سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب کودک در تبریز

انتشار 3 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

ما در موسسه سینا گرد هم آمده ایم تا شما نویسندگان عزیز بتوانید ارزانترین بی دغدغه ترین و با کیفیت ترین چاپ کتاب کودک را تجربه کنید.

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب کودک در تبریز

برای چاپ کتاب کودک نویسندگان خوش ذوق و ماهر بسیاری داریم که با دقت و ظرافت هر چه تمام کتاب مینویسند کتاب کودک در رده های سنی مختلف نوشته میشود که در هر دوره نویسنده باید با توجه به ذوق و خلاقیت و علاقه کودک کتاب بنویسد.کتاب نویسی برای کودکان از جمله سختترین کارها میباشد زیرا نیاز به دقت و توجه و ریز بینی بسیاری دارد. با توجه به اهمیت افزایش علاقمندی کودکان سرزمین به کتابخوانی و ضمن آنکه شعرها و داستان های کودکانه سرگرم کننده و نشاط بخش بوده و برای شکل گیری افکار کودکان بسیار ارزشمند است، گرد هم آمده ایم و با گلچین بهترین ها اکنون بعنوان یکی از شناخته شده ترین انتشارات چاپ کودک و نوجوان مفتخر به خدمات رسانی هستیم.

چگونه کتاب کودک چاپ کنیم؟

در حوزه چاپ کتاب کودک مدعی بهترین خدمات با بهترین کیفیت چاپ و گرافیک در عرصه چاپ کتاب تحت اجرای ویراستاران و گرافیستهای متخصص در کشور هستیم، چراکه این مسیر پرچالش را در کمتر از 30 روز و با ارزانترین هزینه چاپ کتاب کودک در کشور انجام میدهیم. در نوشتن و به چاپ رساندن کتاب کودکان شما ابتدا بایستی با دنیای آنان آشنا شده و به شناخت درستی از کودکان برسید تا بتوانید برایشان داستان یا شعر بنویسید. آشنایی با علایق و خواسته های کودکان مشاوره های زیادی را در زمینه های مختلف می طلبد. چاپ کتاب برای کودکان در کلیه زمینه ها اعم از شعر، داستان، قصه های کودکانه، آموزش های علمی و دانستنی را انجام میدهیم و با مجموعه انتشارات ما جهت مجوز تا چاپ کتاب از مشاوره های رایگان بهره میبرید.

هزینه چاپ کتاب کودک چقدر است؟

چاپ کتاب در زمینه کودک و نوجوان دارای هزینه های مختلف می باشد، اما با مقایسه اجمالی هم مشاهده خواهید کرد که مجموعه ما با دریافت کمترین فاکتور چاپ در رده نخست مجموعه های انتشارات در سطح کشور قرار گرفته است. برای آگاهی از هزینه چاپ کتاب کودک بایستی به مواد و ملزومات بکار رفته اعم از رنگ کتاب، نوع جلد و کاغذ و حجم کتاب کودک توجه داشت. حضور رنگ ها و اشکال در زیباسازی و صفحه آرایی کتاب کودک نقش پررنگی دارد که از این بابت احتمال افزایش قیمت وجود دارد، اما ما برای کاهش دغدغه هزینه چاپ کتاب شما عزیزان تمهیداتی اندیشیده ایم تا از پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری شود. در انتشارات ما می توانید با یک پیش پرداخت نسبت به شروع کار چاپ اقدام کرده و مابقی هزینه را در زمان تحویل کتاب خود بپردازید. به این ترتیب ضمن متعادل سازی تعرفه ها شرایط چاپ کتاب کودک اقساطی را برای شمار عزیزان نیز فراهم آورده ایم.

کلیه خدمات چاپ کتاب کودک را به صورت آنلاین ارائه میکنیم و شما میتوانید در هر شهر و استانی که باشید توسط یکی از روش های آنلاین زیر برای چاپ کتاب کودک اقدام فرمایید.همانطور که مشاهده فرمودید چاپ کتاب کودک با ارزانترین هزینه انجام میشود برای اطلاع از هزینه های دقیق چاپ کتاب هم اکنون میتوانید از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را در مورد زمان و هزینه دقیق چاپ کتاب بپرسید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام مت یک کتاب کودک کوشتم چطور میتونم اونو چاپ کنم
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای چاپ کتاب ارزشمند خود برگزیده اید. احتراما برای صفر تا صد چاپ کتاب در خدمت هستیم. برای شروع کار فایل کتاب را ارسال بفرمایید تا صفحه ارایی و دریافت مجوزات فیپا و شابک و ...انجام شده و کتاب شما را به تعداد جلد های دلخواه به چاپ برسانیم. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام
سلام و عرض ادب احتراما برای خدمات پذیرش و چاپ مقاله، ترجمه، استخراج مقاله از پایان نامه، فرمت بندی مقاله به فرمت مجله و همایش، فرمت بندی پایان نامه به فرمت دانشگاه، پارافریز انواع متون، تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب و .... در خدمت هستیم. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام مت یک کتاب کودک کوشتم چطور میتونم اونو چاپ کنم
1 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام