سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

انجام مقاله

انتشار 28 بهمن 1399
مطالعه 5 دقیقه

انجام مقاله علمی پژوهشی و انجام مقاله isi به صورت مقاله استخراج شده از پایان نامه و سابمیت به صورت فوری در موسسه سینا انجام می گیرد.

انجام مقاله

انجام مقاله علمی پژوهشی و انجام مقاله isi

انجام مقاله علمی برای دانشجویان و محققانی که قصد ارسال مقاله خود به مجلات معتبر و اخذ امتیاز پژوهشی لازم را دارند ، الزامی می باشد. متأسفانه، تعداد کمی از دانشجویان و محققان از دستورالعمل صریح مقاله نویسی آگاه هستند.

نوشتن مقاله و چاپ آن دارای اهمیت بالایی می باشد. به طوری که دانشجویان ارشد و دکتری برای کسب نمره پایان نامه ، داوطلبان دکتری برای کسب امتیاز پژوهشی، و اساتید برای ارتقا خود به چاپ مقاله نیاز دارند، در نتیجه باید راهی برای انجام مقاله با کیفیت بالا وجود داشته باشد تا مقاله آماده سازی شود.

مقاله نویسی

مقاله به عنوان شیوه ­­ای برای بیان جزئیات داده­ هایی است که به واسطه انجام تحقیقات علمی جمع آوری شده اند. با نوشتن یک مقاله می توان علاوه بر این که به تمرین دانسته ها و مهارت های خود پرداخت، میتوان به گسترش علم در زمینه های پژوهشی کمک کرد و راه را برای محققان هموار کرد. البته انجام مقاله خود دارای ضوابط و شرایط خاصی است که بهتر است با آن ضوابط آشنایی داشت.

مراحل مقاله نویسی و طریقه نوشتن آن

  • موضوع مقاله
  • چکیده
  • مقدمه
  • روش تحقیق
  • نتایج
  • بحث و تجزیه وتحلیل
  • نتیجه ­گیری
  • منابع

موضوع مقاله در انجام مقاله

در انجام مقاله­ ، عنوان مهم ترین بخش به حساب می آید. باید مقاله دارای عنوان مناسبی باشد که به طور صحیحی موضوع پرداخته شده در متن مقاله را توصیف کند. نام مقاله باید به گونه­ ای انتخاب گردد که خواننده با دیدن نام مقاله متوجه اقدامات کلی انجام شده و مسائل اساسی تحقیقات شود و نیازی به مطالعه کل مقاله نداشته باشد.

چکیده در انجام مقاله

چکیده در انجام مقاله خلاصه مختصری از کل مقاله به شکل ساده می باشد. چکیده کمی فراتر از خلاصه متن یک مقاله است، خلاصه بازنویسی شده کل متن در جملات کوتاه­تر و برای کسانی است که قبلا متن را مطالعه کرده­ اند ولی چکیده مختصری از گزارشات تحقیق است و مناسب کسانی است که متن را مطالعه نکرده ­اند. چکیده باید حدود 150 الی ۲۵۰ کلمه باشد که شامل اهداف تحقیق، مواد و روش تحقیق و نتایج خلاصه شده و نتیجه­ گیری نهایی است.

مقدمه در انجام مقاله

مقدمه به منظور معرفی مسئله اصلی مقاله است و انگیزه­ های رفع مشکل مذکور نگارش می باشد. در این قسمت باید اطلاعات کافی در اختیار خواننده قرار داده شود. از مراحل مقاله نویسی شروع از مسئله و طرح کلی و رسیدن به موضوع مقاله است. نکات اصلی باید انتخاب شده و به سرعت و بدون مقدمه به اصل موضوع اشاره شود.

روش تحقیق در انجام مقاله

روش تحقیق در انجام مقاله مربوط به زمان، مکان و چگونگی انجام تحقیقات می باشد. محقق در این بخش از مراحل نوشتن مقاله، طرح تحقیقاتی، لوازم مورد نیاز، روش جمع آوری اطلاعات و کنترل نتایج را در اختیار مخاطب قرار دهد.

نتایج در انجام مقاله

نویسنده در قسمت نتایج انجام مقاله به کمک جدول ها، تصاویر و نمودارهای مختلف نتایج کسب شده از هر آزمایش را در اختیار خواننده قرار میدهد ولی نباید هیچ توضیحی در رابطه با معنی این نمودارها و تجزیه و تحلیل نتایج ارائه داده شود.

بحث و تجزیه و تحلیل در انجام مقاله

در این قسمت باید نویسنده توضیحات بیشتری در رابطه با نتایج به دست آمده، همبستگی متغیرها و تفسیر آن ها در اختیار خواننده قرار دهد. در این قسمت باید علت هرگونه انحراف از نتایج مورد انتظار و یا نتایج تحقیقات پیشین برای مخاطب توضیح داده شود.

نتیجه گیری در انجام مقاله

در طریقه نوشتن تحقیق بایستی نحوه نتیجه­ گیری کلی را در نظر داشت. در این قسمت نویسنده بایستی بتواند به سادگی نتیجه کلی حاصل از تحقیق، معنای آن و تفسیر خود از نتایج به دست آمده را برای خواننده متن ارائه کند.

منابع در انجام مقاله

در این قسمت نویسنده بایستی لیستی از تمامی منابعی که در نگارش مقاله به آن ها استناد کرده، تهیه کرده و در انتهای مقاله خود آن را درج کند. استفاده از هرگونه داده، تصویر، نمودار و غیره از مقالات علمی دیگر بدون اشاره به نام آن در لیست منابع، نوعی سرقت علمی به شمار می رود.

استخراج مقاله از پایان نامه

برای استخراج مقاله از پایان نامه باید با قوانین نگارش این مقالات آشنا باشید. استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری کار دشواری نیست ولی نیاز به تجربه و آگاهی دارد.

حتی اگر زمان کافی در اختیار ندارید یا به هر دلیلی احساس می کنید که در کار استخراج مقاله از پایان نامه تبحر کافی ندارید، باز هم جای نگرانی وجود ندارد. موسسه سینا با تجربه بالغ بر 6 سال برای استخراج تخصصی مقاله از پایان نامه در خدمت اساتید و فرهیختگان می باشد.

خدمات چاپ مقاله موسسه سینا

  • چاپ مقـــالات در ژورنال های ISC، ISI و انتشارات معتبری همچون Elsevier ، Springer، Taylor and Francis و …
  • انتخاب ژورنال مناسب با در نظر گرفتن معیارهایی همچون انطباق پذیری اهداف و حیطه فعالیت ژورنال و مقاله، ضریب تاثیر ژورنال، اعتبار ژورنــال بر اساس Black List و White List وزارت علوم و دانشگاه آزاد، پروسه داوری ژورنالها و محدودیت زمانی متقاضی
  • مشاوره در زمینه چاپ مقـــالات
  • تغییر فرمت مقالات مطابق فرمت های مورد قبول ژورنالها همچون APA، MLA، شیکاگو و …
  • ارسال مقالات برای ژورنالها و تسریع فرآیند داوری و پیگیری آن
  • پاسخ به سئوالات داوران و برطرف نمودن نقدهای مد نظر داوران
  • دریافت پذیرش نهایی
  • ارسال مقاله چــاپ شده

چاپ مقاله کنفرانسی فوری

تمامی مقالات علمی و تخصصی که با هدف اخذ پذیرش از کنفرانس های داخلی و بین المللی نگارش می شوند را، مقاله های کنفرانسی می نامند. تمامی مقاله های کنفرانسی با منظور معرفی و تبادل ایده های خلاقانه و نوین، معرفی روش های تحقیقاتی و آزمایشگاهی کاربردی، امکان عملی ساختن نظریه پردازی های تئوری و برقراری ارتباطات جامع و هدفمند با افراد هم حوزه تخصص های گوناگون، نگارش خواهند شد.

موسسه سینا با همکاری با کنفرانس های بین المللی برای اخذ پذیرش و چاپ فوری در این کنفرانس ها آماده ارائه خدمات به محققان عزیز ، به ویژه داوطلبان کنکور دکتری برای اخذ امتیاز چاپ مقاله کنفرانسی می باشد.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام