سینا ترجمه
سینا ترجمه
خانه
وبلاگ
ورود

بهترین موسسه برای چاپ کتاب

انتشار 6 اسفند 1398
مطالعه 4 دقیقه

اگر در زمینه خاصی، به قدر کافی دانش و اطلاعات دارید میتوانید با نگارش و گردآوری این اطلاعات و دانش خود در قالب یک کتاب، هم اثری ماندگار و مفید به جامعه، خصوصا اهالی فن در آن زمینه عرضه کنید و هم در کسب و کار و حوزه تخصص خود مقبولیت و اعتبار کسب کنید.

بهترین موسسه برای چاپ کتاب

هر فردی از هر قشری از جامعه میتواند برای مقاصد مختلفی اقدام به چاپ کتاب کند. میزان سواد و  درجه علمی فرد نمیتواند تنها ملاک و معیار نویسندگی باشد بلکه مهم، داشتن هنر نویسندگی و اشراف کامل بر حیطه ایست که فرد قصد نگارش در آن حوزه دارد. شما نیز اگر در زمینه خاصی، به قدر کافی دانش و اطلاعات دارید میتوانید با نگارش و گردآوری این اطلاعات و دانش خود در قالب یک کتاب، هم اثری ماندگار و مفید به جامعه، خصوصا اهالی فن در آن زمینه عرضه کنید و هم در کسب و کار و حوزه تخصص خود مقبولیت و اعتبار کسب کنید. همچنین اگر فکر میکنید مقولات و مباحثی هست که در جامعه کمتر به آن پرداخته شده و شما زمینه و اطلاعاتی بیش از دیگران در آن زمینه ها در اختیار دارید، میتوانید دانش و اندوخته های علمی و معنوی خود را از طریق نگارش و چاپ کتاب با دیگران به اشتراک بگذارید.

حوزه ای که امروزه در خصوص چاپ کتاب بیش از حوزه های دیگر کانون توجه افراد قرار گرفته، چاپ و نشر کتب علمی است که علاقمندان زیادی در قشر فرهیخته و علمی جامعه دارد. چرا که موفقیت در به چاپ رساندن کتاب در حوزه های علمی تخصصی علاوه بر مزیتهای ذکر شده، مزایای دیگری نیز در بردارد، از جمله تقویت و بهبود رزومه علمی دانشجویان و محققین که به نوبه خود تاثیر بسزایی در ارتقاء جایگاه و رتبه علمی آنها در مجامع علمی دارد.

یک نویسنده در هر زمینه که اقدام به نگارش کتاب کرده باشد، مسلما مسیر سختی را طی نموده و زمان و زحمت زیادی را صرف این کار میکند. مرحله بعد از نگارش که چاپ کتاب است مستلزم ورود به بحث استفاده از خدمات چاپ کتاب موسساتی است که در این زمینه فعالیت دارند.

نویسنده کتاب بیش از هرکس دیگری از مشقتهای نگارش کتاب آگاه است. به همین دلیل لزوما باید در انتخاب موسسه برای به چاپ رساندن کتاب خود نهایت دقت و وسواس را به خرج دهد. هر محتوایی که در قالب کتاب گردآوری یا نوشته میشود در واقع یک اثر و دست نوشته ناب و منحصر به شخص نویسنده است. بنابراین باید از هر جهت اصالت و حق مالکیت اثر حراست شود. اینجاست که انتخاب یک موسسه معتبر، باتجربه و مورد اطمینان ضرورت پیدا میکند. چرا که با انتخاب درست، نه تنها  در خصوص مالکیت اثر خود میتوانید آسوده خاطر باشید، بلکه کادر مجرب موسسه با ارائه خدمات برتر، ضامن کیفیت نسخه نهایی برای چاپ کتاب شما خواهد بود.

موسسه سینا به گواه خدمات چندساله خود در این عرصه و رضایت مشتریان، جزو موسسات برتری است که از صفر تا صد چاپ کتاب در کنار شما بوده و بالاترین کیفیت را با مناسبترین قیمت ارائه میکند. برای سفارش کار چاپ کتاب خود میتوانید به سایت موسسه مراجعه نموده و ثبت سفارش را انجام دهید. مرحله بعدی ارسال فایل کتاب به کارشناسان موسسه برای استارت کار است. لیستی از این مراحل برای سفارش کار به موسسه سینا را که در واقع لیست خدمات موسسه در حوزه چاپ کتاب است، در ادامه به شما عزیزان ارائه میکنیم:

  • تنظیم قرارداد کتاب
  • صفحه آرایی و تایپ کتاب
  • انتخاب عنوان کتاب: ممکن است عنوانی که برای کتاب انتخاب کرده اید تکراری بوده یا مرتبط با محتوای کتاب نباشد که در این صورت کارشناس موسسه عنوان کتاب را ویرایش و عنوان جدید انتخاب میکند که با محتوای کتاب متناسب بوده و تکراری نباشد.
  • طراحی جلد کتاب: طراحی جلد زیبا باعث جذب مخاطب میشود. اولین بخشی از کتاب که مخاطب مشاهده میکند، جلد آن است.پس باید در طراحی جلد نهایت دقت و توجه را به کار برد.
  • دریافت فیپا برای کتاب: اداره كل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی مسئول مستقیم صدور فیپا میباشد و یک شماره چندرقمی را به هر کتاب اختصاص میدهد.
  • دریافت مجوزهای لازم برای کتاب: برای چاپ کتاب باید از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند موسسه دیگر مجوز دریافت شود تا کتاب زیر چاپ برود.دریافت این مجوزها ممکن است کمی زمان بر و طولانی باشد ولی موسسه سینا این مجوز ها را در کمترین زمان از موسسات دریافت میکند.
  • تهیه فیلم، زینک متن و جلد کتاب
  • چاپ متن و جلد کتاب:بعد از طراحی جلد کتاب نوبت به مرحله چاپ جلد کتاب میرسد که باید چاپ شود و نوشته ای هم روی آن چاپ شود.
  • انتخاب سلفون و یووی
  • صحافی کتاب:  صحافی و چاپ کتاب آخرین اقدامی میباشد که مسئولین موسسه انجام میدهند و کتاب آماده انتشار میشود.

پس از سفارش، میتوانید بصورت 24 ساعته با مسئولین موسسه در ارتباط بوده و از روند کار مطلع شوید.

لطفا امتیاز خود را ثبت کنید
1 5
  ارسال به دوستان:

در پاسخ به:
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
پرسش و دیدگاه شما
اختیاری
اختیاری (نمایش داده نخواهد شد)
ضروری
دیدگاه کاربران

خدمات سینا ترجمه


ترجمه تخصصی کتاب

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی مقاله

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی متن

ثبت سفارش

ترجمه انگلیسی به فارسی

ثبت سفارش

ویراستاری متن

ثبت سفارش

پارافریز

ثبت سفارش

فرمت بندی

ثبت سفارش

ترجمه تخصصی

ثبت سفارش

اینستاگرام تلگرام