سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب در تهران

انتشار 2 اردیبهشت 1398
مطالعه 4 دقیقه

موسسه سینا یکی از موسساتی است که در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارد و چاپ کتاب توسط این مجموعه با هزینه بسیار پایین انجام میشود شما میتوانید در صورت نیاز به چاپ کتاب با کمترین هزینه سفارش خود را در این موسسه ثبت نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب در تهران

هزینه چاپ کتاب در هر موسسه با توجه به عوامل مختلف قابل تغییر است یعنی اینکه تیراژ کتاب و تعداد صفحات کتاب و نوع چاپ همچنین موضوع کتاب از جمله عواملی هستند که باعث تغییر در محاسبه هزینه ها میشوند.ولی به دلایل شرایط اقتصادی جامعه وضعیت نویسندگان اکنون به صورتی شده است که بیش از هر چیز هزینه برای آنها مهم است و میخواهند که تا حد امکان هزینه های چاپ کتاب را به حداقل ممکن کاهش دهند.که کارشناسان و مشاورین ما در موسسه سینا گرد هم آمده اند تا بتوانند شما را همراهی کنند تا بتوانید حاصل آثار ارزشمند خود را در قالب کتاب به چاپ برسانید چاپ کتاب در موسسه سینا در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام میشود اما با کاهش هزینه کیفیت چاپ کتاب پایین نخواهد آمد و کتاب حتما در بهترین کیفیت چاپ خواهد شد.و نیازی نیست که نگران کیفیت چاپ کتاب خود باشید.

قطع کتاب

از جمله مواردی که در هزینه چاپ کتاب مؤثر است، قطع کتاب است. قطع کتاب با توجه به موضوع آن انتخاب می‌شود.

انواع قطع کتاب

رُقعی

رُقعی (تقریباً آـ۵) و وزیری (تقریباً بی‌ـ۵) پراستفاده‌ترین قطع‌ها در چاپ کتاب اند. معمولاً کتاب‌های شعر، رمان و داستان و کتاب‌هایی که به موضوعات عمومی می‌پردازند، در قطع رقعی چاپ می‌شوند.

وزیری

قطع وزیری غالباً برای چاپ کتاب ‌های دانشگاهی استفاده می‌شود. همچنین برای کتاب‌هایی که جدول و شکل زیادی دارند و به فضای بیشتری برای صفحه‌بندی نیاز دارند از این قطع استفاده می‌شود.

خشتی

برخی کتاب‌ها در قطع‌های رحلی (تقریباً آـ۴) و خشتی (مربعی و معمولاً ۲۱*۲۱) چاپ می‌شوند. کتاب‌های کمک‌ آموزشی و برخی کتب درسی از این جمله‌اند. قطع خشتی هم بیشتر مخصوص چاپ کتاب های هنری و تماماً مصور است.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

  • تکمیل کتاب
  • ویرایش و غلط گیری توسط نویسنده و یا ویراستاران موسسه
  • عقد قرارداد و تحویل فایل به موسسه.
  • گرفتن شابک ، فیپا و مجوز چاپ کتاب توسط ناشر موسسه.
  • آماده شدن طرح جلد.
  • چاپ و صحافی کتاب توسط موسسه و تحویل آن درب منزل نویسنده

 مراحل چاپ کتاب

در این مرحله، شما نویسنده ی محترم، کتاب نگارش شده خود را به صورت فایل Word  تهیه و درخواست خود را مبنی بر تعداد جلد کتاب، نوع جلد و جنس صفحه و موارد دیگر ، برای ما ارسال می نمایید.
 توجه نمایید که فایل نهایی شامل تمام مطالب کتاب از جمله صفحه­ ی عنوان کتاب و نویسندگان ، مقدمه، پیشگفتار، صفحه تقدیم، فهرست و منابع می باشد که در قالب یک فایل ارسال می گردد.
همچنین شما باید اسکن کارت ملی خود را برای اخذ مجوز به همراه فایل کتابتان ارسال نمایید.
کارشناسان ما پس از بررسی فایل و با هماهنگی و میل خودتان فایل را برای ویراستاران تخصصی نگارش کتاب ،ارسال می نمایند. ویراستار، فایل شما را به صورت یک کتاب کامل و با رعایت تمامی نکات مربوط به نگارشی اصلاح می نماید. البته شایان ذکر است که ویراستار به هیچ عنوان در محتوای مقاله شما تغییری نخواهد داد و محتوای مقاله تان به هیچ عنوان ویرایش نمی شود.
پس از ویرایش کتاب بصورت یک فایل آماده تحویل بخش چاپ کتاب داده می شود که در آنجا همکاران اقدام به گرفتن شاپک و فیپا و اخذ مجوز از وزارت ارشاد می نمایند. پس از ثبت ارشاد منتظر صدور مجوز ارشاد خواهیم بود. پس از گرفتن این تاییدیه ها ، ثبت کتاب و صدور مجوز با نام شما به عنوان نویسنده بخش صفحه آرایی و طرح روی جلد آغاز می شود.(مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج می­باشد.)
توجه داشته باشید که پس از درخواست فیپا و همچنین پس از ثبت ارشاد امکان هیچ­گونه تغییری در عنوان کتاب و نام پدید آورندگان وجود ندارد. 
پس از صدور مجوز، نوبت به صفحه آرایی و طرح روی جلد می­رسد. متخصصان مربوطه، صفحه آرایی کتاب شما را شروع نموده و پس از آن طرح روی جلد کتابتان متناسب با موضوع کتاب طراحی خواهد شد و یا در صورتی که طراحی جلد را خودتان انجام داده باشید در این مرحله طرح جلد نهایی خود را با کیفیت بالا برای آماده سازی جهت چاپ تحویل انتشارات می­دهید. پس از آماده شدن طرح جلد، طی حداکثر دو هفته کاری کتاب، چاپ و آماده تحویل خواهد بود. 
در مرحله آخر کتابهای به چاپ رسیده  برای شما پست خواهد شد.

برای سفارش ارزان چاپ کتاب هم اکنون میتوانید توسط یکی از روش های زیر سفارش خود را در این سامانه ثبت نمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

البته اطلاعات دقیق در مورد هزینه های چاپ کتاب در دسترس نیست و میتوانید برای اطلاع دقیق از هزینه های چاپ کتاب توسط روش های زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را بپرسید همچنین جهت اخذ مشاوره میتوانید از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام فرمایید و مشاوره های مورد نیاز را اخذ نمایید.

همچنین با توجه به ارائه آنلاین خدمات رد این موسسه تمامی نویسندگان عزیز از هر شهری که باشند میتوانند جهت سفارش چاپ کتاب از طریق وب سایت موسسه اقدام نمایند.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
tavassolikeivan@gmail.com با سلام و خسته نباشید 5 عدد فایل pdf به زبان انگلیسی جهت چاپ به صورت کتاب با قطعه وزیری دارم. لطفا قیمت و زمان را اعلام بفرمایید با سپاس
سلام وعرض ادب احتراما برای چاپ کتاب باید فایل ورد کتاب ارسال نمایید تا صفحه ارایی انجام گیرد برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه از طریق ایمیل موسسه یا تماس تلفنی درارتباط باشید. باتشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

توسلی
tavassolikeivan@gmail.com با سلام و خسته نباشید 5 عدد فایل pdf به زبان انگلیسی جهت چاپ به صورت کتاب با قطعه وزیری دارم. لطفا قیمت و زمان را اعلام بفرمایید با سپاس
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
موسسه شما عالیست.
باسلام وعرض ادب دوست عزیزنظر لطف شماست. باتشکر
4 سال پیش
بازدیدکننده

داریوش حیاتی
موسسه شما عالیست.
4 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام