سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود
ارتقای گام به گام رزومه ی علمی با مشاوره رایگان

استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی

انتشار 25 مهر 1399
مطالعه 16 دقیقه

استخراج مقاله و چاپ آن در مجلات معتبر داخلی و خارجی برای اخذ نمره دفاع از پایان‌نامه ارشد و دکتری و همچنین تقویت رزومه برای مصاحبه دکتری از اهمیت بالایی برخوردار است که در این بخش از سینا ترجمه به چگونگی انجام این کارخواهیم پرداخت.

فهرست []
  1. منظور از استخراج مقاله از پایان‌نامه چیست؟
  2. تفاوت پایان‌نامه و مقاله
  3. اهمیت نوشتن مقاله از پایان‌نامه
  4. مزایای استخراج مقاله از پایان‌نامه
  5. مراحل استخراج مقاله از پایان‌نامه
    1. نوشتن عنوان در استخراج مقاله
    2. نوشتن اسامی نویسندگان مقاله
    3. نوشتن افیلیشن (نشانی) نویسندگان مقاله
    4. نوشتن چکیده در استخراج مقاله
    5. نوشتن کلمات کلیدی در استخراج مقاله
    6. نوشتن مقدمه در استخراج مقاله
    7. نوشتن پیشینه پژوهشی در استخراج مقاله
    8. نوشتن پیشینه تحقیق در استخراج مقاله
    9. نوشتن روش پژوهش در استخراج مقاله
    10. نوشتن بحث و نتیجه‌گیری در استخراج مقاله
    11. نوشتن منابع در استخراج مقاله از پایان‌نامه
  6. از یک پایان‌نامه چند مقاله می‌توان استخراج کرد؟
  7. عوامل مؤثر در هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه
    1. تعداد مقالات استخراجی
    2. زبان متن پایان‌نامه
    3. کیفیت استخراج مقاله
    4. زمان تحویل
    5. فرمت ارسالی پایان‌نامه
  8. ویژگی بهترین محقق استخراج مقاله از پایان‌نامه
  9. دانلود پاورپوینت آموزش استخراج مقاله از پایان‌نامه
  10. موسسه استخراج مقاله از پایان‌نامه
  11. چرا موسسه سینا ترجمه را برای استخراج مقاله خود انتخاب نماییم؟
  12. مراحل استخراج مقاله از پایان‌نامه در سینا ترجمه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی

استخراج مقاله از پایان‌نامه برخلاف تصور خیلی از افراد، همان کپی پیست کردن بخش­ های پایان‌نامه در فرمت و قالب یک مقاله نیست. هر چند محتوای پایان‌نامه و مقاله یکسان است اما استخراج مقاله از پایان‌نامه ارشد و رساله دکتری به همین سادگی نیست بلکه باید اصول و نکاتی در این کار رعایت شود؛ که در ادامه تمامی اصول اولیه استخراج مقاله از پایان‌نامه آموزش داده خواهد شد تا شما بتوانید بهترین مقاله را از پایان‌نامه خود استخراج نمایید. برای کسانی که زمان و تبحر کافی در این زمینه ندارند پیشنهادهایی خواهیم داشت تا بتوانند مقاله خود را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه استخراج و در مجلات معتبر ISI, SCOPUS و علمی پژوهشی داخلی به چاپ برسانند.

منظور از استخراج مقاله از پایان‌نامه چیست؟

همان‌طور که میدانید، معنای کلمه استخراج، بیرون کشیدن است و در استخراج مقاله از پایان‌نامه، هدف محقق، بیرون کشیدن مطالب و داده‌های اصلی از بخش‌های مختلف پایان‌نامه است. استخراج با نگارش فرق دارد؛ در نگارش مقاله، محقق می‌تواند مطالب جدیدی را به محتوای کار اضافه کند اما در استخراج، این امکان وجود ندارد و تمام مطالب از خود پایان‌نامه تهیه می‌شود؛ اما قبل از این‌که نحوه استخراج مقاله را بدانیم، بهتر است در مورد تفاوت‌های مقاله و پایان‌نامه صحبت کنیم.

استخراج مقاله از پایان نامه

تفاوت پایان‌نامه و مقاله

اولین گام برای استخراج مقاله از پایان‌نامه ضرورت درک تفاوت بین پایان‌نامه و مقاله است؛ بنابراین در زیر به تفاوت پایان‌نامه و مقاله اشاره‌شده است:

الزامات

الزامات

یک پایان‌نامه باید شرایط دانشگاهی را برآورده کند و بر اساس دستورالعمل‌های دانشگاه موردنظر باشد. این الزامات و شرایط ممکن است از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت باشد اما معمولاً تفاوت بسیار کمی در این زمینه دیده می‌شود. از سوی دیگر یک مقاله باید مطابق با استانداردهای مجله باشد. بستگی به مجله‌­ای که انتخاب می‌کنید، مقاله شما نگارش و فرمت بندی می‌شود. البته اصول کلی در تمامی مجلات علمی مشابه است و تنها برخی جزئیات ممکن است از یک مجله به مجله دیگر تغییر کند.

داوری

یک پایان‌نامه در مراحل مختلفی مانند تصویب موضوع، تصویب پروپوزال و جلسه دفاع نهایی داوری می‌شود. داوران معمولاً از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و در برخی موارد از دانشگاه‌های دیگر هستند. از سوی دیگر داوری مقاله معمولاً توسط پانلی از داوران منتخب از مجله بررسی می‌شود که ممکن است از کشورهای مختلف جهان و با سوابق پژوهشی متنوع باشند.

داوری مقالات

سازمان دهی

سازمان‌دهی

پایان‌نامه شامل فصل­‌های مختلفی است. مقاله نیز شامل بخش­‌های مختلفی است. معمولاً تیتر فصل‌های پایان‌نامه و بخش‌های مقاله یکسان است اما ازنظر حجم مطالب در هر بخش تفاوت بسیاری دارند. پایان‌نامه معمولاً به‌صورت مبسوط است اما مقاله در حجم بسیار کمتری نگارش می‌شود.

تعداد کلمات

هیچ محدودیتی در تعداد کلمات در نوشتن پایان‌نامه وجود ندارد. معمولاً پایان‌نامه تا 25000 کلمه را شامل می‌شود. از سوی دیگر مجلات مختلف برای مقالات محدودیت در تعداد کلمات را تعیین می‌کنند. این محدودیت معمولاً بین 2500 تا 5000 کلمه است. مقالات کمتر و یا بیشتر از این تعداد کلمات درصد بسیار کمی را تشکیل می‌دهند.

تعداد کلمات

اهمیت نوشتن مقاله از پایان نامه

اهمیت نوشتن مقاله از پایان‌نامه

استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و استخراج مقاله از رساله دکتری یکی از اصلی‌ترین تجربه پژوهشی هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی به شمار می‌رود. اگر این فرآیند به شکل مناسبی صورت گرفته باشد حتماً انگیزه انتشاریافته‌های پایان‌نامه را در قالب یک مقاله (علمی پژوهشی، ISC، ISI و یا SCOPUS و PUBMED) زنده خواهد کرد. چراکه مطلع کردن جامعه پژوهشی از یافته‌های یک پایان‌نامه در سطح ملی و بین‌المللی تنها از طریق انتشار مقاله استخراج‌شده از پایان‌نامه امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این چاپ مقاله برگرفته از پایان‌نامه امکان استفاده دیگران از نتایج پژوهشی و افزودن به غنای جامعه علمی را تحقق می‌کند که این کار رزومه شمارا برای ورود به دوره‌های تحصیلی بعدی یا ورود به شغل موردنظر تقویت می‌کند؛ بنابراین در ادامه مطالب راهکارهایی را به شما دانشجویان و پژوهشگران عزیز جهت اقدام به استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا استخراج مقاله از رساله دکتری، پیشنهاد خواهیم کرد تا بتوانیم در انتشاریافته‌های علمی شما سهمی اندک داشته باشیم.

مزایای استخراج مقاله از پایان‌نامه

معمولاً پایان‌نامه‌ها تنها در داخل دانشگاه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند و خوانندگان کم‌تری را به خود اختصاص می‌دهند. تنها دانشجویان می‌توانند از نتیجه پایان‌نامه‌ها در تحقیقات بعدی خود استفاده کنند. بااین‌حال با استخراج مقاله از پایان‌نامه و انتشار نتیجه آن به‌صورت یک مقاله، تعداد خوانندگان افزایش می‌یابد، دسترسی به نتایج آسان‌تر می‌شود و شما بیشتر در معرض ارتباطات تخصصی درزمینهٔ تخصصی‌تان قرار خواهید گرفت که این مسئله برای شما مزایای زیادی خواهد داشت که در زیر به یک سری از این مزایا اشاره‌شده است:

گرفتن 2 نمره پایان‌نامه کارشناسی ارشد

پذیرش راحت‌تر در مقطع دکتری

گرفتن بورسیه تحصیلی از دانشگاه‌های معتبر بین اللملی در سراسر جهان

شناخته شدن به‌عنوان متخصص و صاحب‌نظر در موضوع

استخدام راحت‌تر در کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی

ثبت کردن تحقیقات انجام‌شده به نام نویسندگان و حفظ دائمی آن‌ها

مزایای استخراج مقاله از پایان نامه

مراحل استخراج مقاله از پایان‌نامه

اجازه دهید تا مراحل استخراج مقاله از پایان‌نامه را برایتان در طی گام‌هایی دقیق شرح دهیم. تا با آگاهی از این مراحل، استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری برایتان آسان شود.

نوشتن عنوان در استخراج مقاله

به این نکته توجه کنید که عنوان مقاله لزوماً همان عنوان دقیق پایان‌نامه نیست و شما می‌توانید عنوان مقاله خود را تغییر داده و یا اگر پایان‌نامه شما قابلیت استخراج دو یا چند مقاله را دارد عنوان را متناسب با مسئله موردنظر انتخاب کنید.

نوشتن عنوان در استخراج مقاله

نوشتن اسامی نویسندگان

نوشتن اسامی نویسندگان مقاله

پس از نوشتن عنوان مقاله، نوبت به نگارش اسامی مؤلفین و محققین مقاله است. ترتیب نویسندگان بر اساس سهم نویسندگان از نوآوری و مشارکت Contribution آن‌ها صورت می‌گیرد. نفر اول بسیار مهم هست و معمولاً نام دانشجویی که پایان‌نامه را نوشته است به‌عنوان نفر قرار می‌گیرد مگر آنکه دانشجو از ادامه کار انصراف دهد.

نوشتن افیلیشن (نشانی) نویسندگان مقاله

افیلیشن یا وابستگی نویسندگان مقاله، باید نام دانشگاهی که نویسنده مقاله در آن مشغول به تحصیل یا فعالیت است نوشته شود. این افیلیشن معمولاً به‌صورت استاندارد هست و هر دانشگاهی استاندارد و قالب خاص خود را دارد.

افیلیشن

نوشتن چکیده در استخراج مقاله

چکیده مقاله اغلب از چکیده پایان‌نامه کوتاه‌تر است. چکیده مقاله معمولاً در حدود 250 الی 300 کلمه خلاصه می‌شود. برای این­ کار تنها مواردی از چکیده پایان‌نامه را در مقاله قرار دهید که مربوط به‌عنوان مقاله است.

چکیده مقاله

به طور کلی در تدوین چکیده به موارد زیر توجه کنید:

  • جمله‌های چکیده خبری و به‌صورت گذشته یا ماضی بعید نوشته‌شده باشند.

  • چکیده را با ارائه هدف پژوهش و ضرورت آن در یک یا دو جمله شروع کنید.

  • معرفی موضوع یا ارائه پیش‌زمینه در یک یا دو جمله

  • به نحوه انجام یا اجرای پژوهش اعم از نحوه نمونه‌گیری، نحوه آزمایش یا شبیه‌سازی، نحوه گردآوری داده‌ها و ابزارهای پژوهش اشاره‌کنید.

  • یافته‌های اصلی پژوهش را به‌صورت مختصر بیان کنید.

  • به کاربرد اصلی یافته‌ها یا بهره اصلی پژوهش اشاره‌کنید.

  • چکیده نوشته‌شده باید دربرگیرنده اهداف پژوهش، روش‌های انجام پژوهش، بحث و نتیجه‌گیری را شامل شود.

نوشتن کلمات کلیدی در استخراج مقال

نوشتن کلمات کلیدی در استخراج مقاله

برای درج کلمات کلیدی، کلماتی را انتخاب کنید که بیش‌ترین و نزدیک‌ترین رابطۀ معنایی را با محتوای مقاله دارد. به‌طورمعمول بین سه تا شش کلمه را می‌توانید به‌عنوان کلیدواژه در نظر بگیرید.

نوشتن مقدمه در استخراج مقاله

منظور از مقدمه همان مسئله اصلی و عوامل به وجود آورنده مسئله و زمینه‌های ایجاد مسئله است تا خواننده به‌صورت کامل به مشکل و مسئله اصلی پی ببرد. یک مقدمه خوب تبیین دقیق و روشن از مسئله‌ای که انگیزۀ اصلی نگارش یک مقاله بوده است را نشان می‌دهد. برای نگارش مقدمه مناسب شواهدی دال بر وجود مسئله عرضه کنید، ابعاد و شرایط دقیق مسئله را بیان کنید، به این مطلب بپردازید که مسئله چه چیزی است، چرا به وجود آمده است، چه شرایطی باعث به وجود آمدن آن شده است. پاراگراف آخر مقدمه یک مقاله را بابیان این‌که هدف شما از انجام پژوهش چیست و به‌طورکلی در طی فرایند پژوهش به دنبال چه چیزی هستید و چگونه مقاله را ساختاربندی کرده‌اید به پایان برسانید. به این نکته توجه کنید که هیچ‌گاه مقدمه و بیان مسئله در مقالات به‌خصوص مقالات بین‌المللی از هم جدا نیستند و منظور از مقدمه همان بیان مسئله است.

نوشتن مقدمه استخراج مقاله

پیشینه پزوهش در استخراج مقاله

نوشتن پیشینه پژوهشی در استخراج مقاله

در این قسمت به پژوهش‌های قبلی مرتبط با موضوع مقاله اشاره خواهید کرد که برای این کار بهتر است پژوهش‌های جدید را بررسی کنید، پژوهش‌های مرتبط را درج کنید، اگر پژوهش مستقیمی وجود نداشت به پژوهش‌های نزدیک اشاره‌کنید، چون این کار نیز تصور داوران را به نسبت به پژوهش شما مثبت‌تر خواهد کرد. یکی از اشتباهات ما در داخل کشور درج پیشینه‌های پژوهشی به‌صورت ترجمه چکیده‌ها است که نشان از عدم تسلط فرد به نتایج و نقد آن خواهد داشت. از دیگر اشکالات می‌توان به درج پیشینه‌های قدیمی اشاره کرد که نشان‌دهنده عدم تسلط پژوهشگر به پژوهش‌های جدید و نو در دنیای علم دارد.

نوشتن پیشینه تحقیق در استخراج مقاله

دقت کنید که در این بخش که جزء اصلی مقاله است حتماً گذشته نظریه‌ای یک یا چند متغیر موردبررسی را نوشته باشید. می‌دانیم که هر متغیری دارای نظریه‌های مختلفی در آن زمینه است. پس بدون درج نظریه‌های پایه در مورد یک یا چند متغیر یک مقاله کامل نمی‌شود. مقالات فعلی در سطح بین‌المللی حتماً این بخش از مقاله را در خود جای می‌دهند. معمولاً پیشینه در فصل دوم پایان‌نامه نوشته‌شده است اما شما باید جدیدترین و مرتبط‌ترین نظریه‌های بحث شده در فصل دوم را در مقاله به‌صورت مختصر قرار دهید. اگر می‌خواهید مقاله شما در مجلات ISC ISI،SCOPUS، PUBMED و علمی پژوهش داخلی پذیرفته شود نظریات و تئوری‌های مربوط به موضوع پژوهش را خلاصه کنید، به صاحب‌نظران اصلی اشاره‌کنید، متغیرهای پژوهش را با رفرنس‌های جدید تعریف کنید و مؤلفه‌ها و مفاهیم مرتبط با آن را بررسی کنید و در پایان مبانی نظری پژوهش را جمع‌بندی کرده و به خلأ به وجود آمده در راستای تکمیل یا تأیید نظریه اشاره‌کنید تا داوران نیز به هم‌راستایی کار شما و نظریه‌های پیشین پی ببرند.

نوشتن پیشینه تحقیق

نوشتن روش پژوهش  در استخراج مقاله

نوشتن روش پژوهش در استخراج مقاله

در این بخش نحوه انجام کار پژوهشی که انجام داده‌اید را شرح دهید. برای این کار در فصل مربوط به روش پژوهش که عموماً فصل سوم است مراجعه کرده و آن را خلاصه کنید. اگر کار شما آزمایشی است به ترتیب آزمایش، نوع کنترل و نحوه اخذ داده‌ها و درنهایت روش تحلیل داده‌ها اشاره‌کنید. اگر کار غیرآزمایشی دارید به منبعی که قرار است از آن‌ها داده گردآوری کنید و به نحوه اخذ آن اشاره‌کنید.

نوشتن بحث و نتیجه‌گیری در استخراج مقاله

این بخش از استخراج مقاله از پایان‌نامه بیشتر به هنر نویسندگی پژوهشگر مرتبط است. نگارش یک نتیجه‌گیری خوب با قلم‌فرسایی پژوهشگر کار را برای پذیرش مقاله آسان‌تر خواهد کرد. برای این کار به فصل پنجم یا بخش نتیجه‌گیری مراجعه کنید و به‌صورت خلاصه و منسجم به نتیجه‌گیری کار بپردازید. ابتدا به یافته‌های مربوط به هر سؤال و فرضیه پرداخته و به تبیین آن یعنی چگونگی و چرایی یافته به‌دست‌آمده بپردازید تا خواننده متوجه شود این یافته شما چه معنایی دارد. این بخش را به‌طور متوسط با یک تا سه صفحه منسجم به پایان برسانید.

بحث و نتیجه گیری

منابع

نوشتن منابع در استخراج مقاله از پایان‌نامه

هنگامی‌که مقاله خود را از پایان‌نامه استخراج می‌کنید. بخش مهمی از آن ارجاعات به مقالات و منابع است. بسیار اهمیت دارد تا منابعی که از پایان‌نامه برای مقاله انتخاب می‌نمایید از درجه علمی خوبی برخوردار بوده و جدید باشند. به دلیل اینکه این ارجاعات بررسی می‌شوند و سند محکمی است از کار قوی که انجام داده‌اید و سندیت مقاله تألیفی شمارا تعیین می‌کنند. اگر این مقالات ارجاع شده نامعتبر باشند، فرضیه‌ها و پیشینه تحقیق شما ارزش علمی خود را ازدست‌داده و به کیفیت و ارزش مقاله لطمه خواهد زد.

از یک پایان‌نامه چند مقاله می‌توان استخراج کرد؟

شما می‌توانید از پایان‌نامه خود یک مقاله با همان عنوان پایان‌نامه را در نظر بگیرید، اما درصورتی‌که امکان استخراج چندین مقاله از پایان‌نامه وجود دارد، می‌توان پایان‌نامه را در بخش‌هایی تقسیم کرده و عنوان مربوط به موضوع هر بخش را به‌عنوان یک مقاله مجزا منظور کرد. عنوان مقاله بایستی تا حد امکان کوتاه، واضح، بدون ابهام، غیرتکراری و دربردارنده مفهوم و موضوع اصلی مقاله باشد.

از پایان نامه چند مقاله قابل استخراج می باشد؟

عوامل مؤثر در هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه

یکی از موارد مهمی که برای دانشجویان از اهمیت بالایی برخوردار است آگاهی از هزینه استخراج مقاله از پایان‌نامه و عوامل مؤثر بر آن است که در ادامه سعی کردیم به عوامل تأثیرگذار در قیمت استخراج مقاله از پایان‌نامه اشاره نماییم تا دانشجویان عزیز بتوانند با بررسی هر یک از عوامل سفارش خود را ثبت نمایند.

تعداد مقالات استخراجی

از مهم‌ترین عوامل برای تعیین قیمت، تعداد مقالاتی که مدنظر دارید استخراج انجام شود. هر چه تعداد مقاله استخراجی افزایش یابد، قیمت نیز افزایش می‌یابد. پس برای محاسبه قیمت، تعداد مقاله استخراجی باید در نظر گرفته شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که هر چه تعداد مقاله‌ای که می‌خواهید استخراج نمایید زیاد باشد تخفیف تعداد استخراج خواهد داشت.

زبان متن پایان‌نامه

برای خدمات استخراج مقاله از پایان‌نامه داشتن تخصص و مهارت در آن رشته الزامی است. همچنین همان‌طور که مشخص است برای زبان‌هایی که کمتر رواج دارند تعداد مترجمین و ویراستاران کم بوده و این موضوع در تعیین هزینه نقش زیادی دارد؛ بنابراین هرچه زبان متن پایان‌نامه در جامع کمتر رواج داشته باشد، امکان افزایش قیمت نیز وجود دارد.

کیفیت استخراج مقاله

سه سطح کیفی، طلایی، طلایی پلاس و پریمیوم برای انواع خدمات وجود دارد که به ترتیب دارای امتیازاتی است که در سطح طلایی از پایان‌نامه مقاله علمی استخراج می‌شود. در سطح طلایی پلاس علاوه بر استخراج مقاله بعد از استخراج ویراستاری و بازخوانی توسط یک محقق دیگر انجام می‌شود. در سطح پریمیوم علاوه بر تمامی مواردی که در سطح طلایی پلاس انجام می‌شود یک امتیاز بسیار مهم دیگر دارد آن‌هم فرمت بندی طبق فرمت مجله‌ای که قسط سابمیت به آن رادارید؛ که تمامی موارد به درخواست مشتری‌های عزیز انجام می‌شود.

زمان تحویل

درصورتی‌که مدت‌زمان کمتری در اختیار محقق مربوطه باشد، بسته به فشار کاری و سرعت عملی که باید داشته باشد، هزینه نیز افزایش می‌یابد. به‌طورکلی در سفارشات زمان به سه نوع مختلف عادی، فشرده و فشرده پلاس دسته‌بندی می‌شود که مشتری می‌تواند با انتخاب هر یک از آن‌ها، زمان دقیق تحویل سفارش خود را تعیین کند.

فرمت ارسالی پایان‌نامه

فرمت ارسالی مقاله برای مجلات یکی دیگر از مواردی است که در هزینه استخراج مقاله تأثیر گزار است مثلاً هزینه استخراج از فایل word به‌مراتب پایین‌تر از هزینه استخراج از pdf است.

ویژگی بهترین محقق استخراج مقاله

ویژگی بهترین محقق استخراج مقاله از پایان‌نامه

همان‌طور که می‌دانید محقق به کسی گفته می‌شود که کارهای تحقیقاتی و پژوهشی انجام می‌دهد. محققین استخراج مقاله از پایان‌نامه اشخاصی هستند که در رشته تخصصی مرتبط به پایان‌نامه تألیف شده متخصص هستند و علم و اشراف کامل به نحوه استخراج مقاله رادارند. این افراد با بهره‌مند شدن از تجربه چندین ساله خود و آشنایی کامل باسلیقه مجلات می‌توانند مقاله‌ای باکیفیت مورد تائید مجلات را از پایان‌نامه شما استخراج کنند. همانطورکه از نام استخراج مقاله از پایان‌نامه مشخص است استخراج کاملاً از مطالبی است که شما برای محقق ارسال می‌فرمایید و محققین استخراج مقاله اجازه افزودن مطالب جدید و یا تغییر در نتایج پژوهش را ندارند.

دانلود پاورپوینت آموزش استخراج مقاله از پایان‌نامه

سینا ترجمه یکی از مؤسسات مطرح در امر استخراج مقاله از پایان‌نامه است که برای سهولت کار شما دانشجویان عزیز پاورپوینت را طراحی کرده است تا شما عزیزان بتوانید مقالات خود را با بالاترین کیفیت استخراج کرده و در مجلات معتبر به چاپ برسانیم. جهت دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود پاورپوینت استخراج مقاله از پایان نامه

موسسه استخراج مقاله از پایان‌نامه

امروز با پیشرفت خدمات آنلاین سایت‌هایی در فضای آنلاین طراحی‌شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا از پایان‌نامه خود بتوانید مقاله باکیفیت بالایی استخراج نمایید؛ که این سایت‌ها برای دانشجویان و محققانی که زمان کافی برای نگارش مقاله خود از پایان‌نامه ندارند و یا مطمئن نیستند که می‌توانند مقاله باکیفیت بالایی از پایان‌نامه خود بنویسند گزینه خوبی است. در حقیقت این سایت‌ها با کمک محققان مربوط به هر رشته آماده همکاری با شما می‌باشند تا بتوانید هرچه سریع‌تر پذیرش در مجلات معتبر داخلی و خارجی را کسب نمایند؛ که می‌توان بیان کرد که یکی از بهترین مؤسساتی که در این زمینه فعالیت می‌کند سینا ترجمه است.

موسسه استخراج مقاله از پایان نامه

چرا موسسه سینا ترجمه را برای استخراج مقاله خود انتخاب نماییم؟

سینا ترجمه یکی از مؤسسات معتبر در عرصه پژوهشی است که به‌منظور هموار کردن مسیر موفقیت دانشجویان و محققان کشور انجام‌وظیفه می‌نمایید شما عزیزان بنا به مواردی که در زیر به آن‌ها اشاره‌شده است می‌توانید این موسسه را برای استخراج مقاله از پایان‌نامه خود انتخاب کرده و بدون دغدغه پذیرش و چاپ مقاله خود را در مجلات معتبر ISI, SCOPUS و مجلات علمی پژوهشی داخلی اخذ نمایید.

پوشش کامل زبان ها و تخصص ها

متخصصین سینا ترجمه در بیش از 100 رشته تخصصی و 37 زبان زنده دنیا آماده استخراج مقاله از پایان‌نامه‌های شما هستند.

ارسال پیامک لحظه ای از مراحل پروژه

ما در سینا ترجمه سیستم ارسال پیامک از فرآیند استخراج مقاله از پایان‌نامه را ایجاد کرده‌ایم

گارانتی تا زمان پذیرش مقاله در مجلات

ما در سینا ترجمه تا زمان پذیرش مقاله در کنار شما خواهیم بود و گارانتی کیفی هم بر این اساس صادر می‌شود

پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته

موسسه سینا ترجمه 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته و حتی روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشتریان درزمینهٔ استخراج مقاله از پایان‌نامه است.

دارای نماد های اعتماد الکترونیکی

سینا ترجمه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است ازاین‌رو مشتریان عزیز می‌توانند با خیال راحت پایان‌نامه‌های خود را برای استخراج مقاله به ما بسپارید.

حفظ محرمانگی اسناد و فایل ها

فایل ارسالی پایان‌نامه فقط برای بررسی قیمت و استخراج مقاله است و به‌جز این موارد هیچ‌کسی دسترسی به فایل ندارد و مشتری از بابت امنیت فایل خود می‌تواند مطمئن باشد.

مراحل استخراج مقاله از پایان‌نامه در سینا ترجمه

مقاله‌نویسی دارای اصولی است که برای موفقیت در نگارش مقاله باکیفیت باید آن‌ها را بدانیم. اگر زمان و یا اطلاعات کافی برای نوشتن مقاله از پایان‌نامه ندارید. پیشنهاد ما برای شما سینا ترجمه است. زیرا سینا ترجمه با داشتن سابقه بالغ‌بر 6 سال درزمینهٔ نوشتن مقاله از پایان‌نامه توانسته است تیمی از محققان حرفه‌ای را گرد هم آورد تا در تمام زمینه‌های تخصصی بدون محدودیت زبانی بتواند نیاز دانشجویان و محققان را درزمینهٔ استخراج مقاله خارجی و داخلی معتبر برآورده نماید. اگر شما هم جزء افرادی هستید که نیاز به نوشتن مقاله از پایان‌نامه دارید می‌توانید با آگاهی از مراحل نوشتن مقاله از پایان‌نامه که در زیر به آن اشاره‌شده سفارش خود را با خیال راحت ثبت نمایید.

ثبت سفارش استخراج مقاله

ثبت سفارش و ارسال فایل پایان‌نامه و اطلاعات موردنیاز برای محاسبه و اعلام قیمت نهایی

بررسی فایل پایان نامه

بررسی فایل پایان‌نامه توسط کارشناسان و برآورد اینکه چه تعداد مقاله قابل‌استخراج است

شروع استخراج

اعلام نتیجه به شما و دریافت تأیید نهایی از جانب شما و شروع کار استخراج مقاله از پایان‌نامه

تحویل فایل مقاله

تأیید نهایی مقالات توسط بازرسی و تحویل فایل‌های نهایی مقالات استخراج‌شده از پایان‌نامه

استخراج مقاله از پایان نامه

ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان‌نامه در سینا ترجمه

یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات فعال درزمینهٔ کارهای پژوهشی، سینا ترجمه است. این موسسه با بهره‌گیری از نخبگان بزرگ مراکز آموزشی کشور، توانسته است در انواع خدمات پژوهشی حرف اول را بزند که ازجمله خدمات می‌توان به استخراج مقاله از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و تهیه مقاله از رساله دکتری اشاره کرد. در حقیقت سینا ترجمه با بهره‌گیری از پژوهشگران و مترجمین نیتیو آمده استخراج مقاله از پایان‌نامه‌هایی است که به زبان‌های مختلف نوشته‌شده است. اگر پایان‌نامه شما به زبانی فارسی یا غیرفارسی است و درخواست استخراج مقاله رادارید یا می‌خواهید مقاله خود را به زبانی غیر از زبان فارسی، به‌صورت تخصصی و باکیفیت بالا ترجمه کنید، این نوید را به شما می‌دهیم که سینا ترجمه می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

جهت اطلاعات بیشتر برای استخراج مقاله از پایان‌نامه می‌توانید با کارشناسان ما از طریق تماس یا پست الکترونیکی موسسه و همچنین از طریق شبکه‌های مجازی (واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) در ارتباط باشید و یا از طریق لینک زیر سفارش خود را ثبت کنید.

راه های ارتباطی

راه های ارتباطی با ما

09149724522

04133250787

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:



سوالات متداول

در سینا ترجمه از تمامی پایان نامه ها با زبان های فارسی و غیر فارسی مقاله استخراج میشود.

سینا ترجمه با بهره گیری از پژوهشگران و محققان مختص رشته استخراج مقاله از پایان نامه شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

بله سینا ترجمه با بهره گیری از متخصصان و نخبگان کشور خدمات استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و رساله دکتری را با بهترین کیفیت ارائه می دهد.

در سینا ترجمه زمان استخراج مقاله از پایان نامه3-2 روز کاری می باشد.

مقالات استخراج شده از پایان نامه در سینا ترجمه قابلیت پذیرش در تمام مجلات معتبر داخلی و خارجی را دارا می باشد.

جهت ثبت سفارش استخراج مقاله از پایان نامه می توانید از طریق سایت سینا ترجمه قسمت استخراج مقاله سفارش خود را ثبت نمایید تا توسط محققان مربوطه بررسی شده و عنوان ها را از طریق ایمیل تقدیم نماییم هر کدام مورد تایید بود تحت آن عنوان مقاله استخراج شود و یا می توانید برای ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما از طریق تماس، ایمیل و شبکه های مجازی ( واتساپ،تلگرام و اینستگرام) در ارتباط باشید.



در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقتتون بخیر من برای رزومه دکترام استخراج می خواستم انجام بدید
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله و پذیرش و چاپ در خدمتیم. با تشکر
22 ساعت پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر استخراج مقاله چند روز زمان می برد؟
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله در خدمتیم . زمان استخراج مقاله بسته به زبان انجام کار 3-7 روز می باشد. درواقع استخراج مقاله فارسی 3 روز و انگلیسی و سایر زبان ها 7 روز می باشد. با تشکر
22 ساعت پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر استخراج مقاله چند روز زمان می برد؟
2 روز پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقتتون بخیر من برای رزومه دکترام استخراج می خواستم انجام بدید
2 روز پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام و احترام استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی مد نظر دارم
سلام عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی در خدمتیم. فایل را از طریق تلگرام،واتساپ،ایمیل، ایتا ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
2 هفته پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام و احترام استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی مد نظر دارم
3 هفته پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر امکان استخراج مقاله در 3 روز دارد دارید تا فایل را ارسال کنم؟
سلام و احترام برای استخراج مقاله در بازه زمانی بسیار کوتاه در خدمت هستیم. با تشکر
2 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر امکان استخراج مقاله در 3 روز دارد دارید تا فایل را ارسال کنم؟
2 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام استخراج مقاله انگلیسی رو چند روطه انجام میدید؟
سلام و عرض ادب احتراما استخراج مقاله انگلیسی 5-7 روز زمان میبرد. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

پریسا
سلام استخراج مقاله انگلیسی رو چند روطه انجام میدید؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج مقاله چند روز زمان میبره
سلام و عرض ادب احتراما استخراج مقاله بسته به زبان انجام فایل متفاوت است. زمان استخراج مقاله 3-7 روز می باشد. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج مقاله چند روز زمان میبره
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج مقاله رشته پزشکی هم انجام می دهید؟
سلام و احترام برای استخراج مقاله در تمامی تخصص ها و زمینه ها در خدمت هستیم . لطفا فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج مقاله رشته پزشکی هم انجام می دهید؟
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج مقاله و پذیرش و چاپ مقاله برای همایش انجام میدهید
سلام و عرض اد احتراما برای استخراج مقاله و پذیرش و چاپ مقاله در کنفرانس ها در خدمت هستیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
من پایان نامه انگلیسی هستش شما مقاله انگلیسی هم برامون استخراج می کنید؟
سلام و عرض ادب احتراما بله برای استخراج مقاله از پایان نامه در خدمت هستیم. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من میخوام در ثبت سفارش فاکتور بگیرم امکانش است؟
سلام و عرض ادب احتراما برای دریافت فاکتور استخراج می توانید از طریق سایت قسمت استخراج مقاله ثبت سفارش نمایید. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج مقاله فارسی چقدر زمان میبره؟
سلام و احترام استخراج مقاله فارسی 3-4 روز کاری انجام می شود. با تشکر
3 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج مقاله فارسی چقدر زمان میبره؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام من میخوام در ثبت سفارش فاکتور بگیرم امکانش است؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
من پایان نامه انگلیسی هستش شما مقاله انگلیسی هم برامون استخراج می کنید؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج مقاله و پذیرش و چاپ مقاله برای همایش انجام میدهید
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر استخراج مقاله انگلیسی میخوام؟
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله انگلیسی در خدمت هستیم. ممنون میشیم فایل را ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج چند روز زمان می بره؟
سلام و عرض ادب احتراما زمان استخراج مقاله در حالت عادی 4-5 روز کاری می باشد. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج چند روز زمان می بره؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر استخراج مقاله انگلیسی میخوام؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
استخراج مقاله از پایان نامه توسط چه کسانی انجام می شود؟
سلام و عرض ادب احتراما استخراج مقاله توسط محققان مرتبط به رشته مد نظر بابالاترین کیفیت انجام می شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من میخوام برای استخراج اقدام کنم امکانش است؟
سلام و عرض ادب احتراما بله برای استخراج مقاله به صورت کاملا تخصصی توسط محققان برتر در خدمتتان هستیم. لطفا فایل را از طریق سایت، تلگرام، واتساپ ، ایمیل و یا ایتا ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
موسسه شما بعد از استخراج چاپ هم انجام می دهد؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای چاپ مقاله برگزیده اید. احتراما بعد از اینکه استخراج مقاله از پایان نامه ارزشمند شما انجام شد مجلات تقدیم می شود بررسی میفرمایید هر کدام مورد تایید بود جهت پذیرش و چاپ اقدام می شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
موسسه شما بعد از استخراج چاپ هم انجام می دهد؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام من میخوام برای استخراج اقدام کنم امکانش است؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
استخراج مقاله از پایان نامه توسط چه کسانی انجام می شود؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام.هزینه استخراج مقاله ارشد و دکتری متفاوت است؟
سلام و عرض ادب احتراما هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و یا دکتری متفاوت نیست و هر دو هزینه یکسانی دارند. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

پریسا
سلام.هزینه استخراج مقاله ارشد و دکتری متفاوت است؟
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر استخراج مقاله از پایان نامه فرانسه انجام میدهید؟ با تشکر
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه فرانسوی در خدمت هستیم فایل ارسال بفرمایید تا اقدام شود. با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر استخراج مقاله از پایان نامه فرانسه انجام میدهید؟ با تشکر
4 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخواستم برام مقاله انگلیسی از پایان نامه استخراج کنید.فقط پایان نامه فارسی است.
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی در خدمت هستیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام روز خوش استخراج مقاله از پایان نامه چند روز زمان میبرد؟
سلام و عرض ادب وقت شما هم بخیر احتراما استخراج مقاله از پایان نامه 4-5 روز کاری زمان می برد. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام استخراج مقاله توسط چه کسیانی انجام می گیره؟
سلام و عرض ادب احتراما استخراج مقاله توسط محققان مربوط به رشته که مقالات زیادی را در مجلات معتبر به چاپ رسانده اند انجام می شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام استخراج مقاله توسط چه کسیانی انجام می گیره؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
باسلام دوست عزیز استخراج مقاله از چه پایان نامه های امکانپذیر است؟
سلام و احترام معمولا استخراج مقاله از تمامی پایان نامه ها و رساله ها قابل انجام می باشد. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی انجام میدید؟
سلام وقت شما هم بخیر استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی بله به صورت تخصصی انجام می شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی انجام میدید؟
سلام وقت شما هم بخیر احتراما برای استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی در خدمت هستیم. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام استخراج مقاله انگلیسی هم انجام میدید؟
سلام و عرض ادب احتراما بله برای استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه در خدمت هستیم. فایل را ارسال بفرمایید تا بررسی شده و اقدام شود. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
ایا از یک مقاله چند مقاله استخراج می شود؟
سلام و عرض ادب احتراما بسته به پایان نامه دارد که چند مقاله با چه عنوان هایی استخراج شود. برای شروع کار باید پایان نامه را ارسال بفرمایید تا بررسی شده و عنوان های قابل استخراج تقدیم شود پایان نامه ای داریم که حتی قابلیت استخراج 5 مقاله هم دارد. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وخداقوت احتراما استخراج از پاور انجام میدید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه در خدمتیم. متاسفانه استخراج مقاله از پاورپوینت قابل انجام نیست و اگر انجام شود کیفیت لازم را نخواهد داشت. با تشکر
5 ماه پیش
بازدیدکننده

فاطمی
سلام وخداقوت احتراما استخراج از پاور انجام میدید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
ایا از یک مقاله چند مقاله استخراج می شود؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام استخراج مقاله انگلیسی هم انجام میدید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی انجام میدید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت بخیر استخراج مقاله انگلیسی از پایان نامه فارسی انجام میدید؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

حسن
باسلام دوست عزیز استخراج مقاله از چه پایان نامه های امکانپذیر است؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام روز خوش استخراج مقاله از پایان نامه چند روز زمان میبرد؟
5 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام میخواستم برام مقاله انگلیسی از پایان نامه استخراج کنید.فقط پایان نامه فارسی است.
5 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت خوش استخراج مقاله انگلیسی انجام میدهید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای استخراج مقاله انگلیسی در خدمت هستیم. با تشکر
6 ماه پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام وقت خوش استخراج مقاله انگلیسی انجام میدهید؟
6 ماه پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخوام از پایان نامم مقاله واسه isi استخراج کنید امکانش هست؟
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. بله در خدمت هستیم. فایل پایان نامه را از طریق سایت، تلگرام، واتس آپ و یا ایمیل ارسال می فرمایید تا بررسی شده و عنوان های قابل استخراج را تقدیم نماییم هر کدام را تایید فرمودید استخراج انجام می شود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

عبداللهی
در پاسخ به:
سلام و عرض ادب سپاس از حسن توجه شما
سلام میخوام از پایان نامم مقاله واسه isi استخراج کنید امکانش هست؟
1 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سپاس از راهنمایی و مطالب بسیار ارزنده تون موفق باشید
سلام و عرض ادب سپاس از حسن توجه شما
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخواستم ببینم موسسه شما خدمات 0 تا 100 تهیه و ثبت یک مقاله را در ISI یا ISC بدون داشتن پایان نامه هم انجام میده ؟ یعنی از انتخاب موضوع گرفته تا آخر . ( رشته معماری )
سلام و عرض ادب با عرض پوزش در زمینه نگارش مقاله خدمات نداریم. برای نوشتن مقاله حتما باید پایان نامه داشته باشید تا مقاله استخراج شده و برای مجلات معتبر اقدام شود. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

عطیه
سپاس از راهنمایی و مطالب بسیار ارزنده تون موفق باشید
2 سال پیش
بازدیدکننده

رضا
سلام میخواستم ببینم موسسه شما خدمات 0 تا 100 تهیه و ثبت یک مقاله را در ISI یا ISC بدون داشتن پایان نامه هم انجام میده ؟ یعنی از انتخاب موضوع گرفته تا آخر . ( رشته معماری )
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام میخواستم از پایان نامه ارشدم مقاله ای جهت چاپ در مجلات معتبر، استخراج نمایم. لطفا راهنمائیم بفرمایید.
سلام و عرض ادب ابتدا نهایت تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه در خدمت هستیم. ابتدا فایل پایان نامه را از طریق قسمت استخراج مقاله ارسال می فرمایید تا پایان نامه ارزشمند شما بررسی شه و عنوان های قابل استخراج از طریق ایمیل تقدیم نماییم. هر کدام از عنوان ها مورد تایید شما بود تحت آن عنوان مقاله استخراج شود. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

محمد رضا
سلام میخواستم از پایان نامه ارشدم مقاله ای جهت چاپ در مجلات معتبر، استخراج نمایم. لطفا راهنمائیم بفرمایید.
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام عرض ادب واحترام میخواستم ازپایان نامه ارشدم مقاله بنویسم لطفا بفرمایید هزینه وروش ارسال مقاله خدمت شما را. آیا درموسسه شما آموزش نگارش مقاله را هم انجام میدهید یا اگر راغب باشم هزینه نگارش رو بپردازم اما باکمک دوستان شما خودم مقاله رو بنویسم همکاری میکنید؟
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای همکاری برگزیده اید. احتراما برای استخراج مقاله از پایان نامه ارزشمند شما در خدمت هستیم. کارشناسان با شما در ارتباط خواهند بود تا روند شروع کار و همکاری را برای شما عرض نمایند با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

شیما
سلام عرض ادب واحترام میخواستم ازپایان نامه ارشدم مقاله بنویسم لطفا بفرمایید هزینه وروش ارسال مقاله خدمت شما را. آیا درموسسه شما آموزش نگارش مقاله را هم انجام میدهید یا اگر راغب باشم هزینه نگارش رو بپردازم اما باکمک دوستان شما خودم مقاله رو بنویسم همکاری میکنید؟
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من کارشناسی ارشد دارم. می خواستم از پایان نامه کارشناسی ارشدم مقاله تهیه کنم. خواستم ببینم هزینه چقدر می شه.
سلام و عرض ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که ما را برای استخراج مقاله خود برگزیده اید. احتراما برای استخراج مقاله در خدمت هستیم. جهت اطلاع از هزینه از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید. موبایل: 09149724522 ایمیل: sina.pub@gmail.com اینستاگرام: @pub.sina
2 سال پیش
بازدیدکننده

بازدیدکننده
سلام من کارشناسی ارشد دارم. می خواستم از پایان نامه کارشناسی ارشدم مقاله تهیه کنم. خواستم ببینم هزینه چقدر می شه.
2 سال پیش
بازدیدکننده

ساجدیان
سلام بابت تمامی خدمات و پشتیبانی خوب و صادقانه ای که دارید ممنون هستم. انشاالله شما را به همه ی دوستانم در بجنورد معرفی خواهم کرد.
2 سال پیش
بازدیدکننده

مهدوی
خدا خیرتون بده شما فوق العاده اید
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام وقت بخیر جایی هم برای چاپ مقاله دارین یا فقط کار استخراج مقاله از پایان نامه رو انجام میدین
سلام و عرض ادب خدمات ارائه شده در سینا ترجمه برای شما عزیزان به شکل زیر می باشد: پس از استخراج مقاله از پایان نامه مجلات مرتبط برای شما معرفی می شود هر کدام از مجلات مورد تایید بود نسبت به فرمت بندی و سابمیت جهت چاپ اقدام می شود. با سپاس
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام و سپاس فراوان 1- حدودا چند روز طول می کشد؟ 2- فایل ورد را از چه طریقی برای شما ارسال کنم؟
سلام و ادب ابتدا کمال تشکر را داریم که موسسه سینا را برای همکاری انتخاب فرمودید. استخراج در مدت 3 روز کاری انجام میشود. میتوانید فایل پایان نامه خود را از طریق ایمیل (sina.pub@gmail.com) و یا واتساپ و تلگرام به شماره 09149724522 ارسال بفرمایید. با تشکر
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام رساله اینجانب رو به اتمام است. رشته مدیریت آموزشی مقطع دکترا. می خواهم از آن مقاله استخراج نمایم. لطفا بفرمائید موسسه شما چگونه و با چه هزینه ای می تواند اقدام نماید؟ با احترام
سلام و ادب احتراما ابتدا کمال تشکر را داریم که موسسه سینا را برای همکاری انتخاب نموده اید. استدعا می شود ابتدا فایل پایان نامه خود را ارسال بفرمایید تا تعداد مقالات با عناوین قابل استخراج مشخص شوند.سپس با تایید جنابعالی اقدام به استخراج شود. هزینه استخراج یک مقاله از فایل ورد پایان نامه 360 هزار تومان می باشد.
2 سال پیش
بازدیدکننده

محمدرضا
با سلام رساله اینجانب رو به اتمام است. رشته مدیریت آموزشی مقطع دکترا. می خواهم از آن مقاله استخراج نمایم. لطفا بفرمائید موسسه شما چگونه و با چه هزینه ای می تواند اقدام نماید؟ با احترام
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام خدمت شما می خواستم بپرسم الان هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد چقدر است و هزینه ثبت ان در هسه چقدر است
باسلام وعرض ادب احتراما هزینه استخراج مقاله ازپایان نامه فارسی 360.000 تومان میباشد برای اقدام هم ابتدا فایل پایان نامه ارسال نمایید بررسی شود چه عناوینی قابل استخراج میباشد عناوین خدمتتان تقدیم شود هرکدام موردتایید باشد برای استخراج اقدام میشود. لطفا درخواستتان رابه ایمیل موسسه یا واتساپ وتلگرام ارسال نمایید کارشناسان در اسرع وقت پاسخ خواهند داد. باتشکرازحسن نظرتان
2 سال پیش
بازدیدکننده

کیا
با سلام خدمت شما می خواستم بپرسم الان هزینه استخراج مقاله از پایان نامه ارشد چقدر است و هزینه ثبت ان در هسه چقدر است
2 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با سلام.رشته بنده مدیریت آموزشی است.می خواستم هزینه استخراج و چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی رو بدونم و اینکه چقدر زمان بر است؟ممنون از شما
باسلام وعرض ادب دوست عزیزضمن تشکراز حسن توجه شما به موسسه سینا، خدمتتان عرض کنیم که هزینه استخراج یک مقاله ازپایان نامه 345.000 تومان میباشد وهزینه چاپ مجلات هم برحسب رشته ونوع مجله متفاوت میباشد برای اطلاعات بیشتر ومعرفی مجلات درخواستتان را به ایمیل موسسه ارسال نمایید کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو هستند. باتشکرازشما sina.pub@gmail.com
3 سال پیش
بازدیدکننده

آرزو
با سلام.رشته بنده مدیریت آموزشی است.می خواستم هزینه استخراج و چاپ مقاله در مجلات معتبر خارجی رو بدونم و اینکه چقدر زمان بر است؟ممنون از شما
3 سال پیش
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
سلام من دانشجوی دکتری زمین شناسی دانشگاه آزاد تهران شمال هستم.جهت دفاع از پایان نامه نیازمند مقاله هستم.لطفا اطلاع دارین به چه مقالاتی نیاز دارم.همراه قیمت اعلام فرمایید.تشکر
باسلام وعرض ادب دوست عزیزلطفا فایل پایان نامه را به ایمیل موسسه ارسال نمایید بررسی شود چنتدمقاله قابل استخراج میباشدبعدبرای استخراج مقالات اقدام شود وبرای دانشجویان دکتری یه مقاله برای پیش دفاع ویه مقاله برای دفاع ویه مقاله برای تسویه نیاز است. بازسوالی باشد با تماس تلفنی کارشناسان هرزمان پاسخگو هستند. باتشکر ازحسن توجه شما به موسسه سینا
3 سال پیش
بازدیدکننده

hossein
سلام من دانشجوی دکتری زمین شناسی دانشگاه آزاد تهران شمال هستم.جهت دفاع از پایان نامه نیازمند مقاله هستم.لطفا اطلاع دارین به چه مقالاتی نیاز دارم.همراه قیمت اعلام فرمایید.تشکر
3 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام