سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب شعر در تبریز

انتشار 3 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

برای اینکه بخواهیم اشعار را برای همیشه در ذهن مردم به صورت ماندگار نگهداریم میبایست آنها را در قالب کتاب هایی به چاپ برسانیم چاپ کتاب شعر ارزان در موسسه سینا با بهترین کیفیت انجام میگیرد و شما میتوانید هم اکنون برای سفارش چاپ کتاب از طریق موسسه سینا اقدام نمایید.

ارزانترین انتشارات برای چاپ کتاب شعر در تبریز

افرادی که شعر میگویند دو دسته هستند کسانی هستند که به طور رسمی کار آنها شعر گفتن است و شاعر میباشند و اما افرادی نیز هستند که به طور تفریحی شعر میگویند و کار سرودن شعر را به طور تفریحی انجام میدهند.ولی هر دوی افراد این گروه میخواهند که اشعارشان برای همیشه در ذهن ها باقی بماند و برای همین آنها را در قالب کتاب چاپ میکنند.ما به هر دوی این شاعران کمک میکنیم که حاصل اثار ارزشمندشان را در کتاب هایی چاپ کنند چاپ کتاب در شعر در موسسه سینا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام میشود ما در این موسسه گرد هم آمده ایم تا از شما شاعران گرانقدر کشورمان حمایت کنیم و آثار ارزشمند شما را در اختیار عموم مردم قرار دهیم که بتوانند آنها را مطالعه کنند و از آنها لذت ببرند موسسه سینا با کادری مجرب و حرفه ای حدود چندین سال است که در زمینه چاپ کتاب و سایر خدمات دانشگاهی فعالیت دارد و در این چند سال سابقه بسیار درخشانی در زمینه چاپ کتاب داشته است اکنون نیز در صورت نیاز به چاپ آنلاین کتاب میتوانید از طریق موسسه سینا اقدام نمایید این موسسه در زمینه همه خدمات دانشگاهی فعالیت دارد.چاپ کتاب شعر نیز همانند سایر کتاب ها برای چاپ نیاز به طی مراحلی از جمله صفحه آرایی طراحی جلد و اخذ مجوز های لازم دارد و باید همه مراحل به صورت گام به گام طی شود.

مراحل چاپ کتاب

  • آماده شدن فایل تایپ شده توسط نویسنده
  • در صورتیکه با یک موسسه همکاری کنند ، باید در این مرحله عقد قرارداد انجام شود و فایل را در اختیار موسسه قرار دهند
  • انجام مراحل اداری  توسط انتشارات و اخذ شابک ، فیپا و مجوز ارشاد
  • آماده کردن طرح جلد و صحافی و چاپ کتاب
  • دریافت اعلام وصول از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • تحویل نسخه ها ی چاپی به نویسنده
  • همانطور که مطالعه فرمودید مرحله اول مرحله تکمیل کتاب میباشد به این معنی که فایل کتاب به همراه صفحات فهرست توضیحات تشکر و قدردانی مقدمه و پیشگفتار مرتب شده باشد.همچنین عنوان کتاب و اسامی نویسندگان نیز باید مشخص شود که این نیز جز قواعد و اصول تکمیل کردن کتاب میباشد.
  • بعد از تکمیل شدن کتاب لازم است که کتاب یک بار توسط نویسنده و یا کارشناسان موسسه بررسی و بازبینی شود تا در صورت مشاهده ایراد یا اشکالی در ساختار کتاب برطرف گردد چون بعد از چاپ کتاب در صورتی که ایرادی در ساختار و جمله بندی آن مشاهده شود اعتبار آن از بین خواهد رفت.
  • مرحله عقد قرار داد و تحویل فایل کتاب به موسسه به این صورت انجام خواهد شد که ابتدا نوع چاپ را مشخص خواهید کرد و سپس فایل کتاب را به همراه کپی کارت ملی خود به کارشناس تحویل خواهید داد  و در این لحظه کارشناس موسسه باید زمان چاپ و هزینه را به شما اطلاع دهد و در صورت موافقت طرفین قرار داد امضا شود.
  • مرحله بعد مراحل اداری میباشد که باید به ترتیب طی شود و همه مراحل اداری چاپ کتاب میبایست با دقت و به صورت گام به گام طی شود.پس از ویرایش کتاب بصورت یک فایل آماده تحویل بخش چاپ کتاب داده می شود که در آنجا همکاران اقدام به گرفتن شاپک و فیپا و اخذ مجوز از وزارت ارشاد می نمایند. پس از ثبت ارشاد منتظر صدور مجوز ارشاد خواهیم بود. پس از گرفتن این تاییدیه ها ، ثبت کتاب و صدور مجوز با نام شما به عنوان نویسنده بخش صفحه آرایی و طرح روی جلد آغاز می شود.(مدت زمان صدور مجوز از اختیار ناشر خارج می­باشد.)
  • بعد از اخذ مجوز ها قبل از مرحله چاپ باید روی مرحله طراحی جلد کتاب تلاش کرد به اینصورت که جلد کتاب باید توسط مجرب ترین طراحان انجام شود زیرا جلد کتاب تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد و باید به خوبی طراحی شود.
  • بعد از اینکه آخرین مرحله چاپ کتاب که همان طراحی جلد است تمام شد کتاب را به بخش چاپ ارسال کنیم تا در این بخش چاپ شود و انتشار یابد.

ما در این موسسه گرد هم امده ایم و میکوشیم تا حاصل اشعار شما عزیزان را در قالب کتاب هایی با کمترین هزینه به چاپ برسانیم تا بتوانید از امتیازات آن استفاده کنید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام