سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بهترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب

انتشار 2 اردیبهشت 1398
مطالعه 3 دقیقه

امزوره درخواست برای چاپ کتاب بسیار افزایش یافته است و همه میخواهند که یک کتاب به چاپ رسانند تا هم از امتیازات آن در سطح جامعه استفاده کنند و هم در دانشگاه ها و از امتیازات پژوهشی و به منظور پاسخگویی به نیاز های افراد تعداد موسساتی که به صورت آنلاین اقدام به چاپ کتاب میکنند بسیار افزایش یافته است.

بهترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب

میدانید که امروزه شرط موفقیت در هر آزمونی ارائه یک رزومه قوی میباشد همه اداره های دولتی شرکتی و خصوصی برای جذب افراد به رزومه آنها توجه میکنند و حتی برای شرکت در مصاحبه دکتری نیز شما احتیاج به یک رزومه بسیار قوی دارید.داشتن یک رزومه قوی نیازمند کسب امتیاز چاپ کتاب و چاپ مقاله میباشد.که چاپ کتاب امتیاز بیشتری دارد برای چاپ کتاب موسسات بسیاری را میشناسید که در زمینه چاپ کتاب خدمات آنلاین ارائه میکنند اما متاسفانه به دلیل سودجویی برخی افراد اعتماد به موسسات آنلاین کاهش یافته است و محققین نمیتوانند با اعتماد کامل به این موسسات اقدام به ثبت سفارش کنند.و در پی بهترین و قابل اعتماد ترین موسسه میگردند تا بتوانند حاصل زحمات چندین ساله خود را به آنها واگذار نمایند.یکی از معتبر ترین موسساتی که میتوانید با اطمینان کامل حاصل زحمات خود را به آنان واگذار نمایید موسسه سینا میباشد که در این موسسه همه خدمات دانشگاهی به صورت آنلاین و با بهترین کیفیت ارائه میشود.شما محققین عزیز در صورت نیاز به هر گونه خدمات دانشگاهی میتوانید به صورت آنلاین برای ثبت سفارش از طریق موسسه سینا اقدام فرمایید.کارشناسان و مشاورین زبده در سطح کشور در موسسه سینا گرد هم آمده اند تا بتوانند با تلاش و کوشش شما عزیزان را در جهت تحقق رویاهایتان همراهی کنند.موسسه سینا حدود چندین سال است که در این زمینه فعالیت دارد و تعداد مشتریان راضی از این مجموعه نشان دهنده کیفیت کار و دقت و توجه کارشناسان موسسه میباشد.

زمان هزینه و کیفیت از معیار هایی است که برای همه نویسندگان و محققین مهم و قابل توجه است و شما در موسسه سینا به همه این معیار ها دست خواهید یافت چون هدف اصلی موسسه و کارشناسان موسسه چاپ کتاب با این معیار ها میباشد.همه خدمات این موسسه به صورت آنلاین میباشد و در هر شهر و استانی که باشید بدون هیچ محدودیتی میتوانید سفارش خود را در این مجموعه ثبت نمایید.

زمان و هزینه نیز دو فاکتور بسیار مهم جهت انتخاب موسسه آنلاین برای چاپ کتاب میباشد و عموما همه نویسندگان به دنبال بهترین موسسه با بهترین کیفیت و کمترین هزینه میباشند.هزینه چاپ کتاب در موسسه سینا بسیار پایین و به نفع مشتریان عزیز میباشد.بنابر این نیازی نیست که دغدغه و نگرانی مالی نیز داشته باشید.

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا

مراحل چاپ کتاب در موسسه سینا به این صورت میباشد که شما باید ابتدا فایل تکمیل شده را به کارشناس تحویل دهید که نام نویسندگان مقدمه پیشگفتار و ... در آن به صورت کامل نوشته شده باشد.

کارشناس موسسه پس از دریافت فایل کامل از شما ابتدا فایل کتاب را به صورت مرتب صفحه آرایی میکند و تبدیل به قالب و ساختار کتاب میکند و سپس طراحی جلد کتاب را انجام میدهد مرحله طراحی جلد کتاب باید با دقت و مهارت بیشتری انجام شود زیرا بیشترین تاثیر را در جذب مخاطب جلد کتاب دارد.

بعد از صفحه آرایی و اتمام طراحی جلد کتاب میبایست مراحل اداری و قانونی چاپ کتاب طی شود که شامل اخذ مجوز از اداره ارشاد اسلامی میباشد و دریافت شابک و فیپا بعد از طی مراحل اداری کتاب آماده چاپ است و میتوانید اقدام به چاپ کنید و منتظر دریافت نسخه چاپ شده کتابتان باشید.

جهت اخذ مشاوره و یا اطلاع از زمان و هزینه های چاپ کتاب در موسسه سینا میتوانید توسط راههای ارتباطی زیر با کارشناسان موسسه ارتباط برقرار نمایید و سوالات و مشاوره های خود را اخذ نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام