایان نامه و چاپ آن در مجلات مختلف

نوع مجله

امتیاز

پذیرش یا چـاپ مقـاله در در مجلات ISI

 2

مجلات انگلیسی زبان داخلی یا خارجی غیر ISI

1.5

مجلات علمی-پژوهشی داخلی

1.5

مجلات علمی- تـرویجی مصوب وزارت علوم یا دانشگاه آزاد اسلامی

1

مجلات علمی دانشگاهی بدون درجه

0.5

امتیاز دهی به مقالات مستخرج از پایان نامه و ارائه آن در کنفرانس ها و سمینارها

نوع کنفرانس

امتیاز

چاپ مقـالات در کنفـرانس های خـارجی

1

چاپ مقـالات در کنفـرانس های ملی

0.5

چاپ مقـالات در کنفـرانس های منطقه ای

0.4

سفارش استخراج مقاله از پایان نامه

موسسه سینا خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکتری را برای دانشجویانی که نگارش پایان نامه خود را به اتمام رسانده اند و دوست دارند از پایان نامه خود یک یا دو مقاله استخراج و در مجلات و ژورنال های معتبر چاپ کنند، ارائه می کند. استخراج مقاله از پایان نامه بسته به حجم آن و میزان دیتاهای پایان نامه دارد و می تواند بین 1 تا 2 مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و 2-4 مقاله از پایان نامه دکتری استخراج نمود.

استخراج مقاله از پایان نامه در رشته های زیر انجام می گیرد:

موسسه سینا در تمامی رشته‌ها، کار استخراج مقاله از پایان نامه را انجام می‌دهد.

  • علوم انسانی مانند روانشناسی ، مدیریت، فلسفه، حسابداری، علوم تربیتی، تاریخ، علوم اجتماعی، جغرافیا و ...
  • علوم فنی و مهندسی در تمامی رشته‌ها (برق، مکانیک، عمران، مواد، صنایع، کامیوتر و ...)
  • علوم پایه در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، بهداشت ، مامایی، ژنتیک،بیوشیمی، بیوفیزیک، نانوپزشکی، هماتولوژیم و ...
  • رشته های هنر مثل، معماری، طراحی شهری، شهرسازی و...
  • رشته های کشاورزی مثل زراعت، اصلاح نباتات، علوم دام، مهندسی آب، علوم جنگل، چوپ و ...
  • رشته های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ...

مراحل استخراج مقاله از پایان نامه در موسسه سینا

دانشجویان پس از اتمام کار نگارش پایان نامه، می توانند با ارسال چکیده پایان نامه خود از طریق ایمیل موسسه، با کارشناسان ما مشاوره نمایند. چکیده شما به فرد متخصص در رشته شما ارسال می شود. پس از تائید از سوی کارشناس استخراج مقاله، کل فایل پایان نامه از شما دریافت شده و برای استخراج ارسال می شود. کارشناسان ما پایان نامه شما را بررسی کرده و اعلام می نمایند که چند مقاله از پایان نامه شما می تواند استخراج شود. پس از تائید شما، کار استخراج انچجام شده و در بازه زمانی خیلی کوتاهی، مقاله شما آماده و برایتان ارسال می شود. در صورت تائید از جانب شما، مقاله برای ترجمه به مترجمین موسسه فرستاده می شود.

با توجه به سابقه چندین ساله موسسه سینا در امر استخراج ، ترجمه و چاپ مقاله در مجلات معتبر جهان با بهره‌گیری از محققین و پژوهشگران فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر ایران، کیفیت مقالات استخراج شده را تضمین می نمایید. 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام