سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب کودک در تهران

انتشار 2 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

چاپ کتاب کودک یکی از اقدامات فرهنگی میباشد که بسیار زمانبر و هزینه بر است برای چاپ کتاب کودک میتوانید از طریق کارشناسان موسسه سینا اقدام فرمایید زیرا چاپ کتاب در این موسسه هم با ارزانترین قیمت و هم با بهترین کیفیت انجام میشود.

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب کودک در تهران

امروزه هزینه هر اقدامی بسیار مهم میباشد و اصولا همه در پی این هستند تا بتوانند با تلاش هزینه ها را به حداقل کاهش دهند هزینه های چاپ کتاب نیز باید تا حد ممکن کاهش یابد تا نویسندگان بتوانند با خیال راحت اقدام به چاپ کتاب کنند.چاپ کتاب کودک یکی از مهم ترین اقداماتی است که هم برای کودکان و هم برای جامعه بسیار حائز اهمیت میباشد و نویسندگان کتاب ها نیاز به حمایت دارند تا بتوانند کتاب خود را چاپ کنند و در اختیار همه قرار دهند برای چاپ کتاب میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید ما در موسسه سینا گرد هم آمده ایم تا با تلاش و کوشش بتوانیم شما را در مسیر اهدافتان حمایت کنیم.چاپ کتاب کودک نیز همانند سایر کتاب ها برای چاپ احتیاج به طی مراحل اداری اخذ مجوز ها صفحه آرایی و ... دارد.که همه این مراحل در موسسه سینا در کمترین زمان طی میشود تا شما بتوانید امتیاز چاپ کتاب را اخذ نمایید.

مراحل چاپ کتاب کودک در موسسه سینا به شرح زیر میباشد.

برای چاپ کتاب کودک در موسسه سینا شما میبایست ابتدا فایل تکمیل شده کتاب خود را به کارشناس موسسه تحویل دهید فایل تکمیل شده کتاب یعنی اینکه همه اطلاعات از جمله نام نویسندگان پیشگفتار مقدمه و ... به صورت کامل نوشته شود.و در قالب یک فایل word به کارشناس موسسه تحویل داده شود.

بعد از اینکه شما فایل کتاب را به کارشناس موسسه تحویل دادید وظیفه دارد که یک برآورد دقیق در مورد زمان و هزینه به شما بدهد تا بتوانید قرار داد را منعقد نمایید.اولین گام انعقاد قرار داد و شروع همکاری میباشد.موسسه موظف است در زمان مقرر و با هزینه تعیین شده کتاب را به شما تحویل دهد.

فایل تکمیل شده کتاب در مرحله اول میبایست صفحه آرایی شود به این معنی که صفحات شماره گزاری شوند و به شکل کتاب تبدیل شوند.تا مراحل بعدی شروع شود تا زمانی که فایل کتاب صفحه آرایی نشده و شکل و قالب آن به شکل یک کتاب تبدیل نشده است نمیتوان اقدام به طی مراحل اداری کرد پس مرحله اول صفحه آرایی کتاب میباشد.

مرحله بعد مرحله طراحی جلد میباشد جلد کتاب میبایست با توجه به عنوان و نوع کتاب طراحی شود مثلا برای طراحی جلد کتاب کودک طرح روی جلد آن باید برای کودک جذاب باشد و عموما از رنگ ها و تصاویر کودکانه و شاد استفاده شود.بعد از این که جلد کتاب نیز طراحی شد اکنون کتاب تبدیل به یک کتاب کامل شده است که آماده چاپ است.و نوبت به طی مراحل اداری رسیده است.

مرحله طی مراحل اداری ممکن است کمی زمانبر باشد ولی خوشبختانه در موسسه سینا با توجه به توانمندی و سابقه بسیار زیاد کارشناسان همه مراحل اخذ مجوز اداره ارشاد دریافت فیپا و شابک در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد شد و نیازی نیست که نگران از دست رفتن زمان باشید.

بعد از دریافت مجوز ها میتوانید کتاب را به بخش چاپ ارسال کنید تا چند نسخه از آن منتشر شود این مرحله آخرین مرحله از مراحل چاپ کتاب است.

همانطور که ملاحظه فرمودید چاپ کتاب در موسسه سینا در مراحل فوق انجام میشود.هزنه چاپ در موسسه سینا بسیار پایین میباشد و ما هزینه ها را به حداقل کاهش خواهیم داد تا شما نویسندگان عزیز بدون دغدغه مالی کتاب خود را چاپ کنید.تمامی خدمات دانشگاهی در این موسسه به صورت آنلاین ارائه میگردد و شما نویسندگان عزیز نیازی نیست که برای سفارش چاپ به صورت حضوری اقدام نمایید در هر شهر و استانی که باشید میتوانید توسط یکی از روش های زیر سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه هر یک از خدمات دانشگاهی نیز میتوانید توسط یکی از روش های زیر اقدام نمایید مشاورین موسسه به صورت آنلاین و 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و مشاوره های شما عزیزان میباشند.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام