سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بهترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب در تبریز

انتشار 3 اردیبهشت 1398
مطالعه 2 دقیقه

برای چاپ آنلاین کتاب در تبریز موسسات بسیاری فعالیت دارند اما باید به دنبال بهترین موسسه باشیم موسسه ای که بتواند با کمترین هزنیه بهترین امکانات را برای ما ارائه کند.یکی از این بهترین موسسات که به صورت آنلاین در زمینه چاپ کتاب فعالیت دارد موسسه سینا میباشد.

بهترین انتشارات برای چاپ آنلاین کتاب در تبریز

چاپ کتاب یکی از بزرگترین اقدامات علمی و فرهنگی میباشد که نویسندگان آن نیز امتیازات بیشماری کسب میکنند.یک نویسنده چندین ماه یا سال از عمر خود را وقف نوشتن کتاب میکند تا بتواند امتیازات پژوهشی چاپ کتاب را کسب نماید که یک رزومه قوی داشته باشد و به کمک این رزومه بتواند در دانشگاه ها ادارات دولتی و خصوصی و شرکت ها استخدام شود.چاپ کتاب علاوه بر اینکه امتیازات پژوهشی دارد به فرد در اجتماع نیز احترام میبخشد در حالت کلی کتاب یکی از قوی ترین اسناد علمی میباشد که چاپ آن نیز اهمیت بسیاری دارد.

مزایای چاپ کتاب

  • داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی با ارزش بوده و اهمیت زیادی دارد.
  • داشتن کتاب (تالیف و ترجمه) دارای 4 نمره در مصاحبه دکتری در هر رشته ای است.
  • می دانید اگر عضو بنیاد نخبگان شوید می توانید از مزایای آن همچون وام 5 تا 25 میلیون تومانی بهره مند شوید. داشتن کتاب بیشترین تاثیر را در این امر دارد که موسسه سینا بهترین خدمات را در این زمینه به شما می دهد.
  • بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که کتاب علمی و پژوهشی که برگرفته از پایان نامه باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی و حتی گرفتن پذیرش در دانشگاه های معتبر خارج یک امتیاز ارزشمند محسوب می شود. تبدیل پایان نامه به کتاب با هزینه ای بسیار کم امکانپذیر است.
  • کسانی که استخدام هستند یا برای مصاحبه، قصد چنین کاری را دارند، لازم نیست که کتاب خود را در تیراژ بالا مثلاً بالای ۱۰۰۰ جلد چاپ کنند. آنها می توانند کتاب خود را با حمایت موسسه سینا در تیراژهای کم حتی 10 جلد چاپ نمایند. 
  • همچنین کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت ارشاد و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ دانشیاری، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان خواهد بود.

برای اینکه شما بتوانید کتابی را چاپ کنید ، یا باید با ناشر یا موسسه انتشاراتی معتبر قرارداد ببندید یا اینکه ، خود ، تمام هزینه ها را به عهده گرفته و کتاب خود را به مرحله چاپ برسانید. برای افراد مبتدی و تازه کاری که از مراحل چاپ کتاب و دریافت مجوزات ، خیلی سررشته ندارند ،این کار بسیار زمان بر خواهد بود و همچنین در بخش فروش کتاب که مهمترین و سخت ترین بخش آن است ، حتما به مشکل خواهید خورد.توصیه ما برای این افراد این است که با یک موسسه معتبر و خوش نام قرارداد امضا کنید و هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی کنید.

موسسه سینا یکی از بهترین موسسات چاپ کتاب آنلاین میباشد که در این موسسه چاپ کتاب در همه زمینه ها انجام میشود و شما میتوانید برای سفارش چاپ کتاب از طریق وب سایت موسسه اقدام فرمایید.هزینه چاپ کتاب در این موسسه بسیار پایین و به نفع مشتریان عزیز میباشد و میتوانید برای اطلاع از قیمت های دقیق از طریق یکی از راههای ارتباطی زیر با کارنشا موسسه ارتباط برقرار نمایید. و سوالات و مشاوره های مورد نیاز خود را اخذ نمایید.

راه های ارتباطی با موسسه سینا

تلفن ثابت:  ⌕        تلفن همراه: ۰۹۱۴۹۷۲۴۵۲۲

ایمیل: pub.sina@gmail.com

ثبت سفارش آنلاین 

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام