سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

آیا دانشجو میتواند اکسپت مقاله خود را بگیرد؟

انتشار 26 مهر 1397
مطالعه 4 دقیقه

این سوال بسیاری از دانشجویان است که آیا خود دانشجو میتواند با نشریات مکاتبه کند و اکسپت مقاله بگیرد ؟در این باره میتوان گفت که این کار نیازمند دقت و تجربه بسیار زیادی است و بهتر است که موسسات معتبر این کار را انجام دهند تا روند کار سریع تر پیش برود

آیا دانشجو میتواند اکسپت مقاله خود را بگیرد؟

خود دانشجو میتواند برای مقاله اش اکسپت بگیرد؟!

در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که هدف ما از ارسال مقاله و پذیرش آن، مجلات داخلی یا خارجی است و یا اینکه کنفرانس ها و همایش ها می باشد؟ برای این منظور به بررسی هر کدام از این 3 مورد می پردازیم تا بتوانید به سوال اصلی پاسخ دهیم.

چاپ مقاله کنفرانسی

اکسپت مقالات کنفرانسی بسیار آسان تر از مقالات ژورنالی می باشند. برای گرفتن اکسپت مقالات کنفرانسی و در پی آن چاپ این مقاله در مجلات حامی کنفرانس، باید عضو کنفرانس شوید و اطلاعات  مقاله خود را به فرمت کنفرانس تبدیل کنید و با پسوند خواسته شده برای کنفرانس ارسال نمایید. ولی باید این را بدانید که ارسال مقاله به معنای اکسپت مقاله نیست. بلکه سردبیر کنفرانس بعد از بررسی دقیق در صورت نیاز مقاله را به دانشجویان میفرستد تا اصلاح کنند. دانشجویان هم بعد از اصلاح دوباره مقاله را به کنفرانس ارسال میکند و منتظر نتیجه اکسپت میماند. در این بخش اگر ایرادی نبود مقاله مرحله اول اکسپت را طی میکند. و پس از پرداخت هزینه همایش اکسپت به صورت نهایی صادر شده و برای نویسنده ارسال میشود. روند این کار کمی ساده بوده و دانشجو به راحتی میتواند این کار را انجام  دهد و اکسپت مقاله خود را از کنفرانس ها بگیرد. ولی کنفرانس های خارجی که بین المللی می باشند و از شما مقالات انگلیسی می خواهند، اگر تسلط کافی به زبان انگلیسی نداشته باشید، بهتر از یک فرد آشنا به این کار و یا موسسه کارشناسان موسسه سینا کمک بگیرید.

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی

تصویراما چاپ مقاله علمی پژوهشی در مجلات و نشریات علمی نسبت به کفنرانسی کمی سخت تر است. البته گرفتن پذیرش از برخی مجلات داخلی نسبت به مجلات ISI ایمپکت دار خارجی به مراتب راحت است. امکان اینکه مقاله برای بازبینی مجدد به نویسنده ارسال شود در مجلات بیشتر از  کنفرانس است .روند ارسال مقاله به مجلات برای اخذ اکسپت یا بصورت آنلاین از طریق سایت مجله و یا از طریق ایمیل سردبیر صورت میگیرد. روند کار اینگونه  است که اول مقاله را به فرمت مجله تبدیل میکنیم و سپس آن را برای نشریه ارسال میکنیم. پس از بررسی اولیه توسط ادیتور مجله، و اخذ تائیدیه اولیه، به داوری تخصصی ارسال می شود. ممکن است داوران ایرادات مختفی برای مقاله بگیرند و از نویسنده بخواهند مقاله خود را بازخوانی کرده، ایرادات را رفع و جددا ارسال نماید. در همه این حالت ها اگر دانشجو بتواند که مقاله اش را ویرایش کند شانس دریافت اکسپت دارد اما اگر نتواند همه زحمت های چند ماهه یا حتی چند ساله اش از بین میرود. به همین علت توصیه میشود که این کار را با کمترین هزینه به افراد متخصص این کار بسپارند تا هم فرمت بندی دقیق انجام دهند  و هم ویرایشات لازم را اعمال کنند.
 

چاپ مقاله isi

درجه بعدی و سخت ترین درجه اکسپت مقاله، ارسال مقالات به مجلات خارجی است. مکاتبه با این نشریات باید به زبان انگلیسی باشد. همچنین انتخاب مجله نیز باید با دقت صورت بگیرد تا هم مجله انتخابی معتبر باشد و هم پس از واریز هزینه ، وقت و پول شما به هدر نرود.(برای تشخیص مجلات جعلی از معتبر ،  حتما این بخش را مطالعه کنید). تصویربعد از بررسی مجله انتخابی، باید اطلاعادت مربوط به نویسنده را مطالعه کنید که اکسپت مقاله در آن مجله به چه شکلی است.  اکسپت مقاله در مجلات آی اس آی نیاز به اصلاحات و فرمت دقیق دارد. همچنین مقاله باید  پلاجیریسم بالا نداشته باشد در غیر این صورت مقاله شما ریجکت می شود. در صورتی که مقاله شما هیچ ایراد نگارشی و محتوایی نداشته باشد . داوران مجله مقاله شما را تائید نمایند، مجله با بدون دریافت هزینه،  اکسپت مقاله را به شما ارسال میکند. اما در صورتی که مقاله شما در حوزه فعالیت آن مجله نباشد و یا از لحاظ گرامری و ترجمه مشکل داشته باشد، از سوی مجله رد خواهد شد.
با توجه به پروسه نسبتا طولانی که فرمت بندی، ارسال، داوری و اکسپت مقاله دارد، بهتر است کار سابمیت مقاله خود را به کارشناسان خبره موسسه سینا بسپارید تا هم کار فرمت بندی مقاله شما را انجام دهند و هم در صورت نیاز مقاله شما را برای ویراستاری گرامری ارسال کنند و در نهایت تمام مراحل ارسال تا چاپ مقاله را برای شما انجام دهند.

نحوه همکاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله 

پژوهشگران گرامی می‌توانند با ثبت سفارش یا تماس با موسسه از خدمات ما در زمینه پذیرش و چاپ مقاله استفاده نمایند. تمامی درخواست ‌های مربوط با پذیرش مقاله به صورت کامل توسط موسسه سینا قابل انجام است. همچنین فرایند انجام کار بسیار شفاف بوده و پژوهشگران می‌توانند به صورت کامل در جریان مقاله خود قرار گیرندومجلات معتبر وتضمینی خدمت فرهیختگان عزیز معرفی میشود وهزینه تمامی مجلات در معرفی مجلات نسبت  به رشته مشخص خواهد شد. کیفیت برتر، قیمت های منصفانه و صداقت کاری، سه دلیل ماندگاری موسسه سینا است. موسسه سینا ادعا نمی کند بهترین است بلکه در عمل شما قضاوت خواهید کرد.

مراحل ثبت سفارش چاپ مقاله در موسسه سینا :

  • ارسال درخواست خود به آدرس ایمیل  pub.sina@gmail.com
  • بررسی درخواست شما و ارسال ایمیل یا تماس تلفنی برای درخواست چکیده مقاله شما و مدارک دیگر برای بررسی توسط کارشناسان
  • معرفی مجلات تضمینی وبا هزینه مناسب وپذیرش وچاپ درکوتاهتری زمان ممکن مرتبط با موضوع مقاله شما ویا بررسی مجله پیشنهادی شما
  • تائید نهایی مجله انتخابی از سوی شما
  • ارسال مقاله به مجله و قرار دادن در پروسه داوری
  • پیگیری وضعیت مقاله و دریافت پاسخ نهایی از سوی مجله
  • ودرنهایت ارسال اکسپت به فرهیختگان
لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام