سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارتقاء کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

انتشار 21 فروردین 1397
مطالعه 1 دقیقه

بنابه گفته رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، سال ۹۷ سال ارتقای کیفیت آموزشی و محتوایی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌باشد.

ارتقاء کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

ابراهیم صالحی عمران در مراسم دید و بازدید نوروزی با کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: معظم له سال جاری را حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کرده‌اند و به اعتقاد بنده دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند با پتانسیل بالقوه کارکنان و دانشجویان  در جهت خدمت به هم‌میهنان گام‌های بلندی در تحقق شعارسال برداشته و مؤثر باشد.

وی افزود: خدا را شاکریم در ماه‌های پایانی سال گذشته با حمایت های مسئولین، علی ‌رغم تنگناها و مشکلات اقتصادی در سایه ایمان، تلاش، اخلاص و سخت کوشی کارکنان مشکلات پیش رو مرتفع شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: رسالت و هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش‌های عالی مهارتی به دانشجویان است پس در سال جاری بایستی تمامی سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار ببندیم.

وی خاطر نشان کرد: سازمان مرکزی بایستی ستاد پشتیبانی و کیفیت بخشی به سیستم آموزش‌های مهارتی در دانشکده و آموزشکده‌ها باشد.

صالحی عمران اظهار داشت: امروزه مسئولان کشور به توانمندی‌های این دانشگاه اعتقاد دارند و بر این باورند دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در توسعه کارآفرینی، اشتغال زایی و گسترش فرهنگ مهارت آموزی مؤثر باشد بنابراین بایستی از فرصتی که پیش آمده بیشترین بهره را ببریم و در جهت معرفی دانشگاه استفاده کنیم.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام