سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بازنگری نحوه برگزاری آزمون‌های کشوری دانشجویان پزشکی

انتشار 30 اردیبهشت 1398
مطالعه 1 دقیقه

دانشگاه فنی و حرفه ای درباره متقاضیان فراخوان جذب بهمن ۹۷ اطلاعیه ای منتشر کرد.

بازنگری نحوه برگزاری آزمون‌های کشوری دانشجویان پزشکی

دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: متقاضیان جذب دکتری فراخوان بهمن ماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آنها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک به شرح زیر اقدام کنند.

۱- اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت برای آقایان) رزومه علمی و فرم شماره یک

پژوهشی (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، داوری در مجله‌ی معتبر علمی و یا هیئت‌علمی کنگره، اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه‌ی کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه‌ی اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی / بالینی ویژه در رشته‌ی تخصصی، فعالیت‌های فناوری.

۲ ـ آموزشی : سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی.

۳- اجرایی: عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، مدارک و گواهی نامه‌های مرتبط با توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، مدارک مرتبط با راه اندازی کارگاه یا فعالیت‌های آموزشی و سایر مدارک و گواهی‌های شرکت در کارگاه‌های تخصصی.

متقاضیان مدارک فوق‌الذکر را در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت و یک خرداد ۹۸ از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک ۴، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دبیرخانه جذب اعضای تحویل دهند. داوطلبانی که نقص پرونده‌ی آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است. همچنین باید نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام کنند.

 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام