سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آیا داشتن مقاله علمی پژوهشی داخلی در پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است؟

انتشار 4 بهمن 1397
مطالعه 5 دقیقه

برای پذیرش گرفتن از دانشگاه های خارج از کشور حتما باید یک مقاله علمی پژوهشی در یک مجله معتبر خارجی چاپ کنیم.با اینکه مجلات داخلی اعتبار زیادی دارند اما در خارج از کشور قابل پذیرش نیستند.

آیا داشتن مقاله علمی پژوهشی داخلی در پذیرش دانشگاه های خارجی موثر است؟

مقاله علمی پژوهشی چیست؟

مقاله علمی پژوهشی به مقالاتی گفته میشود که دارای نوآوری باشند و یک علم جدید را معرفی کند که تا اکنون در جایی به ثبت نرسیده باشد.هدف اصلی از ارائه مقاله علمی پژوهشی ایجاد یک استدلال جدید میباشد.این مقالات برخلاف مقالات علمی ترویجی که هدف آن خلاصه کردن و استنتاج مباحث و ایده های دیگران است، این مقالات در پی ایجاد و ترویج موضوع جدیدی هستند.یک مقاله علمی ترویجی باید بعد از نگارش در یک مجله معتبر به چاپ برسد در غیر اینصورت ارزشی نخواهد داشت و اعتبار مقالات علمی به زمانی است که در یک مجله معتبر چاپ شوند و مورد استفاده تمام دنیا قرار بگیرند.کدام مجلات برای چاپ مقاله مناسب تر هستند؟

همان طور که مطلع هستید مجلات در حالت کلی به دو دسته تقسیم میشوند:مجلات داخلی و مجلات خارجی که هر دو اعتبار یکسانی در داخل کشور دارند اما برای دانشجویانی که قصد مهاجرت از کشور را دارند باید در مجلات خارجی اقدام به چاپ مقاله کنند.زیرا مجلات داخلی در خارج از کشور اعتباری ندارند از جمله مجلات خارجی که در پذیرش گرفتن از دانشگاه های خارجی بسیار اعتبار دارند عبارتند از :isi.scopus این دو مجله از بین تمام مجلات خارجی با اعتبار ترین مجلاتی هستند که میتوانید با استفاده از آنها از دانشگاه های خارج از کشور پذیرش بگیرید.

مجلات علمی isi.scopus 

این مجلات دو تا از معبر ترین مجلات علمی پژوهشی میباشند که نسبت به بقیه مجلات بسیار معتر میباشند و در پذیرش از دانشگاه های خارجی بسیار با اهمیت میباشند.مجلات isi امتیازات بیشماری دارد که یکی از این امتیازات پذیرش گرفتن از دانشگاه های خارج از کشور میباشد در داخل کشور نیز چاپ مقاله در این مجلات امتیازات بیشماری در پی دارد در حالت کلی برای تقویت رزومه این مجلات بهترین انتخاب هستند.

تصویر

 

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش از دانشگاه های خارج از کشور

  •  مدرک بین المللی زبان انگلیسی : TOFEL  یا IELTS
  •  آزمون GRE General : برای دانشگاه های امریکا و برخی از دانشگاه های کانادا و سایر کشورها
  • آزمون GRE Subject : برای برخی رشته ها مثل فیزیک، زیست و…
  •  آزمون GMAT : برای رشته مدیریت
  •  مدارک تحصیلی (دانشنامه) : کارشناسی برای اپلای ارشد یا دکترای پیوسته و ارشد برای دکترا
  •  رزومه
  • مقالات علمی و کتاب (برای داشتن امتیاز بیشتر)
  • ریزنمرات تحصیلی (Official Tronscript) :اگر دانشجوی سال آخر باشد ریزنمرات رسمی تا آخرین نمره ترم جاری
  •  توصیه نامه اساتید (Letter of Recommendation)
  • انگیزه نامه

 انتخاب کشور، شهر و دانشگاه

  •  تماس با اساتید
  • ترجمه مدارک تحصیلی و سایر مدارک
  • پرکردن تقاضانامه دانشگاه (Application form)
  •  پرداخت هزینه دانشگاه  (Application fee)
  •  ارسال مدارک به دانشگاه

چگونه مقاله چاپ کنیم؟

سوال بسیاری از دانشجویانی که قصد محاجرت به کشور های دیگر را دارند این است که چگونه در یک مجله خارجی مقاله چاپ کنیم.و از آنجایی که برای چاپ مقاله در مجلات خارجی باید مقاله باید از لحاظ علمی در سطح بسیار بالایی باشد تا در این مجلات پذیرفته شود و همچنین باید به صورت دقیق و کاملا بدون ایراد ترجمه شود.همچنین موضوع این مقالات باید کاملا ناب و جدید باشد موضوعات تکراری قابل قبول نیستند.بعد از ترجمه باید مقاله را ویرایش کنید و به مجله مربوطه ارسال کنید و سپس باید منتظر نتیجه داوری باشید به دلیل اعتبار بسیار زیادی که این مجلات دارند داوری بسیار سختگیرانه ای دارند پس باید مقاله تا حد امکان صحیح و بدون ایراد باشد تا در این مرحله پذیرفته شود اگر احساس میکنید که از عهده ی مرحله ترجمه و ویرایش مقاله بر نخواهید آمد میتوانید این مراحل را به موسسات معتبر که در این زمینه فعالیت میکنند واگذار کنید.

موسسه سینا یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین موسسات در زمینه چاپ و پذیرش مقاله میباشد که با همکاری مترجمان بسیار مجرب و متخصص در همه زمینه ها مقاله را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار بالایی ترجمه میکند و بعد از ترجمه مراحل ویرایش مقاله را به درستی انجام میدهد از آنجایی که کارشناسان این موسسه سابقه بسیار طولانی دارند و روزانه چندین نمونه مقاله را ویرایش میکنند به همین دلیل بسیار سریع و بدون ایراد میتوانند محتوای مقاله شما را ویرایش کنند و به قالب و ساختاری قابل قبول و قابل پذیرش برای مجله تبدیل کنند.

اگر زمانتان محدود است و نیاز دارید که مقاله سریعا در یک مجله چاپ شود رد اسرع وقت با کارشناسان موسسه سینا تماس بگیرید و چکیده مقاله را تحویل دهید کارشناس موسسه با بررسی اجمالی چکیده متوجه خواهد شد که کدام مجله برای این مقاله مناسب تر است و اینکه آیا محتوای مقاله نیاز به تغییرات دارد یا نه تمام این مراحل در سریع ترین زمان طی میشود  به داوری ارسال میشود و در مرحله داوری به دلیل بی ایراد بود مقاله مورد توجه داوران قرار خواهد گرفت و مقاله در سریع ترین زمان پذیرفته خواهد شد.با همکاری موسسه سینا دست یافتن به داشگاه های معتبر تمام دنیا یک رویای دست یافتنی است که میتوانید به راحتی در این دانشگاه ها پذیرش بگیری.

همچنین اگر مقاله ننوشته اید اما نیاز به مقاله برای مهاجرت دارید میتوانید با کارشناسان موسسه مشورت کنید و پایاننامه خود را در اختیار کارشناس قرار دهید تا پایاننامه شما توسط مجرب ترین محققین موسسه تبدیل به دو الی سه مقاله بر حسب نیاز شما شود و مقالاتی که در بهترین مجلات چاپ خواهند شد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • گام اول: ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • گام دوم: بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • گام سوم: معرفی مجلات مرتبط با موضوع مقاله شما یا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • گام چهارم: تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • گام پنجم: ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • گام ششم: پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله (در صورت پذیرش، ارسال نامه اکسبت به ایمیل نویسندگان مقاله)

تصویر

 
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
(امتیاز 0 توسط 0 نفر)
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران
پرسش ها و دیدگاه های کاربران
بازدیدکننده

تیم پشتیبانی
در پاسخ به:
با عرض سلام ایا مقاله ISI در یک ژورنال معتبر چاپ می کنید؟
سلام و عرض ادب احتراما برای چاپ مقاله در مجلات isi در خدمتیم. لطفا رشته و گرایش و یا چکیده مقاله را از طریق واتس اپ، ایمیل، تلگرام و ... ارسال بفرمایید تا مجلات را همراه با شرایط تقدیم نماییم هر کدام مورد تایید بود اقدام شود. با تشکر
1 سال پیش
بازدیدکننده

فلاحپور
با عرض سلام ایا مقاله ISI در یک ژورنال معتبر چاپ می کنید؟
1 سال پیش

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام